Moottoripyörä?

En aja kummallakaan. Ajan naku pyörällä. 100kW/115Nm.
Naku on siitä hyvä,että rennon ajoasennon takia ei paikat väsy.
Itekki tykkään kyykkypyöristä, mutta nyt ostin tommosen vaihteluks, kiva peli:D
Ens pyörä on taas kyykky:) ja kilonen:rock:

Ite myin kyykyn pois ku meinas mennä vähän hulluksi tuo ajaminen, eli ts. keskinopeuksien kellottamiseksi...:curs:
Vaihdoin pyörän mönkijään, nykyisellä 16kW:lla ei paljon keskinopeuksia kellotella :D

Nakupyörä on ihan jees, isäukollaki on 1100 Kawazaki ZRX :)

Ite oon himoinnu Kawazaki Z1000:a :kuola:

Ite myin kyykyn pois ku meinas mennä vähän hulluksi tuo ajaminen, eli ts. keskinopeuksien kellottamiseksi...:curs:
Vaihdoin pyörän mönkijään, nykyisellä 16kW:lla ei paljon keskinopeuksia kellotella :D

Nakupyörä on ihan jees, isäukollaki on 1100 Kawazaki ZRX :)

Ite oon himoinnu Kawazaki Z1000:a :kuola:

Ite ajoin viime alkukesän kyykyllä ja piti myydä pois ku 1kk ehdin ajaa ja kortti hyllylle 6kk.:( toukokuussa siis lähti.

Nyt nakulla kun ajaa niin 200km/h on jo aika moinen saavutus, kun ei ole katteita, niin kaikki tuuli tulee päälle ja ei tule ajettua niin usein yli 200..
Ajattelin alottaa ton rata-ajamisen, että kortti olis koko kesän tallella.:DSiks oon vaihtamas kyykkyyn.

Toi z1000 on pirun nätti peli.:thumbs:

Tekis taas niin pirusti mieli lähteä ajelemaan mutta, tiet on märkiä/kurasia ja vettä sataa :jahas: . Kamala kuuraaminen pyörässä taas sen jälkeen. :curs:

Toi on muuten täysin :anssi:

Luuletko että rr pyöräilyssä käytetään tuulen takia tulppia:jahas:

ja sähän ajat rr-pyörällä?

kyllä se tuuli nyt on normaaleissa pyörissä suurin metelin aiheuttaja. ei se tehoputkiston meteli kuljettajalle niin kovana tule, koska se putki menee pitkälle sun taakse. matkustajalla vaikuttaa varmasti. toi sun on ihan helppo jopa kokeilla.

Nyt on niin perkeleen hienosti laitettu HD sportti että oli ihan pakko laittaa tännekkin :kuola: Tossa vähän samaa tyyliä mitä omaan pyörään haen.. mutta vähän kerrallaan. Etenkin takapää rokkaa tossa. Tulis jo kesä!

Liitteet

• 291.webp
    291.webp
    68,2 KB · Katsottu: 251
Kypärästäkin riippuu miten tuuli suhisee... Itse käytän yli 20km matkoilla tulppia.

Mistähän löytää halvimmat dainesen kamppeet? Pitäis nahkapökät hankkii takin kaveriksi. Jotkut neutraalit, ei mitään muovipaloja.

Ite ajoin viime alkukesän kyykyllä ja piti myydä pois ku 1kk ehdin ajaa ja kortti hyllylle 6kk.:( toukokuussa siis lähti.

Nyt nakulla kun ajaa niin 200km/h on jo aika moinen saavutus, kun ei ole katteita, niin kaikki tuuli tulee päälle ja ei tule ajettua niin usein yli 200..
Ajattelin alottaa ton rata-ajamisen, että kortti olis koko kesän tallella.:DSiks oon vaihtamas kyykkyyn.

Toi z1000 on pirun nätti peli.:thumbs:

Pitää kattoo vähän missä kokeilee huippuja ja koska;)

Ei taidolla vaan tuurilla :D:thumbs:

Pärrällä ei ole kertaakaan tullu edes sakkoja, mutta autolla senkin edestä :rolleyes:
Ja korttikin lähti kuivuun autolla..:D

Mulla kaikki 4 pärrää ollu muoviluoteja.
Ja muuta ei tule.!!!

[QUOTE Mun ex-fireblade tuotti, kuten aikaisemmassa postauksessa jo totesin, 124dB 11000 kierroksella (mittasin koululla sellasella ihan virallisella melumittarilla) :D

125dB melu tuottaa kuulovaurion kolmessa sekunnissa :rock:[/QUOTE]

Aika kovat pörinät. Mikä oli putkena? Miten mittasit? Mittari pöntössä kiinni vai ?

Motopete sanoi:
Mun ex-fireblade tuotti, kuten aikaisemmassa postauksessa jo totesin, 124dB 11000 kierroksella (mittasin koululla sellasella ihan virallisella melumittarilla) :D

125dB melu tuottaa kuulovaurion kolmessa sekunnissa :rock:

Aika kovat pörinät. Mikä oli putkena? Miten mittasit? Mittari pöntössä kiinni vai ?

Doman racing ovaali slipari (ei juurikaan villoja sisällä), mittasin ihan kunnon desibelimittarilla, merkkiä en valitettavasti nyt muista. Mittari oli suurinpiirtein matkustajan korvan tasolla, ehkä vähän alempana...

Ois ollu ihan mielenkiintonen mitata ohiajomelu, mutta ei ollu kaveria siinä avittamassa...

Viimeksi muokattu:
Ei taidolla vaan tuurilla :D:thumbs:

Pärrällä ei ole kertaakaan tullu edes sakkoja, mutta autolla senkin edestä :rolleyes:
Ja korttikin lähti kuivuun autolla..:D

Mulla kaikki 4 pärrää ollu muoviluoteja.
Ja muuta ei tule.!!!

Mitä mopoja PikkuEetulla on ollut? Itsellä on pyörä osissa ja ootan äkkirikastumista niin saisi koneen laitettua uusista palikoista.:D

Mitä mopoja PikkuEetulla on ollut? Itsellä on pyörä osissa ja ootan äkkirikastumista niin saisi koneen laitettua uusista palikoista.:D

eka "mopo" oli yamaha FZR1000 -89
Toinen oli suizi GSX750R -89
kolmas oli suizi GSX750R -94
ja neljäs oli se Yammun R1 -99..sininen paholainen..tulihan sitä tuos kylill pyörittyä sil..

Noonih, jopas rupes taas tekemään mieli päästä vähän kaasuttelemaan pärrällä, kun näin/kuulin äsken sinivalkoisen suzukin tossa kaupungilla vääntämässä kaasua ihan reippaasti, lähti ainakin karstat koneesta :D

Noonih, jopas rupes taas tekemään mieli päästä vähän kaasuttelemaan pärrällä, kun näin/kuulin äsken sinivalkoisen suzukin tossa kaupungilla vääntämässä kaasua ihan reippaasti, lähti ainakin karstat koneesta :D

Sinivalkoisella suzukilla olin liikkeellä, tämä siis turussa. Hauskaa oli :rock: , saisi kesä jo tulla :rolleyes:

Back
Ylös Bottom