Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro nyt ihmeessä millaista pyörää sieltä tuli ja millaiset kokonaiskustannukset olivat niin viestistäsi on sitten hieman apua muillekin pyörän hakua suunnitteleville...??
PS. Tampereella lunta tulee kuin sieltä kuuluisasta esterin perseestä :wall:
Hintaeroahan taisi tulla enemmän kuin nuo tarinassa olevat luvut suoraan kertoo (9840 vs. 10 000) koska kertoja käsittääkseni osti moponsa vuosi sitten. Eli siis tuo tällä hetkellä 10 000 Suomessa maksava vastaava mopo varmaankin maksoi vuosi sitten ehkä esim. tonnin enemmän.Varmasti hieno kokemus ja hienoa että löyty prätkä. En kyllä tiedä lähtisinkö itse noin pienen oletetun hintaeron takia hakemaan. Tosin eihän sitä tiedä missä kunnossa tuo suomen Daytona on jne., mutta näillä tiedoilla.
Jos jaksat ajella semmosen 40km niin suosittelisin kysäisemään Jamati-osasta.Tampereen autocenterissä siis tällaista hintaa lupailivat :jahas: En kyllä aio viedä pyörää huoltoon sinne. Öljyn ja suodattimen vaihdan itse. noita venttiilien tarkistusta ajattelin kysyä paikallisen aikuiskoulutuskeskuksen mp-korjaamolta... Kenelläkään mitään kokemusta näistä? Itse olen autoa käyttänyt muutaman kerran huollossa siellä ja moitteettomasti ja halvalla ovat ainakin sen hoitaneet. Muut asiat tuosta listastahan pystyy tarkistamaan sitten aika helpolla itsekin...
Munkin eka pyörä tuli Saksasta. Ja ekassa isossa huollossa paljastui että siihen oli joskus tullut KOVA isku etuvasemmalta (=kolaroitu). Tämä oli syy että stefa vuoti, koska koko putki oli vääntynyt. Vaan oli niin hienosti korjattu ja piilotettu kaikki, että tuo huollon tehnyt kaverikin ihmetteli miten on viitsitty nähdä vaivaa (maalattu metalliosia jne). Eikä ois muuten ees tiennyt ellei ois kohtuulailla paljon irroiteltu osia.
Maksan mieluumin täällä vähän enemmän, noista kun on vähän paha lähteä reklamoimaan ulkomaille.
No ei tietenkään ole. Siitä huolimatta ostan mieluumin täältä vastaisuudessa.En mie jaksa uskoa, että niistä jokainen on kolaroitu. Sillä hintaerollahan fixaa jo pikkusen kolaroidun vehkeen. ;)
Olikos se jonkun euroopan takia vai minkä kun nuo kaikki pyörät tulee noilla järkky isoilla kilpitelineillä? Muuten kyllä ulkonäöllisesti en itse koe kauheesti tarvetta vääntää pyörää uuteen uskoon.
Diavelissä kilpi on mun mielestä laitettu vielä suhteellisen asiallisesti. Jos esim. vertaa sitä tohon Ripen laittamaan kuvaan.
Itsekin olen miettinyt mikä noissa kilpitelineissä on syynä. Pakko siinä jokin määräys on olla takana. Olishan sen voinut tuossa yllä olevassa kuvassakin laittaa vaan paljon pienemmän varren päähän, jolloin lopputulos olisi ollut huomattavasti tyylikkäämpi. Pitääköhän kilven olla joissain maissa takarenkaan tasolla?
Ei tarvi olla taka-akselin takana, mutta pitää näkyä 30 astetta molemmille sivuille, eli pitää näkyä renkaan molemmin puolin takaviistoon. MMAF.fi pojat o noita ihmetelleet.
Tuli huvittava ajatus että saisikohan kilven teknisesti ottaen pultata kypärän taakse kiinni :D