MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kylläpä ärsyttää, vipit loppu eikä ollu rahaa ostaa uusia, sinne meni yli puolet kova tasosia ottelijoita, ja hyvä sali nimeltään MMA Warriors.

Ja pullopaskaa: Missä sun ottelija on hyvä? painissa vai pystyssä?

Kylläpä ärsyttää, vipit loppu eikä ollu rahaa ostaa uusia, sinne meni yli puolet kova tasosia ottelijoita, ja hyvä sali nimeltään MMA Warriors.

Ja pullopaskaa: Missä sun ottelija on hyvä? painissa vai pystyssä?

Joo, voin kuvitella ku toi ottelijan rakentaminen hyväks ei mitään nopeeta touhuu oo et vituttaa...

Mun ottelijalla on Feeble Boxing Wonderful Muay Thai ja respectable wrestling, bjj abysmal. vastustaja Strong Boxing, useless Muay Thai, Feeble Wrestling ja Blue belt. Eli noiden perusteella oon selkee ennakkosuosikki mut tosiaan veikkaisin että tol vastustajalla on noi physicalit wonderful-Elite tasoa. Voittanut myös tyrmäyksellä viimeset 4 matsii mut niis ollu säkkejä vastassa.

Ja se vielä et nyt ei oo painijaa tulossa vastaan niin vois keskittyy toho Boxingin treenaamiseen nii ei haluis "tuhlata" aikaa noihin fyysisiin.

Noitten perusteella sun kannattas lähtee sun ottelijaa parantamaan bjj tasolla, ja koittaa viedä mattoon sitä ja lukottaa, mutta tuskin kerkeet saada 23 päivässä samalle tasolle bjj kuin vastustajalla. joten kannattaa varmaan nyrkkeilyä parantaa, ainakin striking defencee jos se sulla on huono.

ja noi fyysiset kannattaa aina ja heti treenata hyväks, ainakin jos haluut sun ottelijasta hyvän painijan nii sun pitäs balance,speed ja strenght saada ylös.

pullopaskaa: Tsekkaa vastustajan profiilista ylhäältä aijempien matsien statseja, viekö paljon mattoon otteluitaan? Jos tosta kehkeytyy pystyottelu niin oot kyllä ehdottomasti ennakkosuosikkina liikkeellä kovan thaikkuprimaryn perusteella. Ja kyllä mä noita fyysisiä treenaisin ylöspäin tasasta tahtia muuta reeniä unohtamatta. Strength vaikka alkuun tonne remarkable-wonderful tasolle ku se on nopee reenauttaa oikeilla supplementeilla. =)

ps. Jos joku täällä haluaa liittyä Suomi-allianceen tai vaikka vinkkejä kysellä niin voi heittää mua privaviestillä. Mut löytää pelissä nimellä "Dan Early" tai nicknamella "calmlikeabomb". Yli 3v on tullu tahkottua jo tätä. ;P

pullopaskaa: Tsekkaa vastustajan profiilista ylhäältä aijempien matsien statseja, viekö paljon mattoon otteluitaan? Jos tosta kehkeytyy pystyottelu niin oot kyllä ehdottomasti ennakkosuosikkina liikkeellä kovan thaikkuprimaryn perusteella. Ja kyllä mä noita fyysisiä treenaisin ylöspäin tasasta tahtia muuta reeniä unohtamatta. Strength vaikka alkuun tonne remarkable-wonderful tasolle ku se on nopee reenauttaa oikeilla supplementeilla. =)

ps. Jos joku täällä haluaa liittyä Suomi-allianceen tai vaikka vinkkejä kysellä niin voi heittää mua privaviestillä. Mut löytää pelissä nimellä "Dan Early" tai nicknamella "calmlikeabomb". Yli 3v on tullu tahkottua jo tätä. ;P

Ei oo vienyt mattoon kertaakaan aiemmissa otteluissa, ja kaiken järjen mukaan ei saa mun ukkoakaan mattoon koska primaryissä mulla on etu respectful->feeble ja mulla secondaryssä takedown defence wonderful. Ainoa juttu tässä mikä mua epäilytti oli toi että miten suuri etu fyysisillä ominaisuuksilla on. Ja saan vielä ton boxinginkin treenattua respectful/proficient-tasolle ennen matsia niin tuskin ennakko-odotusten mukaan mulla pitäs mitään hätää olla.

Ja joo, luin kanssa että noi fyysiset pitäs heti alkuunsa treenata kuntoon, mutta kun oon ns. "alussa" tässä pelissä niin pakko ottaa matseja että pystyy treenaamaan edes jonkunlaisilla saleilla. Tosin yks mukava heppu lahjotti mulle 20k niin nyt ei tällä hetkellä noista oo pulaa mutta sopimukset velvoittaa kuitenkin.

Kiitti savucha kun kerroit nickin, nyt tiedän kenelle spämmään ens kerralla kun menee sormi suuhun :D

ps. 3 vuotta pelannut ja muistit nimes väärin: Dee Early eikä Dan Early :D

Joo siis käytin joskus aikoinaan Dan Earlyä mut nykyään se on Dee Early. ;P

Mä vedän uusille ukoille fyysiset suht ylös heti alkuun mutten kuitenkaan tappiin asti koska niiden ylläpitoon menee jatkossa sitte liikaa aikaa/treenivuoroja ku tickerit hakkaa päälle.

Pelailin itsekkin aikoinani tätä kunnes aika loppui kesken. Pitää tehdä 1-2 ukkoa uudella tilillä tonne ja kokeilla uudestaan tätä peliä.
Vituttaa tosin kun meni yli 500k rahaa vanhan tilin mukana kaivoon......

EDIT. Jos joku mukava henkilö haluaa sponssata mun ainoata ottelijaa vaikka hyvillä lisäravinteilla tai rahalla niin tässä ottelijan linkki
http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=196717

Minkä lainen ottelija kannattaa aluks/ekaks otteliaks tehä? Nyrkkeiliä vai matto kaveri? Mitä muita neuvoja aloittelijalle? Mikä tärkeintä aluks? Reenaus vai sopimukset vai ottelut vai?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voitto tuli kaikin tuomariäänin. Päätin ennen matsia että pyrin potkimaan siltä jalat ja nopeuden pois ja niinhän siinä kävi: http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=498533

Toivottavasti mun ottelijan seuraava vastus ei oo toi savuchan Jango Fett :D

Noissa decisioneissa ärsyttää eniten se, että energiat menee ihan nolliin ja vituttaa odotella että pystyy taas treenaamaan.
Ehdotan että alat reenailemaan painia ja bjj:tä :)

Jos ostatte vippejä ni laittakaa mulle viestiä niin voin heittää kutsun FinnFighters allianssiin, joka on pelin suurimpia (ja parhaita) porukoita pelissä. =)

Perseen perse. Kuten pelkäsin niin savuchan Jango Fett seuraavaks vastassa. Aika heikot mahikset mun ukolla, mutta ei maha mitään.

Sitten hyviin uutisiin, aloin tekee HERO:lle postereita ja toi orgin omistaja tarjos 3kk vippei kuha teen posterit eventteihin, eli kuun alussa laitan sulle savucha viestiä niin tuun kanssa toho allianceen.

pullo joo katos perhana. En heti tajunnu ku sullon tollanen managerinimi. =) Ei tuu kyllä todellakaan olee helppo matsi mulle. Paras mies voittakoon! Ja joo paiskaa viestillä ku on vipit plakkarissa ni laitan kutsua. =)

Tää peli on vielä 100 kertaa parempi vippien kanssa. Laitoin jonkun englantilaisen jannun (vissiin?) kaa salin pystyyn ja se maksaa valmentajien kulut joten saan treenata mun ukkoja käytännön ilmaiseksi huippusalilla.

Tätä matsia oon oottanut siitä asti kun sitä tarjottiin:

549291101.jpg

Kohta nähdään kumpi vie pidemmän korren, loistava paini vai loistava pystynekkailu. Jango Fettin granite chin + wonderful wrestling ei oo kyllä mun kannalta mukava asia.

Omaa ukkoa on kehitetty muutaman viikon ja ensiksi nostan kaikki fyysiset ominaisuudet tuonne (10)suberb tasolle ja sen jälkeen taitoja ylös. Katsellaan mihin tämä projekti yltää.....tuskin korkealle ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom