Moottoripyörä?

Tulen jos jostain saan liput tänä vuonna, ne on vaan järjestäen vuosi vuodelta menny enemmän perse edellä puuhun ne messut eli saapa nähdä. Tämä johtuu mun mielestä siitä, että moottoripyöräilystä on tullut muotilaji.

Olen vaihtanut zx-6r:n (-06) vakioäänenvaimentimen akran pönttöön. vielä vaihda ilmansuodattimen ns. paremmin hengittävään (ja pestävään).

Olen pähkäillyt että virtausten "parannuttua" saattaa käydä liian laihalla, vai miten??
KUINKA tarpeellista on käydä säädättämässä pyörä uusiksi?
Lähistöllä on 4 paikkaa, joista yhdessä on dyno. Kuinka hyvin tollaset merkkiliikkeet saa säädettyä ilman dynoa?

jos kokoputkiston laittaa ni kattoisin et on pakollinen toi säätö.

en omaa fillariakaan mene nyt säädättämään ku änkkärit vaan vaihdan.

Moottoripyörä on säädetty tehtaalla laihalle polttoainetaloudellisista-/päästösyistä. Kun tähän lisätään paremmin virtaava putki vakion tilalle, on vaarana, että kone käy liian laihalla. Siis niin laihalla , että siitä on vaaraa moottorille. :(

Lisäksi vakiopyörien tehokäyrät ovat usein edellä mainituista syistä ala- ja keskikierrosalueella epätasaisia. Näistä syistä penkitys ja seosten tarkistus olisi suotavaa. Jos seokset pysyvät oikeissa rajoissa ja tehokäyrä kelpaa --> kaikki ok. Jos kone käy laihalla --> koneen oman boxin säätö, jos mahdollista (Ei tietoa onnistuuko Kawaan ?) tai esim. Techlusionin boxi( seosta pystyy vain rikastamaan, mutta on halpa). Kolmas, paras ja kallein vaihtoehto --> PC tms. ja seokset ja tehokäyrä hiotaan penkissä kohdilleen. :whip:

Jos kosketaan uloshengitykseen, kannattaa tarkistaa sisäänhengityskin. :D

Itse itseäni lainaten. Yllä olevaan lisäyksenä sen verran, että sliparilla suotavaa, kokoputkella erittäin suotavaa. :)

Perhana, kun ei tänä vuonna pääse messuille. :( Preliminääri perjantaina ja lauantaina täytyy lähteä töihin. Luultavasti ei oikein ehdi sunnuntainakaan sinne, vaikka sain Valtion Rautateiltä lahjakortinkin kahdelle henkilölle, niin olis päässyt junalla kätevästi.

Kait tuota pitäis messuille mennä katsastelemaan. Tiedä sitten miksi, ei niihin uusiin malleihin kuitenkaan ole varaa ja niitä mallityttöjä on turha yrittää. :D

Onneksi pääsin eroon tuosta harrastuksesta, niin ei tule messuille mentyä. Jos pyörä vielä olisi, niin messut olisi vuoden tärkein tapahtuma :D

Kait tuota pitäis messuille mennä katsastelemaan. Tiedä sitten miksi, ei niihin uusiin malleihin kuitenkaan ole varaa ja niitä mallityttöjä on turha yrittää. :D

No ainakin allekirjoittaneelle suurin syy lähteä messuille on nähdä tuttuja harrastuksen tiimoilta. Talvisin kun ei tuu kauheesti nähtyä kun ei oo pyörän kanssa liikenteessä.

Messut oli ja meni. Ja kyllähän niitä odoteltiinki. Lauantaina oli muutama muukin katselemassa komeita pyöriä. Käteen jäi älytön vaihtovimma, uusi ajotakki ja -housut :)

Itse ajelen Yamahan Thundercatilla. Viimekesänä hankin ensimmäisen pyörän ikinä ja kortin sain kesäkuussa \m/

Kevät ja ajokausi, tulkaa! :hyper:

Pitihän sitä itsekkin käydä pyörähtämässä kun ilmaiseksi pääsi. Ei mitenkää kummoista ollut, varsinkaan kun ei enää pyörää ole niin ei kyllä silloin jaksa paljoa napata. 50 min. meni kun käveli läpi. Joka vuosi jaksaa naurattaa ne pellet jotka kulkevat prätkätakit päällä. Eivät varmasti ainakaan tänä vuonna olleet tulleet prätkillä.

Täältä varmaan tietoa löytyy niin osaako joku sanoa koska noihin Honda cb f hornet 600:siin on tullut ruisku vai onko vieläkään?

Back
Ylös Bottom