Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nää on aina näitä, mutta sanoisin silti, että osta suoraan se tonni. Itse vaihdoin vielä ihan tarkoituksella eri tyyliseen pyörään, koska R1 on liian samanlainen kuin R6R (kyllä, olen ajanut molempia useampaan otteeseen). Ellei sulla sitten ole joku erityinen syy hommata juurikin 750:stä.Voi elämä kun ruvennu tekemään mieli hankkia 750 giksua :D Ostakaa joku toi 600:nen alta pois.
Faktaa ja kuvia esille, eihän sitä koskaan tiedä...Voi elämä kun ruvennu tekemään mieli hankkia 750 giksua :D Ostakaa joku toi 600:nen alta pois.
Nää on aina näitä, mutta sanoisin silti, että osta suoraan se tonni. Itse vaihdoin vielä ihan tarkoituksella eri tyyliseen pyörään, koska R1 on liian samanlainen kuin R6R (kyllä, olen ajanut molempia useampaan otteeseen). Ellei sulla sitten ole joku erityinen syy hommata juurikin 750:stä.
Eilen taas pienet päristelyt ja kyllä tuo CB1000R koko ajan tuntuu vain paremmalta, mutkatielläkin on kuin kotonaan.
Faktaa ja kuvia esille, eihän sitä koskaan tiedä...
No ei varmaan olis hinnalla pilattu... ;DSemmonen sinivalkoinen -97, 52000 ajettu, ihan hyvä kuntoinen, viperin putkella varustettu vehje. Joko tehään kaupat? ;)
Voi elämä kun ruvennu tekemään mieli hankkia 750 giksua :D Ostakaa joku toi 600:nen alta pois.
Pitkien odotusten jälkeen sain vihdoin ja viimein talliini Triumph Thruxtonin. Eilen kävin kaupasta hakemassa ja kyllä oli mahtava ajella himaan. Kun vaan säät paranis niin uudestaan lenkille. Fiilis kuin Deanilla tai McQueenilla ;P
Kuva
Lainataan topikkia ja sanotaa pari "kehuvaa" sanaa sille idiootille joka meinasi itäkeskuksen liikennevaloissa saada allekirjoittaneelta pataansa oikein lahjakkaasti.
Koko matkan Järvenpäästä Herttoniemeen tuo persereikä ohitteli autoja oikealta ja vasemallta, kiihdytteli 150 kmh ja aina se oli seuraavassa hetkessä hituroimassa edessä. Kehä 1:sen rampissa se talidomi veti eka oikelta jonkun ohi, sitten seuraavaksi vasemmalta ja viimetingassa se pääsi takas rampille ja oli taas mun edessä körötellen 70 kmh. Alko vituttamaan, ja laitoin sille läskille hiukan sitten painetta lahkeeseen ja vedin rampilla sen perässä sataa. Tais jannulta loppu ajotaidot kesken kun kanttaaminen näytti niin onnettomalta ja seuraavana kaveri alkoi jo pyörittelemään sormeaan ohimollaan. No, vastasin samoin ja vaihdoin kehä ykkösellä vasemmalle kaistalle. Kaveri kiilasi eteen ja hidasteli vauhdin 70 kymppiin. Löin kaasun ja töötin pohjaan ja johan tuli läskiin säpinää.
Seuraavissa liikennevaloissa huudettiin kitarisat ulkona toisillemme ja se jäi kyl komeesti toiseksi. "saatanan ajotaidoton autokoulun apuluokan hinttari läskikaska, tuu vielä kerran mun eteen hidastelemaan niin vedän sun yli" -sai talidomin painamaan kaasua ja katoamaan usvaan.
Hyvä niin, sillä seuraavissa valoissa olin valmistautunut takomaan sitä kupoliin.
Älkää motarit sikailko aamuruuhkassa. Siellä on hermo tiukassa. :curs:
..ja kyllä, omaan 50 tonnia pyörtäilukokemusta itsekin ja osaan kyllä sanoa millaisella ajotyylillä päätyy tilastoon. Tuo kaveri on juuri sellainen.
