Montako sheikkeriä omistat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookah
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Pari pakkiksen sheikkeriä ja yhden fastin tuotteen. Aina välillä kuitenkin unohtuu joku sheikkeri esim. töihin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2 kpl. Mainokset kyljistä kuluneet ja toisesta ritilä rikki :itku:

1 kierrekorkillinen ja 2 normaalia, normit ovat tosin menneet paskaks. Ei pysy korkki ennää kiinni.

2 löytyy. Molemmat normeja. :thumbs:

3, joista kaks kierrekorkilla...ei tarvii koko ajan olla pesemässä, kun kuitenkin tulee vedettyä aamuprodet ja palkkarit ja mahollisesti vielä ylimääräistäkin:thumbs:

On kerran unohtunu viikoks pariks työpaikalle, kun ei ikinä muista. Tästä tuloksena jonkin verran erikoisen väristä mähmää sheikkerin pohjalla ja julmettu haju:hyper:

yhden. voi että oon katkera kun pitää joka välissä putsia että saa uuden litkun tehtyä.

laitaa olla neljäs tai viides menossa :D unohtunut aina homehtumaan protskunjämät niin oon heittäny roskiin kun ei ole sen kuvotuksen poisto oikein onnistunu :urjo:

Uusin on kierrekorkillinen malli, hyvin rokkaa :rock:

Vanhempi malli jossa ei ollu kierrettä, hmm.. kerran aukes sekotellessa ja oli liemet kajarien päällä yms pitkin huonetta :D:lol2:

mulla on 6 kappaletta . yhden oon ostanut ja loput on tullut tilauksien mukana .

Noniin ja mitä me nyt hyödyttiin tästä threadista kun jokainen on päässyt ilmoittamaan kuinka monta kappaletta omistaa sheikkereitä? :) Eiköhän vaan mennä sinne salille treenaamaan. :)

4 vuotta vanha FASTin sheikkeri. Kapealla "juomaaukolla", ja kansi kierteillä, ihan paska.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom