MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakkiksen Tito Ortiz selittää. :D:D Ei vaan olihan se selvästi Randymäistä grindausta, mutta sellaseks mä tuon ottelijan teinkin. ;P

No vähän säpinää tännekkin :D Ei siinä omahan vika se oli ku ei kerenny/pystyny/huomannu treenaa clinchworkkia yhtää.

Näitä kysymyksiä on tullut tähän threadiin paljon, mutta tänä vuonna ei ole tainnut tulla yhtään, eli jos joku kokeneempi voisi auttaa. Ottelijallani on 2-0 recordi ekan erän tyrmäyksillä ja molemmissa matseissa 100%fight rating. Nyt tuli pyytämättä contract tarjous 2000-1000-1000 Montrealissa toimivalta orgilta, jonka HW divisioona olisi Las vegasissa, jossa minunkin ottelija on.
Kysymys onkin, että onko rahasummat ok, vai kannattaako koittaa tinkiä lisää? Ei yksikään ottelijani ole vielä signattuna mihinkään orgiin, mutta raha tulisi tarpeeseen, koska olisi kyllä mukava saada kaveri treenaamaan johonkin paremmalle salille.
Toinen kysymys olisi, että onko ok pyytää tietyn tyyppistä vastustajaa ekaksi matsiksi,vai onko se loukkaavaa? Olisi mukava saada joku brawler vastaan ekaan otteluun.

kiitos etukäteen jos joku vaivautuu vastaamaan.

Lähetä kyselyä johonkin muuhun haluamaasi orggiin, sitten kilpailutat niitä keskenään. Voi vaikka laittaa viestiä orgin pomolle ja kertoa mitä toinen on tarjonnut. Siitä näkee hyvin kuinka arvokas ottelijasi on.

Voit kyllä pyytää sopivaa vastustajaa, mutta älä odota välttämättä saavasi sitä.

Kyllähän tuo 2-0 ottelijalle on ihan hyvä soppari. Jos olet varma ottelijasi kyvyistä, ota alle vielä QFC tai pari niin moninkertaistat sopparirahat. Huomaa toki uusi kaksijakoinen QFC.

Kyllähän tuo 2-0 ottelijalle on ihan hyvä soppari. Jos olet varma ottelijasi kyvyistä, ota alle vielä QFC tai pari niin moninkertaistat sopparirahat. Huomaa toki uusi kaksijakoinen QFC.

kiitti vastauksista, hyväksyin ton sopparin.

En viitsinyt enää ottaa QFC matsia, koska se oli siinä rajoilla kumpaan kategoriaan menisi, samaan aikaan tehty ottelija joka oli 22v meni kokeneempien sarjaan ja tämä 19v meni alottelijoiden osioon.

Orggien omistajalta pitää voida aina kysellä noista matseista ja toivoa saa tietynlaista vastustajaa kuhan esittää asian asiallisesti. =) Itseasaissa ite kun vedän tuota crashforcea amsterdamissa ni tykkään ku porukalla on jotain ideoita / pyyntöjä yms. :D

Pistin mun salille tämän viikon $200 hinnan ja ensi viikko menee $400 voimin. Salilla on vielä 3 paikkaa auki ja maksu palaa normaaliksi kahden viikon päästä ($600).

Linkki salille

Laitoin sulle Räikkönen inviten FinnFighters allianceen. Sieltä löytyy paljon täälläkin pyörivää porukkaa ja kaikki tietenkin suomalaisia. Ja jos joku muu haluaa remmiin mukaan ni ilmotelkaa. Pitää tietenkin olla vippi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MOi.

Paljonko tota speediä tarvitaan pystyottelijalle? paljonko kannattaa laittaa kun tekee uuden ukon?
Itse pistin useless. Spiidi auttaa lähinnä alasvienneissä. Pystyottelussa tärkeintä on agility. Spidi kuitenkin kasvaa weights- ja circuit training -treeneissä ihan tarpeeksi.

Huomaa ottelijoiden koot ;)

Ei siis omia kavereita.

Juu katsoin, että painoa löytyy suhteellisen vähän. :)
Tää on varmaan niitä samoja juttuja kuin mun muija mulle aina sanoo, että ei sillä koolla niin väliä. ;)

Noh, nytkö se servu on hajalla? Juuri kun olisi jänskä matsi :) Noh, ei niin jänskäkään. Tokiossa on jänskästi matsi ja treeni samaan aikaan kahdeltatoista. Käsitykseni mukaan treeni tulee kuitenkin ennen matsia.

edit. Toimihan se <3.

Suositut

Back
Ylös Bottom