Moikka! Mitä sanotte tästä mun ohjelmasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bambino
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moiks!

Oon käynyt nyt salilla 6 kk. Kehitystä on ollut jonkun verran.

Kysyisin mitä mieltä te ammattilaiset olette mun ohjelmasta, kun olen vähän epävarma onko se ihan ok.

Käyn viikossa salilla 3-4 kertaa. Ohjelma on tämmöinen:

Ennen treeniä vedän Whey3 ja pari banaania.

Otan lämpöö hakkaamalla nyrkkeilysäkkejä, jonka jälkeen venyttelen ja yms.

Ylätalja 3 *10
Vipuvarsisoutu ylhäältä 3*10

Scott-hauiskääntö tai Hauiskääntö tangolla 3 * 10

En tiedä laitteen nimeä, mutta istutaan ja nostetaan kädet sivuille. Ottaa olkapäille. 3 *10

Hauskääntö kädet toistenpäin taljassa, joka ottaa forkkuihin. 3* 10

Ojentajapunnerrus taljassa 3* 10

Vinopenkki tai normaalipenkki 3*10

Joku rintalihaslaite. 3 *10.

Vatsoja ja kylkilihaksia.

Treenin jälkeen whey3 ja pari banaania.

En vedä ollenkaan jaloille mitään liikettä. Tiedän että kannattaa vetää, mutta en silti vedä. Joten ei tarvii tulla valittaa mulle. :D

Jos laitan jaloille liikettä, niin en jaksa koko ohjelmaa alusta loppuun asti kunnolla.

Mitä mieltä olette ohjelmasta?

Syömistä en lähtis kehumaan..

En opiskele tällä hetkellä mitään, pidän välivuotta koulusta ja oon töissä. En kerro missä olen töissä..:evil: Mulla 8 tunninvuoroja, jopa pidempiäkin, ja yksi tauko. Niin syöminen ei oikein onnistu.

Aamulla: puuroa ja ruisleipää. omega-3 kapseli ja monivitamiinitabu.

Seuraava ateria: Syön ihan normaalisafkaa. Melko aina lihaa ja jotain.

Sitten menen töihin. Kun on tauko, niin vedän salaattia ja rahkaa.

Kun pääsen töistä syön vielä yhden ison aterian... Johon kuuluu melko usein riisiä/lihaa pastaa/tonnikalaa ja yms.

Sitten syön vielä yhden pikkuaterian ennen nukkumaanmenoa joskus.

Mitä mieltä olette? :)

No eiköhän tuolla yhdellä tauolla kannattaisi sitten syödä ihan kunnon ruoka, kun se ruokailu on noin vähäistä.

Noin yleisesti ottaen ohjelmasi on aikalailla berberistä :jahas:

Esimerkiksi selälle voisi olla raskaampia liikkeitä esmes leuat, kulmasoutu tai mave. Tuo mave+leuat/kulmasoutu olisi varmaan paras, kun et VIITSI niitä jalkoja treenata. Rinnalle luulisi riittävän penkki/vinopenkki.

Kyllä niille jaloille kannattaisi sinne edes yksi liike (kyykky/prässi?) laittaa ja vaikka vähentää muualta.. no jos ei, niin ei. Omatpahan ovat narut perseen jatkeena :david:

No eiköhän tuolla yhdellä tauolla kannattaisi sitten syödä ihan kunnon ruoka, kun se ruokailu on noin vähäistä.

Noin yleisesti ottaen ohjelmasi on aikalailla berberistä :jahas:

Esimerkiksi selälle voisi olla raskaampia liikkeitä esmes leuat, kulmasoutu tai mave. Tuo mave+leuat/kulmasoutu olisi varmaan paras, kun et VIITSI niitä jalkoja treenata. Rinnalle luulisi riittävän penkki/vinopenkki.

Kyllä niille jaloille kannattaisi sinne edes yksi liike (kyykky/prässi?) laittaa ja vaikka vähentää muualta.. no jos ei, niin ei. Omatpahan ovat narut perseen jatkeena :david:

Kiitos vastauksestasi!

