Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylläpä ärsyttää, vipit loppu eikä ollu rahaa ostaa uusia, sinne meni yli puolet kova tasosia ottelijoita, ja hyvä sali nimeltään MMA Warriors.
Ja pullopaskaa: Missä sun ottelija on hyvä? painissa vai pystyssä?
pullopaskaa: Tsekkaa vastustajan profiilista ylhäältä aijempien matsien statseja, viekö paljon mattoon otteluitaan? Jos tosta kehkeytyy pystyottelu niin oot kyllä ehdottomasti ennakkosuosikkina liikkeellä kovan thaikkuprimaryn perusteella. Ja kyllä mä noita fyysisiä treenaisin ylöspäin tasasta tahtia muuta reeniä unohtamatta. Strength vaikka alkuun tonne remarkable-wonderful tasolle ku se on nopee reenauttaa oikeilla supplementeilla. =)
ps. Jos joku täällä haluaa liittyä Suomi-allianceen tai vaikka vinkkejä kysellä niin voi heittää mua privaviestillä. Mut löytää pelissä nimellä "Dan Early" tai nicknamella "calmlikeabomb". Yli 3v on tullu tahkottua jo tätä. ;P
Laitoin 5k sponssin tulee. =)
Minkä lainen ottelija kannattaa aluks/ekaks otteliaks tehä? Nyrkkeiliä vai matto kaveri? Mitä muita neuvoja aloittelijalle? Mikä tärkeintä aluks? Reenaus vai sopimukset vai ottelut vai?
Ehdotan että alat reenailemaan painia ja bjj:täVoitto tuli kaikin tuomariäänin. Päätin ennen matsia että pyrin potkimaan siltä jalat ja nopeuden pois ja niinhän siinä kävi: http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=498533
Toivottavasti mun ottelijan seuraava vastus ei oo toi savuchan Jango Fett :D
Noissa decisioneissa ärsyttää eniten se, että energiat menee ihan nolliin ja vituttaa odotella että pystyy taas treenaamaan.
Ehdotan että alat reenailemaan painia ja bjj:tä
Vajaa pari tuntia matsiin. Kyllä se niin vaan on, että jos en saa vietyy ottelua tatamille niin noutaja tulee. Senverran sulla on etua pystyssä. Onneks Jango on nuori kaveri ja näyttäis olevan nopea oppijakin niin vaikka nyt tulis käkeen ni kova jätkä se tulee joskus olemaan.