Moottoripyörä?

Omistaako kukaan täällä ajofarkkuja ? onko mitään negatiivista että ei kannattais ostaa? ajattelin just tollaset hankkia

Jos meinasit varsinaisiksi ajohousuiksi niin unohda, ne on kuitenkin vaan vahvistettua farkkukangasta eikä tarjoa lähellekkään samaa suojaavuutta kuin nahka tai kunnon tekstiilipögät suojilla. Jos taas kaupunkinäppäilyyn haluat siistin näköiset farkut, joita pitämällä voit tuudittautua ajatukseen, että ei satu yhtä paljon kun lippaat niin osta vaan (sattuu yhtä paljon).

Nimim. ICONin Strongarm-farkut kuitenkin aika usein päällä. :D
 
Jos meinasit varsinaisiksi ajohousuiksi niin unohda, ne on kuitenkin vaan vahvistettua farkkukangasta eikä tarjoa lähellekkään samaa suojaavuutta kuin nahka tai kunnon tekstiilipögät suojilla. Jos taas kaupunkinäppäilyyn haluat siistin näköiset farkut, joita pitämällä voit tuudittautua ajatukseen, että ei satu yhtä paljon kun lippaat niin osta vaan (sattuu yhtä paljon).

Nimim. ICONin Strongarm-farkut kuitenkin aika usein päällä. :D

Eikös noissa ajofarkuissa aika usein ole kuitenkin vähintäänkin paikat polvi- ja lonkkasuojille?

Ainakin STR:n tuoreimmissa on syndit ihan kaupasta asti paikallaan...

Taitaapa olla kuluvissa paikoissa alle ommeltuna vielä corduraa tms.

e: HI-ART onkin se hienous noissa... Sama kama pitää muutkin STR:n tekstiilihousut kasassa. Muistaakseni.
 
Jos ajofarkut niin Special Blend-merkkiset(ovat tavalliset farkut) ;) Kahdesti jo kontattu n.60-70kmh vauhista eikä ne tienny mitään, polveen kyllä tuli naarmua mutta farkuissa ei mitään..
 
Itsellä Iconin SuperDuty2 housut ja en kyllä kaupungissa rupea enää mitään nahkoja jalassa pitämään... Suojiahan noissa ei ole minkäänlaisia mutta asvaltti-ihottumaa vastaan pitäisi hieman suojatakin jo. Kaatua noissa en kuitenkaan uskalla. :D Kovaan ajoon sitten suosiolla jo yksiosanen nahka päälle. :)
 
Tuossa katsastuksessa on niin paljon epäkohtia. Suurimpia ongelmia tulisi olemaan esim. että joudut keskellä talvea käyttämään pyörää leimalla jos sattuu pyöräsi rekkari sopivalle kuulle. Läheppä sitten roudaan kärryn kanssa. Toisekseen ei Suomessa ole riittävän paljon päteviä katsastusmiehiä jotka ymmärtäisi pyörien päälle. Ei tuo tule toimimaan.
 
Busa on kyllä siitä mahtava, ettei tarvii juuri vaihteiden kans pelaa. Vääntö on unelmallinen. Pakko varmaan uutta koeajoo frendiltä pyytää:dance2:

Saatanan hullu pyörä.
 
Kaikki vähäpäästöiset autot joutuvat ns. pussitestiin, jos on asennettu turbo tms. jälkeen päin ja se maksaa 1000-2000€. Poikkeuksena valmiit sarjat, joilla on joku "virallinen" hyväksyntä. -91 -> aikalailla kaikki autot ovat vähäpäästöisiä.
Ei tossa pyöriä sorreta millään lailla.

Asia on näin kyllä. Itse tarkoitin sitä että Suomessa ei pyöriin enää tee kukaan/mikään näitä pussitestejä. Ruåttiin on mentävä jos leiman haluaa. Valmiisiin sarjoihin voi joissain tapauksissa olla mahdollista saada nk.vastaavuustodistus jos sellaisen joku suostuu antamaan. Jos siis ostaa valmiin sarjan on luvankin saaminen tämän vastaavuustodistuksen kanssa mahdollista. Vtt on joskus näitä testejä tehnyt pyörillekin muttei enää nykyään. Jos hintataso on tuota luokkaa luulisi että tuollaisten laitteiden hankintaan olisi halua monilla. Jos vaikka testiin kuluisi aikaa tunti pääsisi sillä lähes kahdentuhannen Euron tuntipalkalle! Luulisi että tuollaisella liksalla jo kannattaisi jo laitteet hankkia vaikka eittämättä kalliita ovatkin :rolleyes:
 
Aika sairaan hieno pyörä tuo Ducatin streetfighteri:kuola:
sf1m.jpg

outsf49.jpg

outsf47.jpg

outsf46.jpg
 
Onhan se, vaikka kuvat eivät toimikaan. Täälläkin näkynyt yksi, harmi vain että äijä pitää siinä normislipareita.
Ihan näin offtopikkina jos tulikettua käytät, niin kannattaa pistää asetukset kuntoon. Kirjota osoitepalkkiin about:config ja etsi kohta network.http.sendRefererHeader ja muutat sen arvon nollaksi.
 
Busa on kyllä siitä mahtava, ettei tarvii juuri vaihteiden kans pelaa. Vääntö on unelmallinen. Pakko varmaan uutta koeajoo frendiltä pyytää:dance2:

Saatanan hullu pyörä.

Se Busassa nimenomaan on parasta, että vääntöä riittää. Erityisesti sen huomaa, kun mukana on kyyditettävä.
 
Se Busassa nimenomaan on parasta, että vääntöä riittää. Erityisesti sen huomaa, kun mukana on kyyditettävä.
Onhan siinä tietysti vaikuttava moottori, mutta kun se on niin epäeroottisen näköinen:itku:. Ei tämmöinen rebelde sin cause wannabe kehtaa ajella tuommosella:david:. B-kinginkin piti ryssiä..
 
Onko pakkiksen motoristeilla kokemusta Sweepin nahka-asuista. Esimerkiksi Phobia tai Force II -mallin takeista?

Itsellä viime kesänä hommattu Force2 takki. Valkoinen tuskan takana pitää puhtaana ja itse en siinä täysin onnistunut. L-koko kans melko reilun kokoinen venyessään ja leikkaus minusta hieman erikoinen, kädet suhteessa vartaloon löysät. Saa siis olla habaa. :D Vetoketju vaihettu uuteen tänä keväänä muutaman kuukauden käytön jälkeen ja nyt osoitti jo uudelleen hajoamisen merkkejä... Liike tosin vaihtoi ilmaseks.

Ostin tilalle Berikin rotsin ja tuntuu paljon paremmalta.
 
Onhan siinä tietysti vaikuttava moottori, mutta kun se on niin epäeroottisen näköinen:itku:. Ei tämmöinen rebelde sin cause wannabe kehtaa ajella tuommosella:david:. B-kinginkin piti ryssiä..
Itse tykkään Busasta ajettavuuden takia ja lisäksi siitä syystä, että se sopii hyvin mun välityksille, kun melko pitkä jäbä olen (188 cm).

Bonuksena tulee se, että ainakin erottuu kaikista "perus"kyykyistä joita on kaupungilla 13 tusinassa. Olen erilainen nuori. :)
 
Musta taas joka toinen vastaantullut pyörä on busa.. Hommasin Honda VTR:n ja luulin et se on suht harvinainen mut nyt oon jo bongannu monta samasta kaupungista.. Pitäis olla MV agusta tai ducati 1198..
 
Back
Ylös Bottom