Onko mun ohjelma oikeesti huono :)

Mun jalat eivät ole todellakaan mitkään narut :) mulla on aina ollut pienestä asti hiton isot jalat! :) ne ei ole mitään läskiä.

Mavea en osaa.. Onko kulmasoutu semmonen että, jos soudetaan oikealla kädellä, niin vasen polvi penkillä ja vasemalla kädellä otetaan tukea. sitten oikeasssa kädessä on paino. sitten vaan soudetaan :) Elikkä, liisäänkö ton kulmasoudun mun ohjelmaan?

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=618484&postcount=1

Ota tuosta käyttöön vaikka toi 2 jakonen ohjelma. Ei toi sun ohjelma oo oikeen mistään kotosin. Ja ei niitä jalkoja kukaan pakota tekemään.

Ja seuraavan linkin takaa löydät ohjeita kulmasoudun ja monen muunkin liikkeen tekemiseksi. Valitse tuolta valmis ohjelma ja muokkaa sitä itselles sopivaksi. Ja kannattaa tosiaan ruokaan panostaa kun ilman sitä sun salilla käymisestä ei suurta hyötyä ole!

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=79

Ota tuosta käyttöön vaikka toi 2 jakonen ohjelma. Ei toi sun ohjelma oo oikeen mistään kotosin. Ja ei niitä jalkoja kukaan pakota tekemään.

Ja seuraavan linkin takaa löydät ohjeita kulmasoudun ja monen muunkin liikkeen tekemiseksi. Valitse tuolta valmis ohjelma ja muokkaa sitä itselles sopivaksi. Ja kannattaa tosiaan ruokaan panostaa kun ilman sitä sun salilla käymisestä ei suurta hyötyä ole!

Kiitos sulle todella paljon! En vaan tiedä miten noita liikkeitä tehdään. :(

Haluaisin yksijakoisen ohjelman. Voisitko tehdä mulle jonkun ohjelman? :)

Kyselisin semmosta vielä että, kun oon saanut lihasmassaa tolla ohjelmalla, niin kertooko se että oon treenanut kuitenkin hyvin? vaikka ruokapuoli ei ole kunnossa, niin silti on tullut tulosta :eek:

Tai sitten aattelin tällästä ohjelmaa:

sarjat vaihan kolmeen. toistot kymmenen.

onko ok?
Kyykky / Prässi 2 x
Jalkojen koukistus / SJMV 2 x
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x

Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x
Leuanveto / Ylätalja 2 x

Vinopenkki / Penkki 2 x
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x

Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla 1 x

Jalkojen nosto / Vatsarutistus 1 x

Teen ton jokatoinen päivä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moiks!

Oon käynyt nyt salilla 6 kk. Kehitystä on ollut jonkun verran.

Kysyisin mitä mieltä te ammattilaiset olette mun ohjelmasta, kun olen vähän epävarma onko se ihan ok.

Käyn viikossa salilla 3-4 kertaa. Ohjelma on tämmöinen:

Ennen treeniä vedän Whey3 ja pari banaania.

Otan lämpöö hakkaamalla nyrkkeilysäkkejä, jonka jälkeen venyttelen ja yms.

Ylätalja 3 *10
Vipuvarsisoutu ylhäältä 3*10

Scott-hauiskääntö tai Hauiskääntö tangolla 3 * 10

En tiedä laitteen nimeä, mutta istutaan ja nostetaan kädet sivuille. Ottaa olkapäille. 3 *10

Hauskääntö kädet toistenpäin taljassa, joka ottaa forkkuihin. 3* 10

Ojentajapunnerrus taljassa 3* 10

Vinopenkki tai normaalipenkki 3*10

Joku rintalihaslaite. 3 *10.

Vatsoja ja kylkilihaksia.

Treenin jälkeen whey3 ja pari banaania.

