MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos täällä "pakkis"-alliancen jäseniä on enemmänkin niin olisin kiinnostunut lähteen mukaan. Jotain gymiäkin tekis mieli lähtee pystyttään mut ei ainakaan tällä finanssitilanteella rahkeet vielä riitä :rolleyes:

Mitenkä tässä pystyisi tienaamaan vähän paremmin? Tuntuu ettei juuri mitään jää käteen kun vähän väliä joltain ottelijalta rahat on loppumassa. Vai olenko tehnyt vaan huonoja sopimuksia? :D

http://www.mmatycoon.com/managerprofilemanager.php?MgrID=38317 tuossa profiili niin voipi siitä lisäillä/ lähettää pm tms. jos kiinnostaa ;)

Tässä pelin kehityksessä on muuten menty mun mielestä jonnin verran pieleen kun rupeaa näitä superfightereita löytymään enempi ja vähempi vähän jokaiselta managerilta.. Tommosen ottelijan kehittäminen vie varmaan reaaliajassakin vähintään sen puoli vuotta. Lisäksi top managerit pistävät jigoronsa treenaamaan yksityisille saleille samanmoisten mörköjen kanssa. Mielestäni sitä ottelijan omaa lahjakkuutta pitäisi painottaa enempi ja joku rajoitus skilsseihin voitaisiin pistää.. Tosin turhaanpa siitä täällä valitan ja itselläkin tommonen yyber projekti on menossa mutta olisi kivempi jos olisi selvästi pysty sekä mattomiehet ja ehkä sitten allrounderit jotka ei pärjäisi pysty miehille pystyssä ja mattomiehille matossa. Että semmosta

edit: Lisäksi peli on huomattavasti paljon vaikeampi lähestyä aloittelijoilla joilla ei vielä ole harmainta aavistusta miten ne treenit kannattaa järjestellä ja jos ensimmäisiä hyviä matseja pääsee ottamaan puolen vuoden päästä peliin liittymisestä niin luulisi kyllästymisen tulevan

Jaahas, olipahan sitten pakko kokeilla kyseistä peliä itsekkin, joten ottelijat ja manageri tuli tänään tehtyä. Lontoosta toimin, jossa myös yksi faitteri. Muut ottelijat laitoin Tokioon sekä Helsinkiin. Saas nähdä mitä tästäkin tulee, ekat pari ottelua on perjantaina...

Vieläkö purukka pelaa kyseistä peliä?
Itse meinasin aloittaa taas vähään aikaan pelaamaan,mutta account oli mennyt deleen ja sen mukana 400k rahaa. Eipa taida innostaa aloittaa pohjilta ilman rahaa kun ei pääse treenaamaan mihinkään kunnon salille.

Itekkin täs alotin tätä pelii pelaan ja heti yks kysymys nousi mieleen. Tein tuossa ne neljä ukkoa jotka perus tilillä saa tehdä ja en oo yhtään matsia saanu viel alle mut jokaselle on tarjottu jo konraktia. Kannattaako noita ottaa ku ukot on yhen päivän vanhoja. Yks oli mun mielestä aika hyväkin jotain 2k matsi.

-Failer

Itsekkin tänään kyseisen pelin ja pakkohan se oli heti vippi ostaa. 9 suurta taistelijaa tehty ja oma organisaatio! Vielä kovaa säätämistä on mutta ensimmäinen iltama pitäs olla 26.11 pelin juuri alottaneen tulkaa ottaan toisistanne mittaa. Palkkiot vielä pieniä ja matseja 2viikon välein näin aluks jotta saadaan homma pyöriin. Nimi hells fc ottakaa yhteyttä jos halutte matsaamaan.

Itse eilen huvikseni aloitin.. vahingossa tuli tehtyä sama kaveri 2 kertaa kun yritin vaihtaa etu- ja sukunimen järjestystä, mutta ukkoa ei ilmeisesti voi poistaa? No olkoon siellä. Jossain vaiheessa lasken sen vapaaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kysymys niille jotka on vihkiytynyt peliin vähän enemmän... mun yhdestä ukosta tuli vähän liian läski 205 sarjaan. Jotenki laskin että se jaksais tiputttaa tarpeeksi painoa ennen matsia, mutta jää siihen 208 tienoille. Saako ton ukon normipainoa tiputettua mitenkään tai revittyä enemmän irti ennen matsia?

Weight loss tuotteilla saa painoa tiputettua pois ja muistaakseni kuntoa kohottamalla ukko pystyy tiputtamaan enemmän painoa.

Siltä näyttää. Eli painoluokka muuttuu automaattisesti kun saavutan 205 painon? Otin grapplefuckilla voiton raskassarjalaisesta mun 208 ukolla, mutta en kyllä uskalla ottaa enempää matseja tossa sarjassa.

Oman kokemukseni perusteella kannattaa ottelijan painoa laittaa sen verran alemmas painorajasta, että pystyy ainakin pari paunaa alle painorajan tiputtamaan. Ottelijat, jotka juuri ja juuri pystyvät tiputtamaan sarjaansa kaasuttavat aika äkkiä, enkä painon tuomasta voimaedusta ole hirveämmin hyötyä löytänyt.

Alotin taas pelaamaan tätä hienoa peliä. Vieläkö pakkikselta löytyy harjoja?

Sellasta kyselisin, että onko noi treenit muuttunu kuinka paljon ja miten noi ukot kannattaa lähdössä tehdä? Onko mikään muuttunut?

Selaimeni herjaa, että MMAtycoon.com olisi ilmoitettu jonkin sortin hyökkäyssivustoksi. Kuitenkaan Googlen omissa tiedoissa siitä ei löydy yhtään mitään havaittua uhkaa. Mitenkähän tuo on todellisuudessa?

Selaimeni herjaa, että MMAtycoon.com olisi ilmoitettu jonkin sortin hyökkäyssivustoksi. Kuitenkaan Googlen omissa tiedoissa siitä ei löydy yhtään mitään havaittua uhkaa. Mitenkähän tuo on todellisuudessa?

Joo itellä tuli sama mutta ruksasin että tämä sivusto on turvallinen. Bugi se vaan on.

Nyt alkoi Googlen diagnostiikkasivukin näyttämään jotain.

Mitä tapahtui, kun Google kävi sivustossa?

Viimeisten 90 päivän aikana sivustossa testaamistamme 65 sivusta 14 sivulta ladattiin ja asennettiin haittaohjelmia ilman käyttäjän lupaa. Google kävi sivustossa viimeksi 2012-09-22 ja sivustosta löydettiin epäilyttävää sisältöä viimeksi 2012-09-22.

Haittaohjelmia ylläpidetään 3 verkkotunnuksessa, esimerkiksi verkkotunnuksissa sewingmachineaccessoriess.info/, bookmarketingforauthors.info/, juanmari.net/.

2 verkkotunnusta näyttää toimivan välittäjinä haittaohjelmien jakelemisessa tämän sivuston kävijöille, esimerkiksi verkkotunnukset ad-control-panel.com/, juanmari.net/.

Tätä sivustoa ylläpidettiin 2 verkossa, esimerkiksi AS20738 (AS20738), AS15169 (Google Internet Backbone) -verkoissa.

Ilmeisesti tuo on joutunut jonkin sortin hyökkäyksen kohteeksi.

"Apologies if you are getting a warning saying the site has Malware. It doesn't. The ad company I was using on the forums had some malware attached, which I have now removed but google saw it before it was removed and has put up this warning. Suffice to say I'm extremely annoyed as we've been temporarily removed from google searches and we get this warning on all pages! Anyway, please click the link that says the site is OK and hopefully we can get rid of the warning as soon as possible. Apologies for the inconvenience!"

Eli onneks väärä hälytys.

-----------------------------------------------------------------

Ärsyttää noissa public gymeissä kun joko ei oo ollenkaan clinchwork-valmentajaa tai jos on niin joku kuussataa tyyppii treenaamassa sillä. Kateellisena kattelee noita private gymejä, ihan järkyttävä ero treenin laadussa.

Jos joku tätä peliä vielä pelaa tällä palstalla, niin kysyisin että miten suuria etuja fyysisistä ominaisuuksista saa? Mun yhellä ukolla on seuraavaks matsi jannua vastaan, jolla ainakin primaryt paljon huonommat kun mulla, mutta kun katsoin sen matseja niin kävi ilmi että se on treenannut fyysiset ominaisuudet ihan huippuunsa. Kompensoiko se mahdollisesti noilla mun taitoedut?

Mun ukon fyysiset ominaisuudet tällä hetkellä:

Agility Superb (10)
Flexibility Respectable (7)
Speed Competent (6)
Strength Proficient (8)
Conditioning Remarkable (11)
Balance Competent (6)

23 päivää matsiin, kelasin treenata ekat pari viikkoo sparria ja secondareja ja loppuajan nostella noit fyysisii. Vai vedänkö kylmästi koko 23 pv circuittia?

Suositut

Back
Ylös Bottom