Moottorikelkkojen vuokraus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jtt1983
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Onko kellään mitään hajua mistä lahesta sais vuokrattua moottorikelkan? Ja vinkkejä kokeneilta mitä kannattaa ottaa huomioon kelkkaa vuokratessa: Tekis niin pirusti miel ajelee mut mun google taidoil en löydä :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En kyl löydä miekään! Ens viikolla olis tarkotus vuokrata päiväks ja heittää joku lenkki. Onhan se hinnakasta touhua, mut mihin ihminen sijoittaisi jos ei itseensä.. :) Uskon et pystymetsästä kun lähtee 100km lenkin vetämään, niin voi olla seuraavana päivänä paikat hellänä..

öö.. helpottaskohan jos tietäs mistä päin suomea halutaan kelkka vuokrata??

Zone-sarja -42%
No eikös tuossa puhuta lahesta? Kerää joku porukka ja ajakaa luumäelle. Salpasafarilta joku kimppapläjäys. Viisi henkeäkin varmaan riittää? Siihen kelkat, saunat ja safkat! Maksaakin jo sitten hiukan enemmän..

Onko kellään mitään hajua mistä lahesta sais vuokrattua moottorikelkan? Ja vinkkejä kokeneilta mitä kannattaa ottaa huomioon kelkkaa vuokratessa: Tekis niin pirusti miel ajelee mut mun google taidoil en löydä :D

Mä oon vuokrannut mm. Messilästä pari talvea sitten. Soita ja utele sieltä tarkemmin.

Vmax Helsingissä ja levillä, Eero Heininen 0400 704 314.

Kelkkaa vuokratessa kannattee ilmoittaa että minkälaiseen käyttöön kelkkaa tarvittee niin ne sen mukaan sit sieltä kelkkoja suosittelee. Normi vehkeet tietenki halvempi kuin kisa vehkeet. Sitten vakuutuksista kannattee kysellä sekä muista vuokra ehdoista. Ja sitten jos et oo aikasemmin kelkkaillu niin kannattee sitten sanoa sille vuokraajalle että näyttää miten hihna vaihetaan jos semmosen onnistuu katkasemaan jonnekki mettään ... muutenhan niitten vehkeitten pitäs olla ihan perus ok kunnossa ...

Haluttais kyllä päästä kelkkailemaan. Ei kellään sattuis olemaan tietoo onko vaasan seudulla mitään yritystä, joka vuokraisi kelkkoja? En ainakaan googlella oo mitään löytänyt.
Ja en taida tänä vuonna lähtee lappiinkaan ja kovasti huvittais päästä vähä ajeleen.

Haluttais kyllä päästä kelkkailemaan. Ei kellään sattuis olemaan tietoo onko vaasan seudulla mitään yritystä, joka vuokraisi kelkkoja? En ainakaan googlella oo mitään löytänyt.
Ja en taida tänä vuonna lähtee lappiinkaan ja kovasti huvittais päästä vähä ajeleen.
Ei taida Duell Bike eikä A-J Bike vuokrata kelkkoja, mutta varmaan tuntevat henkilöitä/yrityksiä, jotka vuokraavat kelkkoja.

En kyllä keksi Vaasasta yritystä, joka kelkkoja vuokraisi. Toivottavasti saat noiden kautta apua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom