Mä ajattelin huomenna mennä pyörähtämään. Tuskin siellä mitään ihmeellistä on, mutta tuleepahan sitte käytyä.
Kerro sitten kannattiko. :D Itse olen näillä näkymin lauantaina menossa mikäli menen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ajattelin huomenna mennä pyörähtämään. Tuskin siellä mitään ihmeellistä on, mutta tuleepahan sitte käytyä.
Kerro sitten kannattiko. :D Itse olen näillä näkymin lauantaina menossa mikäli menen.
On se kumma, jos ei kerran kuussa jaksa piilareita päähän nakata. Kannattaa tiedostaa, että piilareitakin on erilaisia ja optikon suosittelemat ei aina ole välttämättä parhaat, jos ei itse osaa vaatia parempaa. Kaverin suosituksesta kokeilin Aqua Day&Night linssejä, joita voi pitää päässä yhtäsoittoa 30päivää. Hyvin ovat toimineet eikä näitä edes huomaa. Aikaisemmat käyttämäni ovat kuivuneet todella herkästi ja yön jälkeen(linssit joita on voinut pitää yön) erittäin kuivat. Sehän nyt on ihan tosi se, että silmälasit on vain yksinkertaisesti perseestä.
Oli kyllä lievä pettymys tän vuotiset messut. Ja oli kyllä myös pettymys, että vaikka läksin ihan kypärän ostoreissulle, ni ei sieltä yhtään kypärää tarttunu mukaan. Arailla esim. oli omalla osastolla messun kunniaks ihan SVH hinnat! Shoeilla ei ollu valitettavasti kiinnostavia malleja ja suupertin SR1:stä tuli niin luokaton tarjous, ettei tullu ostettua. Lähinnä nauratti sen messuesittelijän lause "meil on messujen kunniaks lupa pyöristellä näitä hintoja aika hyvin". Muutenki varustepuolella löyty lähinnä halpoja peruskamoja, esim. rukkaa ei näkyny missään. Olis saattanu tarttua rukalta kalvonahkaa mukaan, jos olis hyvä tarjous tullu vastaan. Halvaks kävi. Selvänä ku oli, ni ei tullu ostettuu yhtään moottoripyörääkää :D
Onko kellään tarvetta:
-Alpinestars (taisi olla RC-1) takki, musta.
-RPM Motowear citycamo väriset housut (irrotettavalla vuorella)
-MP Asu musta/harmaa maastokuvio housut
- ISS paksummat ajohanskat, mustat.
- Alpinestars ohuemmat (crossimalli) hanskat, mustat.
- Dainese harmaan nillkkurimalin ajokengät (taisi olla 41 tai 42)
- Shoei XR1000 huippukypärä (taisipa olla L), kultaisella Iridium visiirillä (toisinkuin täällä kerrottiin, EI naarmuunnu herkästi!)
Kamat sopii n. 82-100kg kuskille, mulla noi on ollut painon vaihdellessa 84-97kg, hyvin ovat mahtuneet, pituutta 180cm.
Kaikki kamat ovat erittäin hyväkuntoisia, ei uusille häpeä, alpinen takin toisessa povarissa on pieni kohta revennyt, ei haittaa, mutta sen verran että näkyy sisäpuolella, narahdus kuului kuin kaivoin rek. otetta povarista, ei mikään maata mallistava vika siis.