Moottoripyörä?

Mistä löytyy halvin pyöränpeite? Ei nappaa ostaa jotain 40:n euron suojaa jonka joku kännipäissään varastaa pihalta.

Biltemasta ostin kolme vuotta sitten halvalla, käyttökokemuksia ei kyllä ole, kun en oo vieläkään saanut otettua sitä paketista ulos *minäkö laiska :nolo: *

Mopottomille tästä prätkä alle:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1510246#post1510246
attachment.php

Olisin kiinnostunut 650 suzuki sv:stä, ja ajattelin kysyä et miten paljon jää lähdössä esim 600 cbr:lle? Tehoahan tossa ei hirveesti oo mutta suht edukkaasti on käytettyjä saatavilla ja ulkonäkökin on mun mieleen, mut ei viittis ihan tehotontakaan mopotinta ostaa kun ne muutenkin väittää et kusiaiseen kyllästyy hetimiten.

ei sillä kusiaisella jalkoihin jää..
käyttää niitä vaihteita vaan enemmän.

osta vaikka kawa zx-6r 05 tai 06. ei nyt ihan heti tehottomaks pitäis jäädä..
potkua enemmän kuin noissa. koneelta muistaakseni se 130hp

ei sillä kusiaisella jalkoihin jää..
käyttää niitä vaihteita vaan enemmän.

osta vaikka kawa zx-6r 05 tai 06. ei nyt ihan heti tehottomaks pitäis jäädä..
potkua enemmän kuin noissa. koneelta muistaakseni se 130hp

Eihän sillä jalkoihin jää, mutta kyllä vaan useammat motoristit toteaa heti ensimmäisen kesän jälkeen että voimaa sieltä jalkojen alta puuttuu.

Samalla tavalla voi verrata isoa vaparia ja isoa puhallinkonetta. Kerran kun niitä kokeilee, niin sellainen tuntuu olevan pakko saada.

..mut ei viittis ihan tehotontakaan mopotinta ostaa kun ne muutenkin väittää et kusiaiseen kyllästyy hetimiten.
Ei pidä paikkaansa! Tosin en ajatellut edes tonnikkaista kokeilla, koska muuten olisi vaihto edessä. Tosiaan vaihteita saa veivata enemmän, mut menoa riittää ihan tarpeeksi.

Jos tuntuu laiskalta, niin etsit vielä vähän kapeampaa tietä. Luulisin et tonnisen kanssa pysyy tasoissa ainakin 120-140km/h, ja sittenhän se tonninen vaan jatkaa kun kusiainen alkaa hyytymään.. Oma pyörä ottaa kivuttomasti sen 230 ja sehän riittää vallanmainiosti..:)

Hommaa vaan toi SV jos kerran kiinnostaa. Sitä on kuitenkin aika turha verrata kyykkyyn, niin eri maailmasta ne on, kaikinpuolin..

Kävin äskettäin karvalla velipoikani Triumph Truxtonilla ja kyllä kelepas! Jännitti vähäsen koska mulla ei tuota korttia vielä ole. Ei kyllä haitannu menoa!

Jos näitte vantaalla tänään punavalkoisen rykkösen menevän kolmeesataa se olin minä,olipas magea pyörä:D Melkein yhtä hyvä,kuin oma 750gsxr k7 ;)

Tunti sitten (04:00) lähdin duunista ja huomasin että joku sankari oli juuri vetänyt pyörän ihan lahjakkaasta nurin. (Helsinki, Kaisaniementie, aivan rautatieaseman jälkeen.) Prätkä oli vieläkin nurin katukynnyksellä ja kaksi teekkarin näköistä miestä sinisella vilkkuautolla paikalla. Pyörän mallia ei tuosta kuvakulmasta pystyny hahmottamaan.

Ei kai ollut pakkislaisia?

Jos näitte vantaalla tänään punavalkoisen rykkösen menevän kolmeesataa se olin minä,olipas magea pyörä:D Melkein yhtä hyvä,kuin oma 750gsxr k7 ;)

Ei näin. Jos et omaa henkeäsi arvosta, niin arvosta edes minun perheeni henkeä. Mene kentälle ajamaan jos on pakko kaahata.

Onko kokemuksia Daytona 955i pyörästä vm 2002->? Tai luotettavia kuulopuheita luotettavuudesta jne.

Tuo olisi varteenotettava vaihtoehto meikäläisen laskuissa, kun olen nyt pyörää vaihtamassa.

Hmm..Olenko mielestäsi poikkeus kyykkypyörien kuskina?

No mitä se haittaisi, jos olisi poikkeus ja ajelisi ihmisiksi? :) . Sehän on totta, että vaikka kuinka ajaisi ihmisiksi liikenteessä muuten, niin pyörän sarviin tartuttaessa ihminen muuttuu. Itelle tuottaa vaikeuksia ajella ihmisiksi välillä. En tarkoita pelkästään kaahaamista, vaan yleisesti välillä ajan pyörällä kuin volvokuskit autoillaan, eli kuin täysi mulkku :D .

moottoripyörän väärinkäyttöä jos kokoajan ajetaan ihmisiksi. jos on vapaata baanaa(ei häiriö tekijöitä) niin melko estrogeenilla pumpattu "mies" saa olla jos pystyy rauhassa ajelemaan.

Välillä tulee kyllä sikailtua, mut niin se pitääkin! Onneks on pari "opetusta" taustalla mitkä aina vähän laittaa järkeä päähän.. :)

Onkos kellään kokemusta noista jousituksien säädöistä? Miten noita pitäis käännellä? Liian kova tai löysä on huono ja jotenkin toi perusasetus, mikä on 70kg painoiselle kuskille säädetty, ei sekään oikein tunnu hyvältä. Jos sattuu pari tiukempaa monttua peräjälkeen, niin tuskin on yksikään pyörä tienpinnassa? Ja jos sattuu mutka, niin se on menoa..

Back
Ylös Bottom