Montako % paivan proteiineista syotte lisaravinteista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esa67
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Varmaan 40-60%, heraa, kaseiinia ja aminohappoja ja protskupatukoita menee aikalailla. Esim. Tänäån 2 kpl. Hera+glutamiini+beta-alaniini +kreatiini ym. Drinkkejä(30-45 protskua per) ja 1kpl. 25g protskupatukka. Oikeatakin ruokaa menee, mutta nytkin yö- ja ylitöissä reissussa niin sheikkereillä ja patukoilla paikataan vähän, nopeita vetää naamaan ja pakata eväiksi eijä tarvitse jääkaappia jne.

Nollalinjalla täällä.
En ole kokenut tarpeelliseksi lisäravinteita, koska syön "vain" noin 1,5 grammaa per painokilo proteiinia, joka on helppo saavuttaa ilman lisäravinteitakin.

Ruoalla lapan 2g per painokilo ja puuterilla gramman painokilolle siihen päälle. Ei muuten, mut suklainen Promix on päivän kohokohta! Ja kaakaoonhan mulla ei oo varaa. ;)

Eli kolokytä rosenttia.

N. 40-50% olen arvioinut. Tähtään n. 160 grammaan eli ~2 g/painokilo, josta tuollaiset puolet tai vähän yli arvelen saavani ruuasta. Aika vähän on tullut arvioitua tosin syömisiä, mutta toistaiseksi tulokset nousevat näinkin.

Kaloreita on passelisti niin pakko juoda palkkareita. En osaa sanoa % määrää mutta jauhoja menee n. 30-70g päivässä, riippuu vähän onko treenit vai ei yms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aamulla yleensä puuron kanssa herat ja illalla myös maitoon sekotettuna tulee yleensä oteltua. Päivällä tulee kyllä syötyä. Sitten tietysti palkkari. Eli karkeesti joku 40%.

30-50% varmaan tällä hetkellä tulee herasta. Yksi juoma maitoon sekoitettuna välipalaksi, yksi treenipäivinä palkkarina ja sitten jonkun verran heraa omatekoisissa proteiinipatukoissa, joista myös otan n. 30% päivän kaloreista :D

reeni päivänä noin 25% lepopäivänä en toistaiseksi ota lisäravinteita...pitäisi vaan enemmän syödä muuta oon huono syömään :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom