MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep. Yllätti kyllä että tuli KO vaikka slider oli niin paljon accuracyn puolella.

Osumat kumuloituu. Vedit niin monta kertaa osumia, että tuli mitta täyteen.

Yhden hyvän vinkin voin antaa. Kannattaa katsoa vastassa olevan managerin muitakin ottelijoita (yleensä riittää että katsoo sen parhaimman) tuolla edwardsfanilla se on tuo Josh Garnet, joka on pelkästään Gnp ukko. Yleensä managerit (paitsi tosi hyvät) alkaa tekemään samanlaisia ukkoja kaikista ja ottaa lähes samalla taktiikalla kaikkia vastaan..

Nyt tulee taas järkevää kysyttävää, mutta uusin just VIP ajan 3kk:lle, mutta kun katoin monta päivää VIPpiä on jälellä niin siinä luki 9. Eli meneekö tämä loppuun ennen kuin se uusi alkaa vai mitenkä?

Ei menny mulla ainakaan kun puol vuotta sitten uusin. Vaikea sitten sanoa onko VIP-systeemi uudistettu jotenkin vai eikö maksu ole sitten menny perille...

Mistä tuon vipin muuten näkee että paljon sitä on jäljellä :A

Tuossa vipstatsilinkkien yläpuolella on tuollainen vip-välipalkki, mitä painamalla aukeaa sivu jonka otsikossa se lukee montako päivää on jälellä.

Mulla oli sama homma. Ostin uuden vipin kun tuli ilmoitus, että 2 viikkoa on vanhoja oikeuksia jäljellä. Ei päivittynyt automaagisesti uudet vipit vaan lähetin supporttiin viestin asiasta. Mulla oli Paypal eri osoitteella kun MMATycooniin ilmoitettu sähköposti joten varmaankin siinä oli syy.
Lähetä viesti supporttiin niin eiköhän se siitä päivity.

Lähden maanantaina armeijaan, joten en pysty muutamaan viikkoon mmatycoonin kanssa pelleillä. Kysynkin foorumin taktiikkaneroilta apua tälläseen matsiin:

Minun ottelija Rainer Hagert:
http://mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=35819

Vastaan Huey Freeman:
http://mmatycoon.com/fighterprofilepublic.php?FID=25131

Pystyssä mun ukko on taitojen puolesta asteen kovempi, mutta vastustaja taas on asteen ellei jopa pari kovempi painissa ja bjjssä. Lähinnä mietin, että jos ja kun toi mut mattoon saa, niin mikä on paras taktiikka saada ottelu pystyyn? En oo oikeen aktiivisesti viime aikoina jaksanut/kerennyt perehtyä mmatycooniin ja uusiakin slidereita tonne tullut. On mun ukolla helkutin kova Submission Defence mutta ei se paljoa auttanut viimeksikään, kun ruskeavyö sai mattoon.

Kehittyy tuo Rainer muuten helvetin nopeaa tahtia, vaikka jo 25-vuotias (sillon ku ukon tein niin kuolasin vaan niitä paria lisäpistettä enkä tiennyt tästä 18-vuotias ottelija kehittyy nopeammin-jutusta).

Ennen maanantaita pitäis taktiikat saada kuntoon ja ukko levolle, joten treeniäkään ei kerkee ihan loppuun asti vetää.

Noin nopeesti katsottuna ni ei oo ihmeellinen jujikaveri tuo vastus. Vaan yks subivoitto sillä plakkarissa. Mä lähtisin ehkä alustavasti hakemaan pistevoittoa tosta. Accuracyy (75-90%) paljon ja aggroo sopivasti (80-60%). Maissa vaan aktiivista sitomista tai sweeppejä ja matsi jaloilleen. Turha lähtee subeja hakemaan/poundaamaan ollenkaan jos ei oo oikeesti siinä hyvä.

Tosiaan näin nopeasti tsekkaamalla en nyt sen ihmeellisempää gameplaania keksi. Lykkyä matsiin ja... montas aamua sit olis jäljellä? =)

Mites ootte VIP:iä maksanut jos ei ole pankki/luottokorttia? Ootteko pystyneet maksamaan visa electronilla tai normi pankkitunnuksilla? Jos olette, onko pankilla ollut väliä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko jollain privaatti salia Montrealissa? Seppo Saurio muutti sinne ja olis tarkoitus löytää sellainen sali jossa kehittyisi ja saisi hyvää sparria. Harvoin kun noi perussalit tarjoavat kumpaakaan.

Pistäkää viestiä, tarjouksia jne joko tänne tai mulle PM:nä pelissä. MUN PROFIILI

Mitäs noi alliansit on? Onko ne vaan pintaa vai onko niissä joku pointti pelin kannalta?

ty

ja sitten vielä, että kun lennättää ottelijaa toiseen paikkaa niin millon kannattaa tehä? Esim. jos ottelu on nyt sunnuntaina?

Lennoista tuleva energy loss selviää sieltä matkustussivulta. Stadista lentää parissa tunnissa Amsterdamiin yms. lähikohteisiin mutta lähtökohtasesti kannattaa lennättää hyvissä ajoin jotta ottelija ehtii palautuun lennosta eikä mene matsiin alhasilla energioilla. Itse lennätän pitkälle menevät kaverit muutamaa päivää ennen ja sitten nää Euroopan sisäiset lähilennot yleensä edellisenä päivänä.

Suositut

Back
Ylös Bottom