Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai, musta juuri ei tunnu tuolta, kun vertaa muihin vastaavanlaisiin peleihin, kuten Travianiin, jossa rahalla saa selvää etua tuottoon, hyökkimisiin/puolustuksiin ym.Ihan kivaa näpräilyä, mutta tuntuu, että vipit saa aika paljon etua normi pulliaisiin verrattuna.
Noi salit ottaa melko nopeesti ottelijoita ku uusia pelaajia tulee kokoajan lisää. Mulla sali pyöriny varmaanki jonkun kolmisen viikkoa ja yli sata kaverii jo sisällä. Pari elite koutsii hommasin jo, mutta nyt pitää vähän odotella seuraavaa ja maksella lainoja pois. :DNo niin, kuuden ukon ensimmäiset matsit ohi, saldo 3 voittoa ja 3 tappiota. Tappiot eivät olleet mikään kauhea yllätys, omaa hölmöyttäni kun koitin tehdä kaikenlaisia erilaisia hahmoja ja ne hölmöt tekeleet tietysti ottivat kuonoon. Yksi asia mikä myös jälkeenpäin hieman kaduttaa on, että en tarkemmin ottanut selvää, että mihin mikäkin fyysinen ominaisuus eniten vaikuttaa... Ei tullut pystykavereille nimittäin laitettua kauheasti pisteitä balanceen ja agilityyn kuitenkaan.
Sali on lähtenyt aikasta hyvin käyntiin, parin päivän aikana kasvanut jo ihan mukavasti tuonne 50 treenaajaanEdelleen lisää jengiä kuitenkin kaivataan reilusti, että päästään nopeasti palkkaamaan enemmän ja kovempia koutseja! Eli sinne vaan mukaan treenaamaan Modern Samurais:lle
![]()
Ottelut on täysin samalla linjalla vipillä ja normikäyttäjällä (ottelijoiden skillssit). Vipit saa sitten muita etuja kuten näkee salin sparriaikataulut (jeejee), pystyy avaamaan yrityksen, on kaikenlaista avustajaa ja näkee vähän paremmin vastustajan statseja. Eipä tuo nyt niin erikoinen etu mun mielestä ole. Se että saa 10 ottelijaa on varmaan se isoin juttu.Ihan kivaa näpräilyä, mutta tuntuu, että vipit saa aika paljon etua normi pulliaisiin verrattuna.
Joo onhan siitä etua, mutta ei siinä kumminkaan näe ku ne neljä perustatsia eli boxing/mt/wrestling/bjj.Vastustajan statsien näkeminen on ehkä suurin suora etu. Voi vaikuttaa paljonkin.
Voiko tuota nykyistä tiliä sulkea mitenkään? :D
Hommat ovat huonommin kuin alottelevalla managerilla.

No aloitin jo :D Uusilla, uljailla ottelijoilla, joiden kanssa ei tehty ihan kaikkia virheitä.Joo onhan siitä etua, mutta ei siinä kumminkaan näe ku ne neljä perustatsia eli boxing/mt/wrestling/bjj.
Älä turhaan rupee accoja vaihtelee. Näytät että virheistä on opittu ja sitte nokka kohti uutta nousua! :D
En ole vielä penniäkään ottelijoille laittanut yrityksen rahoista (veloista) ja silti muutamalla kaverilla jopa tonni taaloja tuhlattavana. Alun jälkeen ainakin mulla helpottui. Muutenkaan en näe rahaa kovinkaan ihmeellisenä etuna, koska vaatteet/palkkarit on suhteellisen halpoja ja kestää kauan -> ei tartte kokoajan ostella. Ja nyt kun on jo jonkun aikaa jurnuttanu peliä ni olen huomannut että ukot joutuu jokatapauksessa laittamaan part time treenaamaan aina välillä jolloin sitä fyffee taas tulee. Tämä siis sen takia että energioita saadaan takas.No ei ehkä ihan hirveästi saa etua, mutta jos onnistuu hommaamaan tuottavan yrityksen niin uusien ottelijoiden kehitys helpottuu huomattavasti, kun voi maksella omasta pussista niille rahaa. Normaali käyttäjä ei taida saada rahaa muuta kuin sopimuksista eli hirveästi kehitystyötä ei ainakaan alkuvaiheen ottelijoille voi tehdä. Pitää vaan lyödä QFC:hen ja toivoa parasta. Osa-aikatöihin voisi tietenkin myös ottelijoita laittaa, mutta ei sekään hirveän houkuttelevalta tunnu.
Aaaa no sitte. :D:D:D :thumbs:Sukulaku sanoi:No aloitin jo Uusilla, uljailla ottelijoilla, joiden kanssa ei tehty ihan kaikkia virheitä.
Mutta älä huoli, pistin nuokin sinun salillesi
Se ihan riippuu ottelijan energiatasosta ja siitä kuinka paljon haluut äijää treenata. Jos treenaat paljon ni energiat on yleensä kortilla ja sillon ei tietenkään kannata ainakaan heti otella. Pari matsia kuussa on mun mielestä hyvä tahti.EnKerro sanoi:kuinka pitkä aika kannattaa odottaa ennen seuraavaa ottelua jotta ottelija olisi täydessä iskussa? Siis jos loukkaantumisia ei tule?
Fight Offers -osion alalaidassa näkyvät päivämäärät. Ilmeisesti ottelu tapahtuu samaan kellonaikaan kuin milloin sen on hyväksynyt.Näkeekö mistään oman ottelija seuraavan ottelun tarkkaa ajankohtaa? QFC ottelu kyseessä..
Fight Offers -osion alalaidassa näkyvät päivämäärät. Ilmeisesti ottelu tapahtuu samaan kellonaikaan kuin milloin sen on hyväksynyt.

Kestääkö kuukausi oikean kuukauden verran?En ole vielä penniäkään ottelijoille laittanut yrityksen rahoista (veloista) ja silti muutamalla kaverilla jopa tonni taaloja tuhlattavana. Alun jälkeen ainakin mulla helpottui. Muutenkaan en näe rahaa kovinkaan ihmeellisenä etuna, koska vaatteet/palkkarit on suhteellisen halpoja ja kestää kauan -> ei tartte kokoajan ostella. Ja nyt kun on jo jonkun aikaa jurnuttanu peliä ni olen huomannut että ukot joutuu jokatapauksessa laittamaan part time treenaamaan aina välillä jolloin sitä fyffee taas tulee. Tämä siis sen takia että energioita saadaan takas.
Aaaa no sitte. :D:D:D :thumbs:
Se ihan riippuu ottelijan energiatasosta ja siitä kuinka paljon haluut äijää treenata. Jos treenaat paljon ni energiat on yleensä kortilla ja sillon ei tietenkään kannata ainakaan heti otella. Pari matsia kuussa on mun mielestä hyvä tahti.

MMA Tycoon:
Times and dates within the game run on real world times. So Saturday 12th of Jan 2008 in the real world is Saturday 12th of Jan 2008. Each city within the game operates on the current timezone for that city and events and training within that city will happen at the appropriate time for that timezone, e.g. events will start at 6pm local time.
To make things more interesting and exciting, the game does run at an accelerated speed (3 times as fast as real life). Fighters will age one year every 18 weeks, so training and fight frequency are also sped up accordingly. Whereas a fighter might feel comfortable fighting every 2 months in the real world, they’ll be able to fight much more frequently in MMA Tycoon.
Top MMA Nutritionin tuotteita odotellessa...