Moottoripyörä?

Tuli näköjään hommattua -06 SV 1000S.. Mainio pyörä hillittömillä äänillä :rock:.

Voi helvata :P Itsellä kans tarkoitus hankkia kyseinen peli tässä parin viikon sisään. Kerro nyt vähän fiiliksiä ja jos vertailu pohjaa johonkin toiseen pyörään niin kuulisin mielelläni. Hitto taisit ostaa sen mustan puolikatteellisen pelin, ite katoin samaa :D
 
Ensituntemuksien perusteella tosi hauska peli ajaa. Tossa on vakiona jonkunnäkönen ohjausiskari niin nielee töyssyt tosi hyvin. Kevyt käsitellä mutta silti suuntavakaa moottoritievauhdissakin. Vääntö on älytöntä keskikierroksilla, tuntuu että kun kahvaa kääntää 3000 kierroksen jälkeen niin lähtee lentoon, hirveän paukkeen saattelemana :hyper: .. Saas nähdä tuleeko naapureilta nurinaa :jahas:..
 
Niin ja jos vertaa esim. VTR 1000 F:ään niin kaikinpuolin jämäkämmän (ja myös ärhäkämmän oloinen.. Kestävyydestä en kyllä sitten tiedä.. Vertailu rivinelosten ja V2:sten välillä on suht. turhaa, kun on niin erilaiset ja jakaa mielipiteet..
 
Niin ja jos vertaa esim. VTR 1000 F:ään niin kaikinpuolin jämäkämmän (ja myös ärhäkämmän oloinen.. Kestävyydestä en kyllä sitten tiedä.. Vertailu rivinelosten ja V2:sten välillä on suht. turhaa, kun on niin erilaiset ja jakaa mielipiteet..

V2siahan noi on molemmat Vtr ja Sv, jos siis näitä vertailit?
 
Juurikin näin. Ei ole hanassa PRI-asentoa. Eikä letkun väliin tulevaan bensasuodatinta.

Täältä muuten löytyy kyseiseen cebariin huolto manuaali, jos sellaiselle on tarvetta.
Joo, latasin jo eilen tuon huoltomanuaalin. Ei oo tullu selailtua juurikaan ku en usko että tuosta on apua, katoin vaan että miten sais näteimmin tankin irti..

Itellä ollut separin kanssa semmosta ongelmaa aina talviunilta herätellessä, että alkuun ryypyllä lähtee käyntiin hetkeksi ja sammuu. Sen jälkeen se hörähtää kyllä mutta ei käynnisty. Joka vuosi homma ratkennut sillä, että kaapelit akkuun kiinni ja starttaa väkisin hörähdyksistä ja parin pytyn käyntiyrityksistä huolimatta kunnes käynnistyy kunnolla. Kyllä sen äänestä kuulee, koska se jaksaa käydä omillaan. En tosin mene vannomaan onko ryyppy ollut päällä enää tässävaiheessa, kun en ole käynyt verestään muistoja vielä tänä keväänä. Näppituntumalla se tulee tehtyä muutenkin.

Tosin apulus, kun kerran oot jo käynyt lenkin heittään pyörällä tänä keväänä, ei varmaan ole ollenkaan samaa vikaa. Ton projektin jälkeen mun pyörä meinaan lähtee ihan moitteetta käyntiin ja toimii ok.

Separit on kyllä omien kokemusten ja sen perusteella mitä isot pojat on kertoneet aika pomminvarmoja laitteita. Varsinkin pc25:sta (joka sulla kaiketi on?) on hehkutettu mahdottomaksi rikkoa ajamalla. Toivottavasti saat lelun toimiin. :)
Joo PC25 CBR mulla on ja kehuja oon itekki kuullu. Tuskin tuossa nyttenkää mitään isompaa vikaa on mutta sen verran kädetön oon etten oikeen osaa tehä tälle mitään.. Jos ei lähde käyntiin tankin/hanan/letkujen/bensansuodattimen putsauksella ja tulppienvaihdolla nii alkaa olla mulla jo keinot ja taidot loppu. No, onneksi jotku tutut tajuaa näistä vähä enemmän nii sais ehkä tarvittaessa apua..
 
Mopo oli su-ma välisenä yönä kanssa hieman viettänyt MM-juhlia...20 metrin reivaamisen jälkeen tullut ilmeisesti uni ja kylkiasentoon nukkumaan. Ellei sitten joku apina ollut saanut baarireissullaan päähänsä taluttaa edes joku blondi kotiinsa, kun kuppilasta joutunut tyhjin käsin lähtemään. Taisi jerkku loppua tosin kesken taluttamisen. Lisko voisi ottaa yhteyttä, niin antaisin pari treenivinkkiä. Suurin damage katkenneen sarven ja jalkatapin lisäksi on tämä otsassa oleva 8" kiintoavain. Helvetti mitä porukkaa. Muutaman korttelin säteellä pari muutakin fillaria kokenut saman kohtalon.. :curs:
 

Liitteet

  • 16052011043.webp
    16052011043.webp
    238,3 KB · Katsottu: 710
EI VITTU TÄTÄ ILON JA RIEMUN MÄÄRÄÄ! CBR LÄHTI KÄYNTIIN!

Mutta edelleenkää en sitä bensansuodatinta löytäny :D Enkä ole varma että mistä kiikasti mutta luultavasti joko hanassa tai tankissa tai kummassaki oli sen verran paskaa ettei bensa päässy läpi.

Nyt ku loppuis tuo sade nii pääsis ajamaan! Sen verran vaarallinen tuo takarengas ettei vielä uskalla.. Ja pitäis varmaan laittaa muovit ym. paikalleen takas :)

Vaadittavat toimenpiteet oli siis lisävirran otto autosta & toisella akulla kokeilu (molemmat turhia), tankin puhdistaminen, bensahanan hipeltäminen, letkujen putsailu, bensiinin juominen & silmätippoina käyttö (tätä) seurasi sitten litra keittosuolaliuosta tippaletkulla annettuna). Jos tuo nyt toimii hyvin nii siitä ilosta voin ottaa vaikka lisää bensaa silmääni :)
 
Mopo oli su-ma välisenä yönä kanssa hieman viettänyt MM-juhlia...20 metrin reivaamisen jälkeen tullut ilmeisesti uni ja kylkiasentoon nukkumaan. Ellei sitten joku apina ollut saanut baarireissullaan päähänsä taluttaa edes joku blondi kotiinsa, kun kuppilasta joutunut tyhjin käsin lähtemään. Taisi jerkku loppua tosin kesken taluttamisen. Lisko voisi ottaa yhteyttä, niin antaisin pari treenivinkkiä. Suurin damage katkenneen sarven ja jalkatapin lisäksi on tämä otsassa oleva 8" kiintoavain. Helvetti mitä porukkaa. Muutaman korttelin säteellä pari muutakin fillaria kokenut saman kohtalon.. :curs:

Aivan uskomatonta paskaa tommonen! Itelle kävi sama homma viime syksynä (oli kaikki 2-pyöräset kaadettu tästä lähitalojen pihoilta), eikä tekijästä ole mitään hajua. Tappaa pitäis noi kaatajat suoraan sanoen..
 
Aivan uskomatonta paskaa tommonen! Itelle kävi sama homma viime syksynä (oli kaikki 2-pyöräset kaadettu tästä lähitalojen pihoilta), eikä tekijästä ole mitään hajua. Tappaa pitäis noi kaatajat suoraan sanoen..
Jep. Kaupungissa ei kyllä uskaltais jättää pyörää juuri mihinkään illalla/yöllä..
 
Ruuvailin eilen vähän telineitä kiinni ja pois.. Kyllä tuo uus busa melkein kaipais sitä yhtä pidempää reissua tekemään, mutta tänä kesänä jää kyllä haaveeksi..

Ei näyttänyt itseasiassa yhtään niin pahalta matkalehmämoodissa kuin vanha..

_smaller.jpg


Vaikka eihän se noin nyt erikoisen nättikään ole..
 
Ruuvailin eilen vähän telineitä kiinni ja pois.. Kyllä tuo uus busa melkein kaipais sitä yhtä pidempää reissua tekemään, mutta tänä kesänä jää kyllä haaveeksi..

Ei näyttänyt itseasiassa yhtään niin pahalta matkalehmämoodissa kuin vanha..

_smaller.jpg


Vaikka eihän se noin nyt erikoisen nättikään ole..

Noi Givin V35set on telineineen maailman parhaat sivulaukut,hyvännäköiset ja äärimmäisen tukevat! Itellä oli noi Banditissa ja laittaisin vielä nykycruiseriinikin jos vain sais telineitä tohon. By the way,miks oot ottanu mattakuorilla noi?
 
Kyllä meikä sää ja menettää vielä tänä vuonna kortin :D Nyt olis kauhee kuume päästä ajeleen, mut tarvii odottaa viel n.2vk
Se on sen odottamisen arvoista :)

Melkeen vedin jo lipat cebarilla äsken, märkä tie + sileä takarengas = huono yhdistelmä. Ei uskalla enää tuolla renkaalla ajaa, sen verran pelotti tuo tilanne.
 
Mopo oli su-ma välisenä yönä kanssa hieman viettänyt MM-juhlia...20 metrin reivaamisen jälkeen tullut ilmeisesti uni ja kylkiasentoon nukkumaan. Ellei sitten joku apina ollut saanut baarireissullaan päähänsä taluttaa edes joku blondi kotiinsa, kun kuppilasta joutunut tyhjin käsin lähtemään. Taisi jerkku loppua tosin kesken taluttamisen. Lisko voisi ottaa yhteyttä, niin antaisin pari treenivinkkiä. Suurin damage katkenneen sarven ja jalkatapin lisäksi on tämä otsassa oleva 8" kiintoavain. Helvetti mitä porukkaa. Muutaman korttelin säteellä pari muutakin fillaria kokenut saman kohtalon.. :curs:

Ei ole itsellä pyörää, mutta vituttaa tällaiset apinat jotka näitä tekee. Jos nään itse teosa niin karkuun en päästä.
 
Vihdoin ehdin viikonloppuna kasaamaan pyörän ajokuntoon. Yllättävän nopeasti tuon kasaa, kun on kova halu ajamaan :)

Ei siinä hirveän montaa tuntia mennyt tästä kunnosta:
Cebari2.webp

Tähän kuntoon:

Cebari1.webp

Eikä ekalla ajolenkillä tippunut kun yksi osa :D ja sekin oli vaan sulakerasian kansi.
 
Hieno CBR, itellä täsmälleen samalla värityksellä :) Miltäs kuulostaa tuolla vaimentimella? Orkkiksella on aivan mopon kuulonen..
 
Back
Ylös Bottom