En vedä ollenkaan jaloille mitään liikettä. Tiedän että kannattaa vetää, mutta en silti vedä. Joten ei tarvii tulla valittaa mulle. :D

Jos laitan jaloille liikettä, niin en jaksa koko ohjelmaa alusta loppuun asti kunnolla.

Mitä mieltä olette ohjelmasta?

Syömistä en lähtis kehumaan..

En opiskele tällä hetkellä mitään, pidän välivuotta koulusta ja oon töissä. En kerro missä olen töissä..:evil: Mulla 8 tunninvuoroja, jopa pidempiäkin, ja yksi tauko. Niin syöminen ei oikein onnistu.

Aamulla: puuroa ja ruisleipää. omega-3 kapseli ja monivitamiinitabu.

Seuraava ateria: Syön ihan normaalisafkaa. Melko aina lihaa ja jotain.

Sitten menen töihin. Kun on tauko, niin vedän salaattia ja rahkaa.

Kun pääsen töistä syön vielä yhden ison aterian... Johon kuuluu melko usein riisiä/lihaa pastaa/tonnikalaa ja yms.

Sitten syön vielä yhden pikkuaterian ennen nukkumaanmenoa joskus.

Mitä mieltä olette? :)

Liikkeitä on aika tarpeeksi niille lihasryhmille mitä TREENAAT! missä ne jalkojen liikkeet on? jumalauta suurimmat lihat on jääny välistä...ja jos väität että"ne on jo tarpeeksi isot ja vahvat" niin kohta on heikoimmat. Ja missä ne alaselän kovat liikkeetkin on? pikkusen on hiomista vielä tossa ohjelmassa. Mikä on sun tavoite saavuttaa tuloksia tuolla menetelmällä ja loppujen lopuksi vähäisellä ruokavaliolla?

Liikkeitä on aika tarpeeksi niille lihasryhmille mitä TREENAAT! missä ne jalkojen liikkeet on? jumalauta suurimmat lihat on jääny välistä...

Aikasemmassa viestissä bambino jo pistikin jalat mukaan. Ja aikas paljon paremmalta uusi ohjelma näyttikin verrattuna vanhaan. Juu...

Ja bambino, jos leuanvedot menee ok, niin kannattaa kokeilla tuota ylätaljaa kapealla otteella kämmenet toisiaan vasten. Otteen vaihto saattaa antaa uutta tuntumaa.

joo..niimpä olikin :) jäi huomaamatta :) mutta alaselän liikkeet uupuvat yhä edelleen ja eikä leukojenveto/ylätälja tai alatalja saa loppujen louksi minkäänlaista rasitusta alaselkään vaikka alatalja toki ottaa epäsuorasti alaselkään.! maastaveto, selkäpenkki, räkkiveto tai jokin muu liike voisi tehdä terää ohjelmalle joka kaikinpuolin näyttää ihan toimivalta.

joo..niimpä olikin :) jäi huomaamatta :) mutta alaselän liikkeet uupuvat yhä edelleen ja eikä leukojenveto/ylätälja tai alatalja saa loppujen louksi minkäänlaista rasitusta alaselkään vaikka alatalja toki ottaa epäsuorasti alaselkään.! maastaveto, selkäpenkki, räkkiveto tai jokin muu liike voisi tehdä terää ohjelmalle joka kaikinpuolin näyttää ihan toimivalta.

Meinaatko, että alaselkä ei rasitu kyykyssä ja sjmv:ssä? Enpä nyt sanoisi niin.
Ja kulmasoutu ottaa myös alaselkään, ei tosin niin paljon kuin edellä mainitut, mutta vähän.

Jos alaselän kehityksestä on huolissaan, niin voihan tuonne loppuun vatsojen jälkeen pistää jotain selänojennusveivausta, mutta itse en laittaisi. Ellei se alaselkä sitten todellakin ole jo valmiiksi niin paljon jälessä, että se kaipaa omaa liikettä.

miksköhän et tee jalkoja? kannattaa kattoo ohjelmia ihan täältä forumeilta, ne on parhaita tai käyt jonkun ammattilaisen kanssa tekemässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom