Moottoripyörä?

Kai siinä jotain legendaarista on, lapsesta asti aatellu, et se on sitten se final, lopullinen pyörä, mistä seuraavaa askelta eteenpäin ei ole :)
Ps. veli osti kans busan, niin se ei ainakaan helpota asiaa...

ps. kai tänne niitä omiakin pärriä sai/piti laittaa näytille... yzf 600r thundercatti, kesäkissa...

reinzell-albums-behind-nickname-picture61724-whitenight.jpg

Busalla on kyllä aika legendan status. Ja juuri sellainen että sen jälkeen ei voi vaihtaa enään muuhun :D No itsellä ei ole vielä onneksi hinkua busamieheksi.

Kyllä sitä joskus varmaan busaan joutuu vaihtamaan, kun niitä aina tulee kuolattua :D

Tänään reilu 300 kilsaa R1:n selässä :)

Meikä on kuolannu jo monta busaa jo läpi ja kaupatkin oli yhdestä vireillä mut niitä ei sit tullu kuitenkaan. Mulla ainakin vaikuttaa se et tiedän etten pysty sitä kesyttämään varmaan moneen vuoteen ja se et tietää et voimaa on alla niin paljon ettei sitä uskalla käyttää juuri koskaan, jo pelkkä ajatus busasta saa sukat pyörimään jalassa.:hyper:

Itse pidän tota Hayabusaa kömpelönä ja ajoasentokin näyttää sellaiselta että ottaa ranteille väkisinkin. Painoakin löytyy reilunlaisesti. Ainut missä se on omiaan on kovassa vauhdissa. Joten mikä ihme siinä viehättää :D ? Kalliit vakuutusmaksut? Vai ihan vain se status?

Ja tarkennetaan nyt vielä että itse en ole ajanut vielä Busaa :)

Ninja seissy varmaan reilun vkon paikallaan, kelit sais vähän parantua niin löytyis intoa lähteä suhailemaan.. Ei toi busa jotenkin itelläkään nappaa. Joko joku kevyt kyykky kunnon kaarreominaisuuksilla tai vastapainosesti nakupyörä vähän rennompaan räppäilyyn. En toki moiti busan käsiteltävyyttä, mutta onhan se vähän kömpelö verrattuna sporttisempiin :nolo: Makuasioita, nyt ne kelit tänne, ttu soikoon..!

Ite jos saisin pyörän valita niin ottaisin b-kingin voimaa suunnille saman verran ku busassa ehkä joskus tulevaisuudessa.. Mut ajetaan nyt tuolla 1200 bandiitilla mikä tuli pari kuukautta sit hommattua eka pyöräksi, on tuossakin kesyttämistä näin alkuun kun ei ole ennen ajanu muulla kun kaverin mopolla..

Mulla on nyt ollut busa pari vuotta (K8). Olihan se hetken kömpelömmän tuntunen kun 600 kuutioinen. Sairaan hauska peli ja voimaa löytyy...ei tosin ikinä tarpeeksi!
Hemmetin tukevan olonen peli, ja ajoasento sopii mulle hyvin pienten modien jälkeen. Seuraava pärrä ehkä sitten HD.

Itse pidän tota Hayabusaa kömpelönä ja ajoasentokin näyttää sellaiselta että ottaa ranteille väkisinkin. Painoakin löytyy reilunlaisesti. Ainut missä se on omiaan on kovassa vauhdissa. Joten mikä ihme siinä viehättää :D ? Kalliit vakuutusmaksut? Vai ihan vain se status?

Ja tarkennetaan nyt vielä että itse en ole ajanut vielä Busaa :)

Ei busa ole ollenkaan niin kankea pyörä kuin miltä se näyttää... Sitä paitsi se onkin tehty tosimiehille, joilla on voimaa sitä käskyttää;)

Kieltämättä Busan ajoasento ei ole itsellenikään mikään paras mahdollinen, polvikulma on tiukka ja painoa aika paljon ranteilla. Silti en vaihtaisi pois, se raaka voima (lue. vääntö) viehättää vaan niin paljon. Ja kaksi päällä ajamiseen soveltuu huomattavasti paremmin kuin esim. kisaisimmat tonniset.

Ainoa ongelma on se, että mihin tuon vaihtaa, kun on joskus sen aika... Ainoa vaihtoehto taitaa olla uusi Hayabusa:)

Täällä näyttää näitä busa miehiä olevan enemmänki niin onko kellään mitään huonoa sanottavaa busasta? Jotain tyyppivikoja mitä ilmenee jossain vaiheessa?

