Moottoripyörä?

Isommat tiet taas sulat ja lämpötila nousee vaan. Äkkiä talliin jatkamaan hiomista, alkaa tulla kiire. :whip:

Wolaa, pyörä ostettu :hyvä: Nyt viä ootellaan, että sen saa tuolta preerialta ajamalla tänne etelään. Vähänkö harmitti jättää se eilen sinne talliin odottamaan, varsinki ku täältä olin kadonnu kaikki lumet reissun aikana...

Ai niin.. Onko pakkiksen motoristeilla innostusta kerääntyä kesällä joskus, jossain morjestamaan toisia, kyyläilemään toisten pyöriä, ajelemaan porukalla tai juomaan vaikka kaljaa? :D

Viime kesänähän kokonaiset 4 pyöräkuntaa kokoontui tampereella..

Honda VT 600 Shadow. Eli custom-linjalla ollaan =)

Sama pyörä olisi aikeissa ostaa ensipyöräksi tännekin, venyy kyllä varmaan vielä '09 kesään tuo hankinta... ajokokemuksia yms. olisi tosin kiva kuulla!

Edit: Ja onhan se kyllä niin, että custom tai ei mitään... ;)

Ai niin.. Onko pakkiksen motoristeilla innostusta kerääntyä kesällä joskus, jossain morjestamaan toisia, kyyläilemään toisten pyöriä, ajelemaan porukalla tai juomaan vaikka kaljaa? :D

Viime kesänähän kokonaiset 4 pyöräkuntaa kokoontui tampereella..

Mä oon messis, viime kesänä ei päässy ku osu systerin ylppärit samalla päivälle..

oli tuossa kaveri pari viikkoa sitten kysellyt bike worldista vantaalta pyörää koeajoon, olivat myyjät lähinnä vittuilleet ettei vielä ole ajankohtaista

Ihme meininkiä. Niissähän on aina se joku 1000-1500 eur omavastuu niissä koeajopyörissä niin mitäs se kauppiasta närästää jos koeajaja pannuttaa laitteen hiekoitushiekoista lunariin? Sehän on vaan yksi hyvällä hinnalla vakuutusyhtiölle myyty pyörä lisää. Ja jos todellinen omavastuu on vielä yrityksen vakuutuksessa alempi niin tosta koeajajalta voidaan vielä vetää siivu kassaan.

Tollasesta nihkeilystä oppii ostajakandidaatti vaan hakeutumaan muihin liikkeisiin.

Sama pyörä olisi aikeissa ostaa ensipyöräksi tännekin, venyy kyllä varmaan vielä '09 kesään tuo hankinta... ajokokemuksia yms. olisi tosin kiva kuulla!

Osta minulta pois kuleksimasta.. tai sitten vaihdan sen suoran tangon ja ajelen itte. (Dieetti on jo päällä,että ei tarvitse isompaan vaihtaa ;) )

Suutinsarjaa ja avarampaa putkistoa suosittelen lämpimästi. Fiilikset nousee toiseen potenssiin ja prätkä rupeaa tuntumaan 600 kuutioiselle (vakiona aika tuhnun tuntuinen satakiloisen kuskin+emännän alla)

Ei tokikaan :) Taitaa vaan valtaosa täällä olla kyykkyjen ym. kannattajia.
Katotaan miltä kruisailu alkaa tuolla maistumaan, ensipyörähän tuo mulle on.
Ihan hyvä valinta ekaksi pyöräksi. :) Kyllä se kruisailu varmasti alkaa maistumaan, kun aurinko alkaa paistamaan.

Itse en ymmärrä ihmisiä, jotka ostaa 1000 cc kyykkyjä ekoiksi pyöriksi.

Tässä kanssa yksi customilla ajava. Tosin nyt keväällä lähtee pyörä rakentelujen jälkeen myyntiin ja alan katsomaan pannua jenkeistä ;)

Liekkö oikea paikka kysyä mutta, pyöräkuume alkaa nousemaan ja pyörää ei vielä ole. Tarve olisi alle 25kw pelille mutta ei taho löytyä ainakaan tähän aikaan kesästä. Vaihto on kevarista isompaan-> Jos jollain on tarjolla neuvoja hyvistä 600cc pyöristä niin kiitos ja kumarrus.

Mimmostakohan kusiaista haet? motoa, kyykkyä, faitteria, enskaa, customia?

Liekkö oikea paikka kysyä mutta, pyöräkuume alkaa nousemaan ja pyörää ei vielä ole. Tarve olisi alle 25kw pelille mutta ei taho löytyä ainakaan tähän aikaan kesästä. Vaihto on kevarista isompaan-> Jos jollain on tarjolla neuvoja hyvistä 600cc pyöristä niin kiitos ja kumarrus.

Jos rahkeet riittää uuteen, niin kawan er-6. Kohtuu edullinen ja helposti kuristettavissa.

Sitten tietoa pyöristä, kuristamisesta ym ja jonkinverran käytettyjä pyöriäkin löytyy ainakin bomber foorumilta.

Kun riittäskin uuden ostoon... hyvä kuntonen käytetty on järkevämpi, koska en aijo ajaa 600cc llä kun ne pakolliset 2 vuotta. Tottahan se on ketterä ja kevyt mutta suuret kuutiot kutsuvat.

Toi Shadow vakuutti mut heti ensi-istumalta/ajolta. Mun mittasuhteille kuin tehty. Tossa mun omassa on leveä stonga, joka on mulle parempi kuin kapeampi perusmalli. Tolla kun nyt ensin opettelee ajelemaan, katotaan sit kasvaako nälkä syödessä.
Kerron ajokokemukset sitten syksymmällä kun niitä rupeaa olemaan :)

Back
Ylös Bottom