Montako sheikkeriä omistat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookah
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fastin "oldskool" malli. (pyöreä imureikä, ei kierteitä)

Nutrisport perushyvä. (pyöreä imailureikä, kierteet löytyy)

jepjep.

Kaks Pakkisseikkeriä, yhen Heavyn seikkerin, yhen Nutri plussan ja yhen Fastin joka on kadonnut jäljettömiin. Teoriassa 5, käytännössä 4 :D

Hitto noita onkin kertynyt: 2 pakkiksen, 2 NutriPlussan, 1 SportHeavyn, 1 Fastin ja 1 United Feelingsin.. eli yhteensä siis 7 :)

liian vähän koska aina on likaisena tai muuten vaan hukassa. pitänee ostaa lisää. jos saisi toivoa, niin sellainen pitäisi olla jossa on käsikahva sivussa, kierteet ja isompi suu kuin nyt. ja korkissa myös kierteet. mä ainakin ostaisin tällaisen tiiviystaakuulla varustetun deluxe-mallin.

Fastin "oldskool" malli. (pyöreä imureikä, ei kierteitä)

Nutrisport perushyvä. (pyöreä imailureikä, kierteet löytyy)

jepjep.

Unohdin tossa aikasemmassa postissani täydentää, että itseltäni löytyvät juuri samanlaiset mallit noista. Tärkeä tieto.. :D

7 taitanee olla aitoja oikeita sheikkereitä, ja jos tollaset kierrekorkilliset juomapullot, mitä usein sheikkereinä tulee käytettyä laskee mukaan ni 10 sitten

Joku random shaker ja pakkotoiston oma. Randomissa on pienempi tilavuus, mutta paljo käyttökelposempi "kannen" puolesta.

1 sheikkeri on ja sitäkään en ole ikinä käyttänyt. Mun palkkarit ja muut sotkut sotkeutuu aina tehosekoittimessa ja siihen kuuluvassa kipossa. Ainaskin menee sotkut sekasin kun sillä pyörittelee..:)

Meillä on joku 8kpl. Pakkotoiston ja Fastin... ja parin muun. Noista yksikään ei ole mun :)

2 - Fast ja Wrange. Salille lähtiessä toinen sheikkeri löytyy lähes aina edellisen salireissun jäljiltä treenikassin pohjalta, joten ainakin se toinen on keittiön pöydällä ollut likoamassa päivän tai kaksi.

Yksi lojuu joutavana kaapissa. Tajusin, että se on ihan turha kapistus noilla jauhoilla mitä itse käytän. Vettä lasiin pikkasen--> jauhot päälle--> jollain aterimella hämmennystä ja valuttaa samalla vettä sekaan. Eikä paakun paakkua löydy.

Niin reenailen tosiaan kotona. Salilla sheikkeri on varmasti ainoa toimiva ratkaisu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom