Moottoripyörä?

Integrandi sanoi:
karvan verran yli 13 000 ajettu. Itellekin pisti toi perä vähän silmään kun pyörän ekan kerran näin, mutta meneehän tuo..Ton kuvan perä on kyllä ehkä vähän turhan räikeä :)

Onks tossa muuten normaalia, että vain oikea etuvalo palaa kun on normit päällä? Pitkä ottaa sitten vasemman puolen. Helvetin häiritsevää kun etuosa heijastuu jostain ja toinen lyhty pimeänä. Ja mahtaisko sulla olla jotain pirkkaniksiä ketjun rasvaamiseen? On vähän säätöä kun ei oo ollenkaan keskitukea.

On normaalia, pitkät päällä palaa kummatki. Toi perä olis niin magee, mutta ei mene vilkkujen takia läpi suomen olosuhteissa. Pitää koittaa keksiä jotain muuta mm. minivilkut. En diggaa tästä vakio perästä, jossa lähtee rek.kilpi.
Ketjut saa kaverin kanssa rasvattua hyvin, eipä siinä sen kummallisempaa tarvi. Nyt n.500km ajaneena ihmetyttää vähän ton moottorin miettiminen, toisaalta voi olla ihan hyväkin ettei pyörä ole vakiona niin tehokas mulle.

Vituttaa kun eivät vieläkään saa kilpiä mulle lähetettyä. Siellä ne on jossain jonku elämäänsäkyllästyneen tullivirkailijan pöydällä paprujen alla. Vittu saatana! 2 viikkoo jo venannu. :curs:

Mitäpä sitä hosumaan muiden asioita... :(

HC76 sanoi:
Vituttaa kun eivät vieläkään saa kilpiä mulle lähetettyä. Siellä ne on jossain jonku elämäänsäkyllästyneen tullivirkailijan pöydällä paprujen alla. Vittu saatana! 2 viikkoo jo venannu. :curs:

Mitäpä sitä hosumaan muiden asioita... :(

Miksi et ottanut sitä tilapäislupaa käsittelyn ajaksi? Vai onko sulla tuonnissa jotain lisäkoukeroita minkä takia ei onnistunut?

olipa helpot teoriakokeet. se joka ei A-teoriakoetta selvitä hyväksytysti, ei voi olla selvinpäin. kysymykset on niin helppoja että jos yli 3virhettä tekee niin on kyllä kunnon :david:

IronMind sanoi:
Miksi et ottanut sitä tilapäislupaa käsittelyn ajaksi? Vai onko sulla tuonnissa jotain lisäkoukeroita minkä takia ei onnistunut?

No siis ostin pyörän yhden suomalaisen myyjän kautta (saksasta tuotu) ja ne hoiti kaikki rekisteröinnit ja Suomen katsastukset jne muut paperihommat. Nyt ne kilvet on edelleen jossain tullissa missä lie ja jonkun pitäs ne lähettää mulle sieltä kunhan ne on tehnyt paperit.

Kysyin tänään myyjältä ja sano että menis hankalaksi järkätä mulle tilapäiskilvet... Emmä tajjuu. :curs:

neutraali sanoi:
olipa helpot teoriakokeet. se joka ei A-teoriakoetta selvitä hyväksytysti, ei voi olla selvinpäin. kysymykset on niin helppoja että jos yli 3virhettä tekee niin on kyllä kunnon :david:

Ne kysymykset on pala kakkua, mutta 'diat' tuotti aikoinaan mulle päänvaivaa. Kun ajoin B-kortin niin oli 1 virhe, ja kun oli jo pari vuotta ollut kortti ja ajelin A-korttia niin oli max. määrä virheitä millä pääsi vielä läpi. Niissä ei pidä ajatella vaan vastata hauki on kala tyyliin :D

Kortin korottajien A-teoriakoe on tosiaan aivan naurettava. Tuossa aiemmin keväällä kun sen näppäilin niin meni varmaan alle 10 sek. :D.

Kevarikortin ajajillahan on se "normaali" teoriakoe.

olihan se A1 kortin teoriakoe helppo jos oli jaksanut vähän perehtyä aiheeseen. Vaikeinta oli ehkä hallita kuitenkin hermot vaikka tiesi, että hyvin menee. Sen verran siinä jännitystä oli pinnassa. Mitä tuohon A kortin teoriakokeeseen on sisällytetty ?

flex_90 sanoi:
olihan se A1 kortin teoriakoe helppo jos oli jaksanut vähän perehtyä aiheeseen. Vaikeinta oli ehkä hallita kuitenkin hermot vaikka tiesi, että hyvin menee. Sen verran siinä jännitystä oli pinnassa. Mitä tuohon A kortin teoriakokeeseen on sisällytetty ?

Se on kanssa helvetin helppo, täysin turha koe IMO.

Inska sanoi:
Ne kysymykset on pala kakkua, mutta 'diat' tuotti aikoinaan mulle päänvaivaa. Kun ajoin B-kortin niin oli 1 virhe, ja kun oli jo pari vuotta ollut kortti ja ajelin A-korttia niin oli max. määrä virheitä millä pääsi vielä läpi. Niissä ei pidä ajatella vaan vastata hauki on kala tyyliin :D
juu, dioista en itsekään aikoinaan pitänyt ollenkaan. onneksi niitä ei tarvinu tässä a-kokeessa tehdä.

Mistäs olette ostaneet pärrän renkaat. Itellä olis 600cc Cbr:n etukumi menossa vaihtoon. Tutun liikkeestä saisin jonkun Michelinin töineen 170 eurolla.. Ainakin myyjä kehui renkaan laatua..

teri sanoi:
Mistäs olette ostaneet pärrän renkaat. Itellä olis 600cc Cbr:n etukumi menossa vaihtoon. Tutun liikkeestä saisin jonkun Michelinin töineen 170 eurolla.. Ainakin myyjä kehui renkaan laatua..

Kyseleppä vaikka www.moottoripyora.org sivustolta. Siellä on varmaankin enempi tietoa aiheesta.

HC76 sanoi:
No siis ostin pyörän yhden suomalaisen myyjän kautta (saksasta tuotu) ja ne hoiti kaikki rekisteröinnit ja Suomen katsastukset jne muut paperihommat. Nyt ne kilvet on edelleen jossain tullissa missä lie ja jonkun pitäs ne lähettää mulle sieltä kunhan ne on tehnyt paperit.

Kysyin tänään myyjältä ja sano että menis hankalaksi järkätä mulle tilapäiskilvet... Emmä tajjuu. :curs:

Liikkeet yms. ei saa niitä tullin 3 kk siirtolupia ollenkaan,vain yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus ne saada. Yleensä liikkeet saa veropäätökset nopeasti, mutta jos se veropäätöksen teko on mennyt Hämeenlinnaan, johon kaikkien erikoisempien vehkeiden päätökset menevät, niin se taas saattaa sitten kestää useammasta viikosta useampaan kuukauteen. Toivotaan, että pääset viikoilla. Ja sitä pyörää ei saa rekisteröityä ennen kuin saa sen veropäätöksen.

Laitanpa tähän threadiin... Mitäs mieltä olette?

Olen nyt selannut kaiken maailman myynti-ilmoitukset ja ynnä muut, koska tarkoituksena on ostaa vihdoin ja viimein se pärrä...

Kaikkien selailuiden jälkeen olen päätynyt Honda CBR 900 Firebladeen... Eli sellasta olisin haluamassa... Mitäs mieltä olette? Kannattaako ko. pyörän osto. Tiukan rahatilanteen takia, joudun turvautumaan noin vm:a 95-97 vehkeisiin, joita saa 6000-7000 Eurolla... Ajettu näillä vehkeillä on 50000 molemmin puolin...

Kannattaako tällainen ostos? Entäs rahoitus? Kannattaako se ottaa pankista vai esim. GEY-rahoituksella??

Muita kokemuksia pärrästä?

hamara sanoi:
...mutta jos se veropäätöksen teko on mennyt Hämeenlinnaan, johon kaikkien erikoisempien vehkeiden päätökset menevät, niin se taas saattaa sitten kestää useammasta viikosta useampaan kuukauteen. Toivotaan, että pääset viikoilla. Ja sitä pyörää ei saa rekisteröityä ennen kuin saa sen veropäätöksen.

Hämeenlinnastahan nuo myyjät puhuivat. On kyllä vittu hienoa jos joudun puol kesää venaa kilpiä. Ois myyjä EHKÄ voinu kertoa tällasesta tilanteesta. Vittuako mä sillä HD:lla teen kun se pölyyntyy kellarissa. Mutta maksamisen alotan tietenkin toki heti! :curs:

Back
Ylös Bottom