Moottoripyörä?

Kuinka tärkeää maantieajossa on, että pyörässä olisi jonkinlainen visiiri? Nakupyörät miellyttää eniten ulkonäön puolesta, mutta pystyykö niillä ajamaan moottoritienopeuksia edes kohtuullisen nautittavasti?
Ite tykkään ainakin ajella 60-80km nakulla, se tuuli nyt niin kova ole siinä vaiheessa...joutuu vaan pitää kiinni kovempaa:D
 
Helvetin hieno se on joka tapauksessa. :rock:

Edit: Mitähän tollanen modaus tulee maksamaan, jos ostaa osat itse tekee? Joutuuko noissa modauksissa tekemään muutoksia katteiden kiinnityspaikkoihin tms.? Saako siis valmiita palikoita, jotka osuu vanhoihin reikiin?
 
Helvetin hieno se on joka tapauksessa. :rock:

Edit: Mitähän tollanen modaus tulee maksamaan, jos ostaa osat itse tekee? Joutuuko noissa modauksissa tekemään muutoksia katteiden kiinnityspaikkoihin tms.? Saako siis valmiita palikoita, jotka osuu vanhoihin reikiin?

Mut joo saksasta suoraan saa tilattua kaikki noi osat ja ei pahemmin tarvittu reikiä tehä:)et kaikki on paikoilleen suunniteltu..enempää en kerro ettei tuu samanlaista vastaan:D
ja devilin sliparit saa mistä vaan oikeestaan..nyt kun rahaa viel saa niin lastu kiinni:hyper:, nii saa vikatkin kaakit irti...
 
Kertokaa viisaammat mikä on pyörässä vialla,kun startti nappia painaessa pärrästä häviää kaikki virrat? Parin minuutin odottelun jälkeen sähköt palasi. Työntämällä lähtee käyntiin ja pelaa ihan normaalisti.
Koetin kotona uudelleen nappi starttia ja kerran käynnistyi normaalisti,toisella kertaa taas virrat katosi.
Kyseessä on -96 vuoden 600VT Shadow.
 
Kertokaa viisaammat mikä on pyörässä vialla,kun startti nappia painaessa pärrästä häviää kaikki virrat? Parin minuutin odottelun jälkeen sähköt palasi. Työntämällä lähtee käyntiin ja pelaa ihan normaalisti.
Koetin kotona uudelleen nappi starttia ja kerran käynnistyi normaalisti,toisella kertaa taas virrat katosi.
Kyseessä on -96 vuoden 600VT Shadow.
Akku tyhjä / lopussa?
 
Kertokaa viisaammat mikä on pyörässä vialla,kun startti nappia painaessa pärrästä häviää kaikki virrat? Parin minuutin odottelun jälkeen sähköt palasi. Työntämällä lähtee käyntiin ja pelaa ihan normaalisti.
Koetin kotona uudelleen nappi starttia ja kerran käynnistyi normaalisti,toisella kertaa taas virrat katosi.
Kyseessä on -96 vuoden 600VT Shadow.


Palaako valot ollenkaan kun yrittää startata? (Palaa himmeästi: akku lopussa).
Jos häviää kokonaan, niin voi olla jokin johto hapettunut tai liitos irrallaan.
 
Palaako valot ollenkaan kun yrittää startata? (Palaa himmeästi: akku lopussa).
Jos häviää kokonaan, niin voi olla jokin johto hapettunut tai liitos irrallaan.

Valot palaa kirkkaasti ja kaikki on ok siihen asti kun painaa starttia. Virrat katoaa ja kovahko naksahdus kuuluu jakkaran alta.
En usko akun heikkouteen.Tähän asti startannut normaalisti eikä muitakaan siihen viittaavia oireita ole ilmennyt. Voisko startista olla hiilet loppu?
Tarkennetaan siis vielä,että virtojen kadotessa efekti on kuin suuri katkaisija naksauttaisi virrat pois-ei siis pyöräytä starttia ollenkaan.
 
Valot palaa kirkkaasti ja kaikki on ok siihen asti kun painaa starttia. Virrat katoaa ja kovahko naksahdus kuuluu jakkaran alta.
En usko akun heikkouteen.Tähän asti startannut normaalisti eikä muitakaan siihen viittaavia oireita ole ilmennyt. Voisko startista olla hiilet loppu?
Tarkennetaan siis vielä,että virtojen kadotessa efekti on kuin suuri katkaisija naksauttaisi virrat pois-ei siis pyöräytä starttia ollenkaan.

Se naksahdus kuuluu startin solenoidista. Eli hyvin todennäköistä, että hiilet on finaalissa kun startti ei lähde pyörimään.
 
Se naksahdus kuuluu startin solenoidista. Eli hyvin todennäköistä, että hiilet on finaalissa kun startti ei lähde pyörimään.

Onneksi diagnoosisi oli väärä. Moottoripyörä.org:illa oli eräällä jampalla ollut sama vika.

Vika korjaantui laittamalla akunkengät kunnolla kiinni. Oireista päätellen pelkäsin jo kyllä paljon pahempaa.
Eipä ole tullut tarkastettua akun kenkiä aiemmin,kun talvenkin akku oli paikallaan.
Kävin näet parin viikon välein pyörittämässä koneen lämpimäksi.
Turvallisia kilometrejä kaikille!
 
Onneksi diagnoosisi oli väärä. Moottoripyörä.org:illa oli eräällä jampalla ollut sama vika.

Vika korjaantui laittamalla akunkengät kunnolla kiinni. Oireista päätellen pelkäsin jo kyllä paljon pahempaa.
Eipä ole tullut tarkastettua akun kenkiä aiemmin,kun talvenkin akku oli paikallaan.
Kävin näet parin viikon välein pyörittämässä koneen lämpimäksi.
Turvallisia kilometrejä kaikille!

Välillä näinkin päin. Yleensä pelätään pahinta ja totuus on vieläkin pahempi. :)No onneksi pääsit noin helpolla. Eikun vaan baanalle!
 
Back
Ylös Bottom