Harvoissapa noissa kyykyhkön tyylisissä vehkeissä ajoasento on mikään paras mahdollinen. Itekki ku on tällainen alle 170cm hukkapätkä niin kyykyllä ajaessa asento on mikä on ja ranteilla kaikki paino, mut sillä mennään. Tärkeintä on se brutaali voima joka jyllää :worship:

Vihdoinkin aurinko kurkistelee pilvien takaa! Gikseri käyntiin ja kaatuilemaan. Mukavaa ajella, kun jaksoi jopa vaihtaa lähes kaikki kulutusosat ja synkata kaasarit. Hieman huolettomammin uskaltaa lähteä tänä kesänä vaikka yli 10km lenkkejä heittämään.

Täällä näyttää näitä busa miehiä olevan enemmänki niin onko kellään mitään huonoa sanottavaa busasta? Jotain tyyppivikoja mitä ilmenee jossain vaiheessa?

Harvoissapa noissa kyykyhkön tyylisissä vehkeissä ajoasento on mikään paras mahdollinen. Itekki ku on tällainen alle 170cm hukkapätkä niin kyykyllä ajaessa asento on mikä on ja ranteilla kaikki paino, mut sillä mennään. Tärkeintä on se brutaali voima joka jyllää :worship:

Takakumi kuluu kovasta väännöstä johtuen aika nopeaan, vaikka siististi ajeleekin. Siinä varmaan pahin tyyppivika:)

Aiika luotettavia taitavat Hayabusat olla, tietysti iso kuutiotilavuus auttaa asiaa, kun ei ole niin korkeella nuo huippukierrokset.

Tähän vetomieheen ei vaan nuo busat tai ZZR1400:set iske. On se tonniseen giksuunkin verrattuna sen verran kömpelö, että stondis lerpahtaa samantien vaikka suoralla mentäiskin kovaa.

Busa menee sentääs edes suoraa aidosti kovaa mutta V-maxi ei kulje edes suoraa kovin kiihkeästi suurista tehovaroista huolimatta kun teho/paino-suhde jää auttamattomasti muoviohjuksien lukemista, toki jalat edellä vehkeeksi liikkuu aika kiivaasti. Itse en ole vanhan mallin busaa edes kokeillut mutta mitä nyt uudemmasta jäi fiiliksiä niin kovaa se kulkee mutta menee niin vakaasti ettei kiihdyttelyssä ole oikeen sellasta fiilistä kuin jollain kiikkerämällä pyörällä ja onhan sen nyt aivan järjettömän raskas viedä mutkaista pätkää jouheasti.

Joo suomessahan on paljon käyttöä 300km/h nopeudesta :) ...
Kiihtyvyys suomessa kivempaa, 0-100km/h V-maxi lähtee aika ripeästi :) .

Jotkut haukkuu jarruja, mutta kyllä se on aina mulla pysähtynyt...ehkä mulla ei vaan oo kokemusta sitten todella hyvistä jarruista.
Ajoasentoa voi vähän muuttaa esim. HeliBarseilla. Tuli paljon parempi.

Nyt kun on busaan tottunut, niin tonniset tuntuu jotenkin rimpuloilta.

Ja Tabelle: eiköhän noi kaikki mopot mee aika ripeesti 0-100 km/h.

Juu tuota on jossain tullu vastaan et jarruja moititaan. Tuossa seiska pätkässä on helvetin hyvät jarrut jos vertaa edelliseen mopoon.

Ja tabelle: Toi on makuasia sano koira ku muniansa nuoli, toiset tykkää tyttärestä ja toiset tyttären äidistä. sehän on helvetin hyvä et immeisillä on eri makuja. Olispa tosi siistiä jos kaikki mopoilijat ajelis samanlaisilla vehkeillä.

Helvetin komee vehjehän tuo V-Max on mut kun tykkäät muovi vehkeistä niin minkäs teet :puntti:

Joo näinhän se on ett kaikilla makunsa ja hyvä niin :) .
Ja joku laittoi että kaikki menee ripeästi 0-100km/h,meneehän ne mutta V-maxi menee sen nopeinten :) , ainut vaan että on NIIIIIIN saa***** kallis ...

Ja jackassille : eiköhän kaikki mopot kulje aika kovaakin,toiset vaan kovempaa kuten Hayabusa

Back
Ylös Bottom