Moottoripyörä?

Itse kävin pari viikkoa sitten ostamassa uuden Triumph Street Triplen, jonka nyt sain sitten pari päivää sitten hakea kotiin. Oikein mukavalta peliltähän tuo vaikuttaa, sopivan näppärä kaupungissa ja jonkunlainen matkantekokin varmasti onnistuu. Nythän tuo on 25kw papereissa kun iän puolesta ei vielä täystehoselle ole korttia. Mopolta tuo vaikuttaa ajaessa, mutta kyllä fiilis muuttuu kun kurit on poistettu kaasarista. Myös jonkunlaista putkistoa tullaan ostamaan.

Mistä porukka on noita putkistoja tilaillut edullisesti? Mitä nyt itse olen katsellut niin pelkkien sliparien hinta +1000e.

Itse kävin pari viikkoa sitten ostamassa uuden Triumph Street Triplen, jonka nyt sain sitten pari päivää sitten hakea kotiin. Oikein mukavalta peliltähän tuo vaikuttaa, sopivan näppärä kaupungissa ja jonkunlainen matkantekokin varmasti onnistuu. Nythän tuo on 25kw papereissa kun iän puolesta ei vielä täystehoselle ole korttia. Mopolta tuo vaikuttaa ajaessa, mutta kyllä fiilis muuttuu kun kurit on poistettu kaasarista. Myös jonkunlaista putkistoa tullaan ostamaan.

Mistä porukka on noita putkistoja tilaillut edullisesti? Mitä nyt itse olen katsellut niin pelkkien sliparien hinta +1000e.
Tuollaset on kyllä niin komeita pyöriä ku voi olla.. IMO tosi harvassa on nätimmät nakut. Ja tehoakin vaikuttais olevan ainaki paperilla.

Äkkiä vaan kuristukset pois ;)

On kyllä kehuttu maasta taivaisiin tuota Street Tripleä alan lehdissä. Ja tyylikäs pyörä muutenkin. Ennen en tykännnyt niistä "mulkosilmistä", mutta nyt nekin vain on ruvennut näyttämään paremmalta koko ajan.

Tamppo sanoi:

Vai oikeen kaasarissa kuristukset:rolleyes:

Vai oikeen kaasarissa kuristukset:rolleyes:

No tuota tekniikkaa en nyt niin hyvin hallitse, mutta huoltomiehet näin ilmoittivat. En nyt satavarma mihin tämä trumpan oma palikka asennettiin, kaasuttimeen vai kaasuläppään.. mutta kuitenkin. Ohjekirja löytyy kyllä vielä palikan laittoon ja pois ottoon, mutta on tällä hetkellä vielä liikkeessä muiden tavaroiden joukossa.

No tuota tekniikkaa en nyt niin hyvin hallitse, mutta huoltomiehet näin ilmoittivat. En nyt satavarma mihin tämä trumpan oma palikka asennettiin, kaasuttimeen vai kaasuläppään.. mutta kuitenkin. Ohjekirja löytyy kyllä vielä palikan laittoon ja pois ottoon, mutta on tällä hetkellä vielä liikkeessä muiden tavaroiden joukossa.

Ei taida huoltomiehetkään sitten oikein hallita tekniikkaa, koska kyseisessä pyörässähän ei ole kaasutinta.

Asia ymmärretty.. huomenna ostoksille. Tänää tuli päivä koeajettua. Nukutaan nyt yön yli ja mietitään (en tiedä miksi) ja huomen haetaan tyttö pihaan:)

Riemulla ei tosiaan ole rajaa!

pistetään nyt fotokin vielä, eli -06 r1
ärrä.webp

Ei helvetti tästä tuu mitään, taaskaa ei cebari pelitä. Teki saman ku viimeksi, eli vähä aikaa kävi mutta sitte sammu eikä enää lähe käyntiin. Oiskohan taas jotaki paskaa tankissa/hanassa tms.. en kyllä ymmärrä mite se olis mahollista ku vasta puhdistin ne.

Kyllä siellä luultavasti paskaa taas on. Olisko jotain ruostetta tms mikä pääsee tankista liikkeelle?
En tiiä, saattais olla.. Perseestä kyllä tämmönen, jospa se seuraavan puhdistuksen jälkeen pelittäis jo pitemmän aikaa. Ei tänään jaksa ruveta amistelemaan vaikka hyvät ajokelit kyllä olis.

En tiiä, saattais olla.. Perseestä kyllä tämmönen, jospa se seuraavan puhdistuksen jälkeen pelittäis jo pitemmän aikaa. Ei tänään jaksa ruveta amistelemaan vaikka hyvät ajokelit kyllä olis.

Laita vielä erikseen bensaputsari sinne tankin ja kaasarin välille seuraavassa ruuvaussessiossa. Halpa ja helppo. Sitten ei ainakaan tankista enään pääse pskaa kaasareihin.

Tuo on se vaara yksityiseltä ostaesssa... Hrr... Toivottavasti saat sen kuntoon for good.

Tuo on se vaara yksityiseltä ostaesssa... Hrr... Toivottavasti saat sen kuntoon for good.
Joo, saatan olla sinisilmänen tai jotain mutta en edelleenkää usko että tuossa on mitään sen kummempaa vikaa, paskaa vaan jostaki irtoaa ku puhdistamallahan se viimeksikki tokeni. Nyt vois tosiaan sen bensansuodattimen laittaa tuohon ja mahdollisesti hakea jotaki vähä äkäsempää happoa tankin puhdistusta varten nii irtois varmasti kaikki paskat sieltä.

Back
Ylös Bottom