Moottoripyörä?

Mulla alkaa kovin mielenkiinto siirtyä vähitellen superbike`n puolelle. Motogp:ssä vituttaa se Formuloista tuttu luistonestotzydeemihomoilu. Sladit vähenee ja haastavuus vähenee (kuskien mielestä).

Mitäs mieltä muut ?

joo mul alkaa olla vähän samat ajatukset ku sulla... no kumpaakin kuitenkin katson aina ku pystyn :)

Kartoitetaans pakkiksen mopoilijoiden ajokalustoa ja menohaluja parilla kysymyksellä.

1. Mikä menopeli alla?

2. Milloin alkaa ajokausi ja missäpäin suomea?

Aloitetaan nyt ensimmäisenä.

1. Hayabusa vm. 06

2. Ajoon ehkä jo ensi viikolla (mikäli sääennustukset pitävät paikkaansa). Helsingissä ja Joensuussa mennään.

Kartoitetaans pakkiksen mopoilijoiden ajokalustoa ja menohaluja parilla kysymyksellä.

1. Mikä menopeli alla?

1. R1 -05

2. 1.4 alkaa vakuutukset perinteisesti ja nyt maaliskuun alku onkin näyttäny hyvältä. Varmasti pääsiäisenä viimestään ajellaan. Tampereelta lähetään kiertelee.

Täytyy kesällä kattoo sitä miittiä(??), josta oli puhe aikasemmin tässä threadissa.

1. CB 750 -72

2. Jos vaikka pääsiäisenä saisi otettua vuoden ekat tyypit. Vappuna viimeistään kaivarin kierroksella alkaa.

1. Mikä menopeli alla?

1. Hayabusa
2. Seuraavan 2 viikon aikana, turuus. (jos säät eivät pahasti muutu kylmempään suuntaan)

:offtopic:
Pitäsköhän tätä moottoripyöräketjua hajottaa vähän useampaan, vähän menee vaikeaksi, kun 99% mp-asiasta on yhdessä kilometrin pituisessa ketjussa?

1. Yamaha R1, 2007
2. Ja ihan heti kun on oikeasti tiet sulana!

Onko kellään kokemuksia ameriikasta ostetuista osista ja laitteista. Ajattelin tuod a reissusta powercommanderin ja öhlinsin ohjausiskarin. Matka suuntautuu New Yorkkiin ja sen lähiseuduille. Mahtaako amerikassa myytävät laitteet olla 1:1 euroopassa myytäviin vai pitäiskö huomioida jotain jota en tällä erää osaa huomoida...? Kartathan voi sitten latailla putkien ja muiden inkkeiden mukaisesti?

1. Honda CBR 1000 RR vm 2004. kilvetön ratalelu
2. saas nähdä, into koko mopoilutouhuun on aika nollissa, mutta eiköhän tuota muutamana aurinkoisena päivä tule radalle lähdettyä. Kauden vois teoriassa koittaa alottaa HelRC:n rataleirillä Botnialla toukokuun puolivälissä.

Ite ajelen Kawasaki zx-6r:llä, jossa on yoshimuran slipari, vm. 06. Tosin se on rajotettu, kun ikää on 19 v. Sain sen viime vuonna yo-lahjaa ja kaiken kaupaks täystehona jolla ajelin tonne puoleen kesään. Sitten kävi pikku onnettomuus ja nainen ajo vasemmalta, kielletyltä alueelta 50 kylkeen. Olin ite kyydis ja lensin siitä pari volttia niskoilleni. Nyt siitä on jääny tosi pahasti naksuva niska ja kankee mut ei muuta. Veljellä operoitiin koko käsi ja selkä sillä on vähän kipee vieläkin. Kivasti kyllä tuli vakuutusyhtiöltä rahaa. Sitten tuli heitettyä vie syksyllä lipat, joten pyörä on Heinolla säilös ja korjaukses. Kohta pääsee hakee : ) Niin ja reenailut oon alottanu just vasta ko innostuin tästä salil käymisest. Vielä on vähän tilaa nahkapuvus...

1. Suzuki Hayabusa -03, Turbo.
2. Eilen kävin ajamassa kokonaiset 2,5km. Nyt oon sitte räkätaudissa siitä hyvästä. :(

1. Honda CBR 1000 RR vm 2004. kilvetön ratalelu
2. saas nähdä, into koko mopoilutouhuun on aika nollissa, mutta eiköhän tuota muutamana aurinkoisena päivä tule radalle lähdettyä. Kauden vois teoriassa koittaa alottaa HelRC:n rataleirillä Botnialla toukokuun puolivälissä.

Onko sulla jotain sisäpiirin tietoa, että Ajoleiri olisi tuolloin ja tuolla?

Viime vuonna oli, mutta itse en tän vuoden tietoja ole saanut...

Back
Ylös Bottom