Moottoripyörä?

Nyt se sitten tuli tehtyä, pyörän vaihto uudempaan ja isompaan...

Uusi pyörä on '05 Hayabusa ja kaksi päivää on suupielet olleet korvissa asti. Suurimpana yllätyksenä minulle tuli se, että Busaa on mukava viedä myös mutkatiellä. Ja mikä parasta, tuolla on mukava ajaa pidempääkin matkaa, vaikka vaimokin olisi kyydissä.

Nyt se sitten tuli tehtyä, pyörän vaihto uudempaan ja isompaan...

Uusi pyörä on '05 Hayabusa ja kaksi päivää on suupielet olleet korvissa asti. Suurimpana yllätyksenä minulle tuli se, että Busaa on mukava viedä myös mutkatiellä. Ja mikä parasta, tuolla on mukava ajaa pidempääkin matkaa, vaikka vaimokin olisi kyydissä.

Hyvä valinta, onneksi olkoon. Nyt vielä busanisti-foorumille. :)

Onneks olkoon huippu valinnasta. samat yllätykset itellänikin tuli eteen aikoinaan.

kannattaa mennä tonne busanisti foorumille. paljon infoa. hyvää porukkaa.

Mun suosikki renkaaksi on Michelin Pilot Power. Jotenkin renkaan profiili on erilainen kuin aiemmin olleessa Diablossa ja sopii mulle ja mun pyörälle paremmin.

superdukessa pilot power 2ct edessä ja pilot road2 takana.

loistava yhdistelmä ja renkaat kuluvat todella nätisti säilyttäen muotoaan paremmin.

Mun suosikki renkaaksi on Michelin Pilot Power. Jotenkin renkaan profiili on erilainen kuin aiemmin olleessa Diablossa ja sopii mulle ja mun pyörälle paremmin.

Tosiaan varmaankin aika paljon pyörästä kiinni mikä on paras rengas alle. Mulla on edessä joku Metzeler ja takana Diablo, eikä ole mitään valittamista. En pysty vertaileen kun on eka pyörä ja ekat gummit alla (takana oli ekat 400km Metzeler mutta onnistuin ajamaan kiintoavaimen päältä ja se meni renkaasta läpi. Eipä pyörän myyjä meinannut uskoa kun kerroin mitä kävi).

Tosiaan varmaankin aika paljon pyörästä kiinni mikä on paras rengas alle. Mulla on edessä joku Metzeler ja takana Diablo, eikä ole mitään valittamista. En pysty vertaileen kun on eka pyörä ja ekat gummit alla (takana oli ekat 400km Metzeler mutta onnistuin ajamaan kiintoavaimen päältä ja se meni renkaasta läpi. Eipä pyörän myyjä meinannut uskoa kun kerroin mitä kävi).

Varmasti riippuu pyörästä ja varmasti kyseessä on hyvinkin paljon kuskin mieltymys.

Henk koht olen tykästynyt Pilot Powerin käytökseen pyörää kallistellessa, joka tuntuu ainakin minusta hyvinkin erilaiselta kuin Diablolla. Yhden Diablosetin ajelin melko loppuun, edeltävästi ja jälkeen oli Pilot Powerit. Diablojen kanssa busaa sai vääntää mutkiin ihan tosissaan, kun Pilot power tuntuu keikahtavan paljon kevyemmin kyljelleen ja pysyvän siellä ilman työtä. Tykkään, joku muu ei välttämättä tykkää. Niin ja mielestäni kuvio on paljon khuulimpi kuin diablossa.. :D

just vaihdoin takarenkaan ku naula meni läpi.
diablo siin oli ja diabloon vaihdoin. vanha oli 200 levee.. uus 190. hirvee ero jo pelkästään siinä.

tottunu siihen leveeseen joka ei käänny mihinkään. ekaa kertaa uudella renkaalla meinasin sisäkurviin ojaan ajaa.. hyvin yllätti ku kääntykin vähän paremmin. ei mitään vikaa mun mielestä.

täytyykin kokeilla noita pilot powereita seuraavalla kerralla. busanistit foorumilla saanu kans hyvää kommenttia

just vaihdoin takarenkaan ku naula meni läpi.
diablo siin oli ja diabloon vaihdoin. vanha oli 200 levee.. uus 190. hirvee ero jo pelkästään siinä.

tottunu siihen leveeseen joka ei käänny mihinkään. ekaa kertaa uudella renkaalla meinasin sisäkurviin ojaan ajaa..

Itse ajoin aikanaan 12R-Kawalla 200:lla renkaalla. Aina kun sen vaihtoi uuteen niin oli aina yllättävää miten paljon paremmaksi ajettavuus muuttui uuden renkaan myötä.Käytetty kun useimmiten kuluu keskeltä tasaisemmaksi niin pyöreämpi profiili tekee ohjauksesta ketterämmän.Jos joskus vielä sattuu vaihtamaan molemmat renkaat yhtäaikaa ei pyörää uskoisi enää samaksi.Niin paljon paremmin pyörä kääntyy mutkiin. :) Sama homma oli renkaan leveys mikä tahansa.

Juuri 12Ärrään moni vaihtaa 190:sen 200:sen tilalle että pyörä olisi ketterämpi.Itse halusin vain leveää palloa taakse vaikka ajo-ominaisuuden kustannuksella :D

Kyllä useempi satanen taitaa hukkaan mennä, kun on R1:sen vakuutus ifillä... :/ Kun on vaan kaikki muutkin vakuutukset henk. koht. ja firmassa samassa paikassa, niin ei mp:tä erikseen viittis vaihtaa. Mutta törkee hintaero joka tapauksessa.

Nyt ois sit oma Zeta alla ja hittovie että on hauskaa. :D Kestosmaili naamalla nyt. Tosin malttoi kuitenkin lenkin jälkeen tulla kotiin käymään ja syömään. :P

mä keväällä pyytelin vakuutustarjouksia -03 R1.. pohjolassa ois ollu halvin.
kasko ja liikenne koko vuosi yht. himpun alle 1000€.:wtf:
kalleimpia voitte vaan arvailla:kippis1:

Mopoilu on halpa harrastus. Odotellaan tässä käräjiä ja 1000€-1500€ sakkoja. Kortti pois varmaan 3kk-4kk. Mutta ei sitä kortilla ajeta :D

Back
Ylös Bottom