Kävin potkimassa hiukan renkaita Bike World Vantaalla. Ja täytyy vaan ihmetellä kuinka huonoa palvelua, ei... kuinka suomessa ei vielä 2010 potentiaalinen asiakas saa ollenkaan palvelua. Toki olisin voinut mennä vetämään hihasta jotakuta pihalla röökaavaa myyjää, mutta ajattelin, että jos nyt katselen tässä rauhassa nämä läpi niin ehkä sieltä joku jossainvälissä tulee. Ei tullut. Sain ihan rauhassa katsoa. Hienoja pyöriä tarjolla, ei siinä mitään. Erityisesti tykkäsin, kun oli aikaa katsella ajatuksella, Honda CBR 600/1000 RR:stä. Ja sellasta kyllä täytyy mennä koeajamaan ja jos sopiva löytyy, niin vakavasti harkita ostamista. Mutta en BWV:ltä.
Lainataan topikkia ja sanotaa pari "kehuvaa" sanaa sille idiootille joka meinasi itäkeskuksen liikennevaloissa saada allekirjoittaneelta pataansa oikein lahjakkaasti.
Koko matkan Järvenpäästä Herttoniemeen tuo persereikä ohitteli autoja oikealta ja vasemallta, kiihdytteli 150 kmh ja aina se oli seuraavassa hetkessä hituroimassa edessä. Kehä 1:sen rampissa se talidomi veti eka oikelta jonkun ohi, sitten seuraavaksi vasemmalta ja viimetingassa se pääsi takas rampille ja oli taas mun edessä körötellen 70 kmh. Alko vituttamaan, ja laitoin sille läskille hiukan sitten painetta lahkeeseen ja vedin rampilla sen perässä sataa. Tais jannulta loppu ajotaidot kesken kun kanttaaminen näytti niin onnettomalta ja seuraavana kaveri alkoi jo pyörittelemään sormeaan ohimollaan. No, vastasin samoin ja vaihdoin kehä ykkösellä vasemmalle kaistalle. Kaveri kiilasi eteen ja hidasteli vauhdin 70 kymppiin. Löin kaasun ja töötin pohjaan ja johan tuli läskiin säpinää.
Seuraavissa liikennevaloissa huudettiin kitarisat ulkona toisillemme ja se jäi kyl komeesti toiseksi. "saatanan ajotaidoton autokoulun apuluokan hinttari läskikaska, tuu vielä kerran mun eteen hidastelemaan niin vedän sun yli" -sai talidomin painamaan kaasua ja katoamaan usvaan.
Hyvä niin, sillä seuraavissa valoissa olin valmistautunut takomaan sitä kupoliin.
Älkää motarit sikailko aamuruuhkassa. Siellä on hermo tiukassa. :curs:
..ja kyllä, omaan 50 tonnia pyörtäilukokemusta itsekin ja osaan kyllä sanoa millaisella ajotyylillä päätyy tilastoon. Tuo kaveri on juuri sellainen.
Tuohon sen enempää kommentoimatta aiheutti itsellekin ihmetystä motoristi aamulla. Köröttelin rauhassa (80-100kmh) töihin. Seutu aika rauhallista maalaismaisemaa eli ei kummempia aamuruuhkia. Yhtäkkiä prätkäkuski ohitti vähintään 200kmh lasissa ohi. Pyörää en ollut edes takanani nähnyt saatikka kuullut. Sen verran vauhtia oli. Vittumaista tästä teki sen että ohitus tehtiin aivan auton kylkeä nuollen ja vauhtia oli tosiaan niin paljon että ilmavirta tuntui autossanikin.
Mikä tässä nyt sitten "vitutti".. Lähinnä se kun osa kuskeista on nähtävistä valmiita todella leikkimään hengellänsä. Veikkaan että kaveri ei olisi ehtinyt reagoida mitenkään jos olisin hiemankin kiemurrelut autollani hänen ohittaessaan. Vaikka tie oli hiljainen voisi sen ohituksen silti hieman järkevämmin tehdä.