Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Daug sanoi:Mites kulmasoudun kanssa? Tänään ajattelin kokeilla, eihän se alaselkää pahemmin rasita jos oikein tekee?
Sabin sanoi:Millä perusteella prässiä ei kärsi nuori tehdä? Eihän se selkää kai juurikaan rasita.
penaV1.20kg sanoi:kantsii treenaata pienestä pitäen niiku minä!! ;) saa lyhyyden ilot itelleen
I.A.K sanoi:Kasvuikäisille ei myöskään suositella pään yläpuolelle suoritettuja nostoja. Kyllä tuo pituus riittäisi jo minulle.
KäveleväRuumis sanoi:Tämä on jo uutta. Kohta täysin sallittavia liikkeitä on enää penkkipunnerrus ja hauiskääntö käsipainoilla.
tane123 sanoi:Moni vuotiaana ois hyvä alottaa toi treenaus? Mä oon 13vuotta ja jotai 180~ cm pitkä ja painan aika vähä, koska urheilen niin paljon ja ei ruoka sit paljoo maistu, mut yritän tehä tolle painolle jotai.
Oon kuullu jotai, että vaikuttaa pituuskasvuun jotkut selkää rasittavat liikkeet? Voisiko joku selventää?
Tarkkaa puuhaa kun on, tämän tredin posti tuli ensin... :jahas:KäveleväRuumis sanoi:Nasseseta, eikö tuo sinun perustama ketjusi riittänyt?
devilpump sanoi:Tarkkaa puuhaa kun on, tämän tredin posti tuli ensin... :jahas:
Juu salille vain. Aloitat vaikka 20 toiston sarjoilla ja lähdet siitä liikkeelle. Treenaile vain sitä tekniikkaa. Kyykyssä ja mavessa (maastavedossa) ja muissakin vaikeissa liikkeissä kannattaa olla menemättä lähellekään lihasväsymystä, ettei tekniikka kärsi (samalla se pienikin mahdollisuus pituuskasvun häiriintymisestä haihtuu).tane123 sanoi:Moni vuotiaana ois hyvä alottaa toi treenaus? Mä oon 13vuotta ja jotai 180~ cm pitkä ja painan aika vähä, koska urheilen niin paljon ja ei ruoka sit paljoo maistu, mut yritän tehä tolle painolle jotai.
Oon kuullu jotai, että vaikuttaa pituuskasvuun jotkut selkää rasittavat liikkeet? Voisiko joku selventää?
KäveleväRuumis sanoi:Tämä on jo uutta. Kohta täysin sallittavia liikkeitä on enää penkkipunnerrus ja hauiskääntö käsipainoilla.