Moottoripyörä?

Jep, hidas ei busa ole (nopeudessa eikä kiihtyvyydessä), eikä kömpelö todellakaan. Mutta, kuten jos esille tulikin, niin makuasioitahan nuo ovat ja mä vaan henkilökohtaisesti olisin pitänyt kixun.

Itse asiassa nuo TJJ:n mainitseman asiat kiteytyvät yllättävänkin hyvin juuri pussissa. Esim. meikäläinen voi R6R:llä unohtaa kokonaan nuo tuhansien kilometrien matkat. :)
 
Heitetään tänne sekaan kysymys;

Työpaikan myötä olisi mahdollisuus toteuttaa (rahallisesti) motskari unelmani, joten olenko nyt käsittänyt tämän a-kortti homman aivan väärin, eli omistan b-kortin vuodelta -00 ja nyt jos ajan tuon 'ison' a-kortin 35kw pyörällä johon kuuluu tuo muutama teoriatunti + tusina ajokertaa, niin saan suoraan ajaa mitä pyörää lystää? Ei kai se näin voi mennä? Tuntuu aika hurjalta..
 
Heitetään tänne sekaan kysymys;

Työpaikan myötä olisi mahdollisuus toteuttaa (rahallisesti) motskari unelmani, joten olenko nyt käsittänyt tämän a-kortti homman aivan väärin, eli omistan b-kortin vuodelta -00 ja nyt jos ajan tuon 'ison' a-kortin 35kw pyörällä johon kuuluu tuo muutama teoriatunti + tusina ajokertaa, niin saan suoraan ajaa mitä pyörää lystää? Ei kai se näin voi mennä? Tuntuu aika hurjalta..
Kyllä se noin menee.
 
Heitetään tänne sekaan kysymys;

Työpaikan myötä olisi mahdollisuus toteuttaa (rahallisesti) motskari unelmani, joten olenko nyt käsittänyt tämän a-kortti homman aivan väärin, eli omistan b-kortin vuodelta -00 ja nyt jos ajan tuon 'ison' a-kortin 35kw pyörällä johon kuuluu tuo muutama teoriatunti + tusina ajokertaa, niin saan suoraan ajaa mitä pyörää lystää? Ei kai se näin voi mennä? Tuntuu aika hurjalta..

Tuon jälkeen rajoittajana toimii ainoastaan itsesuojeluvaisto. Ja kenties vakuutusmaksut:)
 
No niin pärinäpojat ja tytöt.

Kuinka monella teistä on GIpron vaihdenäyttö/TRE modi pyörässä? Kaipaisin apua omani kanssa. Mun pyörään tuo laitettu, mutta ei ilmeisesti ole kytketty.

En ole tankin alle vielä katsonut, mutta oletan blugin olevan irti, koska akun punaiselle navalle tulee punainen johto, joka on irti akusta. Tämän uskoisin olevan vaihdenäytön virtajohto. En löytäny kytkentäkaaviota/ohjetta netistä, joten apua kaipailisin.

Onko asennus tosiaan valmis liittimen ja virtajohdon kytkennän jälkeen?
 
No niin pärinäpojat ja tytöt.

Kuinka monella teistä on GIpron vaihdenäyttö/TRE modi pyörässä? Kaipaisin apua omani kanssa. Mun pyörään tuo laitettu, mutta ei ilmeisesti ole kytketty.

En ole tankin alle vielä katsonut, mutta oletan blugin olevan irti, koska akun punaiselle navalle tulee punainen johto, joka on irti akusta. Tämän uskoisin olevan vaihdenäytön virtajohto. En löytäny kytkentäkaaviota/ohjetta netistä, joten apua kaipailisin.

Onko asennus tosiaan valmis liittimen ja virtajohdon kytkennän jälkeen?

Itsellä on sama ongelma, mutta sain ostaessani tiedon, että se olisi rikki. Voihan se olla, että on vain asennettu puutteellisesti! Eli itseänikin kiinnostaa kyseinen aihe!

EDIT: Tuolla jotakin keskustelua, mutta en ole tuon pohjalta ruvennut tarkastuspuuhiin. http://www.bomber.fi/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=38851
 
Voi vattu! Mykkä se näyttää olevan. :( Tarkastin tankin alta kytkennät ja liitin virtajohdon akulle. Mitään ei taphadu vaikka ohjeen mukaan yritin aktivoida.
 
Voi vattu! Mykkä se näyttää olevan. :( Tarkastin tankin alta kytkennät ja liitin virtajohdon akulle. Mitään ei taphadu vaikka ohjeen mukaan yritin aktivoida.

En tiedä kuinka tyhmä kommentti tämä on, mutta eikö siinä siis ole maa-johtoa lainkaan? Jos maa on irti, niin varsinkaan muovikoteloiset kojeet saattavat olla mykkiä, kun eivät pysty maadottamaan edes siihen omaa runkoonsa.

Ylläoleva täysin mutua ja omia kokemuksia. :D
 
En tiedä kuinka tyhmä kommentti tämä on, mutta eikö siinä siis ole maa-johtoa lainkaan? Jos maa on irti, niin varsinkaan muovikoteloiset kojeet saattavat olla mykkiä, kun eivät pysty maadottamaan edes siihen omaa runkoonsa.

Ei siinä oo. Luultavasti maa menee sinne muihin liittimiin.

Edit: JoAT: muistaakseni noissa oli "alkuaikoina" useampia maanantaikappaleita, jotka simahti melko nopeesti.
 
Tän päivää ollut vuokrapärrä ajossa, ja kilometrejä kertynyt melkein 300km päivän mittaan :D En tiedä miten järkevä veto tuo vuokraus oli, huomenna on varmaan aika :itku: fiilis tuota palautellessa..

Paikalliset tietänevät Taipalsaari - Vehkataipale -akselin tarjoamat ajoreitit :kuola:
 
En tiedä kuinka tyhmä kommentti tämä on, mutta eikö siinä siis ole maa-johtoa lainkaan? Jos maa on irti, niin varsinkaan muovikoteloiset kojeet saattavat olla mykkiä, kun eivät pysty maadottamaan edes siihen omaa runkoonsa.

Ylläoleva täysin mutua ja omia kokemuksia. :D
Ei siinä oo. Luultavasti maa menee sinne muihin liittimiin.

Edit: JoAT: muistaakseni noissa oli "alkuaikoina" useampia maanantaikappaleita, jotka simahti melko nopeesti.
Ymmärrän sähköistä yhtä paljon kuin kala polkupyörästä, mutta sen tiedän, että maajohtoa ei ole. Pelkästään liittimet, jotka kytketään alkuperäisiin liittimiin ja punainen virtajohto akulle.

Maanantaimalli taitaa olla kyseessä. Harmi homma. En olils varmaan ainakaan alkuun kytkeny TRE:tä päälle. Pelkkä vaihdenäyttö olis riittäny. Nyt joutuu vissiin talven aikana investoimaan uuteen.
 
Sunnuntaina lähti sitte Craig Jonesilta henki SuperSport-luokan kisassa Brands Hatchissä. :( Ikävä homma, kun nuori kaveri lähti (1985-2008). Muistutus vaaroista vaikka turvavehkeet olis huippuluokkaa.

worldsbk.com sanoi:
We are sad to inform that, as a result of a serious head injury sustained in an accident during yesterday's FIM Supersport World Championship race at Brands Hatch, Craig Jones, aged twenty three from Northwich, Cheshire died today in the early hours of the morning in the Royal London Hospital. It appeared that Craig lost control and fell from his Team Parkalgar CBR600 Honda at Clark Curve and was immediately and unavoidably struck by a following rider.

Alla linkki videoon onnettomuudesta. Älä katso jos ahdistaa.

Linkki Youtube videoon onnettomuudesta.
 
Sunnuntaina lähti sitte Craig Jonesilta henki SuperSport-luokan kisassa Brands Hatchissä. :( Ikävä homma, kun nuori kaveri lähti (1985-2008). Muistutus vaaroista vaikka turvavehkeet olis huippuluokkaa.



Alla linkki videoon onnettomuudesta. Älä katso jos ahdistaa.

Linkki Youtube videoon onnettomuudesta.
Oho, melko "helposti" henki lähti. Monesti näkee hirveitä ilmalentoja tai reunoihin syöksymisiä ja tilanteista kävellään pois. Tuolta vain lähti prätkä alta. Osuiko se takaa tulija siihen tms.?
 
It appeared that Craig lost control and fell from his Team Parkalgar CBR600 Honda at Clark Curve and was immediately and unavoidably struck by a following rider.

Kyllä se toinen ikävä kyllä osui. Samalla tavalla lähti aikoinaan Jarno Saarinen.

On kyllä tosiaan jännä miten noin "vähäisen" näköinen kaatuminen on kohtalokas ja esim. tämä ei ollut.
 
Vaihdoin alkuviikosta Honda CBF 600S vm 07. On muuten hyvä ja helppo ajaa. Ajoasento on mukava ja kaupungissa hidasajo on lepposaa. Kiihtyyki pikkasen erilailla ku entinen Kawa 800VN.
 
Maanantaina varmaan saisi talvilelun alle. :hyper: Husaberg FE 501, tiistaihin mennessä todennäköisesti keulittu kolme kertaa ympäri, tai ajettu ainakin puun ympärille.

Smotovanteista/renkaista kuolaamaan seuraavaksi.
 
Tarviikos tota takajousitusta jotenkin säätää jos ottaa kyytiläisen?
 
Back
Ylös Bottom