MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei mulla ole ainakaan mitään ongelmaa hoitaa äijää semikondikseen tohonmennessä. :E Muistakaa et kaikki osanottajat on tehty päivän tai kahen sisään että ei siellä mitään monstereita vastaankaan tule. Ja niinkuin huomasitte niin laitoin samanikäiset vastakkain. Seuraavilla kierroksilla sitten arvotaan kokonaisuudessaa parit.

Jooh sori samoilla silmillä eilen illalla noita kattelin silmät kierossa.:david: Kylhän tuohon mennessä kerkee saada kondikseen helposti. Conan Subotaita sitten vaan kuokkaan ;)

Noniin äijät, Takomossa -50% jouluale:hyper:

Onko kenelläkään ottelijoita tuolla Konfliktin turnauksessa? Lähetin oman ukkoni (Pertti Sparraaja) sinne, vaikka ironisesti Pertti on juuri mitä hänen nimensä antaa olettaa; sparraaja...:D
Sille ei ollut enään käyttöä salilla, joten otin sillä jonkin verran matseja ja saldoksi tuli 7-2...

Noniin äijät, Takomossa -50% jouluale:hyper:

Onko kenelläkään ottelijoita tuolla Konfliktin turnauksessa? Lähetin oman ukkoni (Pertti Sparraaja) sinne, vaikka ironisesti Pertti on juuri mitä hänen nimensä antaa olettaa; sparraaja...:D
Sille ei ollut enään käyttöä salilla, joten otin sillä jonkin verran matseja ja saldoksi tuli 7-2...
Miksei sulla ole ottelijaa pakkis challengessa?!

I didn't know it was mandatory :D

Itseasiassa minulla olisi yksi ottelija-slot vapaana, jos siihen tarvii/ehtii vielä?
Sulla on vähän vähemmän aikaa viilaa taitoja kun muilla (noh, kolme päivää). Toinen ongelma on se, että sulle tarvittais sitten vastus mutta se oliski jo täydellistä koska sitten olis 16 ottelijaa mukana ja se on aika hyvä numero ajatellen että on turnaus. :E

Tee kuitenkin ihmeessä ottelija: 18-20v ja 185 luokkaan. Laita pelissä mulle veisti ni saat sopimuksen. Yritän vielä löytää sulle vastustajan. Kiiitooooos. Ja eikä oo pakko mutta kun muutkin... ;D

Selvä homma, teen tämän päivän aikana sen ukkelin ja laitan viestiä, pitäähän munkin, kun kaikki muutkin.. ;)
Kiitos ja kumarrus! Löysin vastustajankin jo kun "Mike Kemp" lupautu tekemään vielä yhden sällin karkeloihin. Mike ei kuulemma täällä ole vielä kirjotellukkaan mutta lueskellut. Tämä riittää mulle. :D Eli nyt on 16 ottelijaa kasassa eikä tartte säätää!

Mä laitan recos laboratoryn myyntiin muutaman päivän päästä (Tilailin vielä satsin lisäravinteita itelle ja pitää venttailla, että posti saapuu). Pitää pähkäillä jotain uutta firmaa. Lisäravinnebisnekset on mun osalta paketissa.
Mikäli täällä on joku ketä kiinnostaa lisäravinnebisnes niin tosta voi ostaa velattoman firman itelleen joululahjaks. Tuskimpa tommosessa hinta kovin korkea tulee olemaan ja tiedä sitte maksaako tosta kukaan edes mitään. Varastot ja tilit on tyhjät.
Iso kiitos ja kumarrus kaikille asiakkaille!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hou hou! eli mä messissä pakkis challengessa ja vasta nyt nimimerkki täällä... vähäsanainen kaveri siis ;) Mutta kysymys heti kärkeen.. mitä mieltä ootte open weight -sarjoista, tein Rioon uketsun ja sain contractin organisaatioon, jossa myös open weight sarja.. vaikuttaakohan painot/pituus pelissä ratkasevasti.. vaikka meitsin 171 senttinen 185 paunanen lyö sairaan lujaa niin näinköhän kaataa 260 paunasen mörököllin...?:rolleyes:

Kai se pitää myös kirjoittaa ensimmäinen viesti vuosien taustailujen jälkeen. Lähinnä Kamppailulajit-osiota tullut seurailtua..

Pakkis challengessa siis mukana, manageri Mike Kemp ja ottelijana Mo Lestor. :)

MMATycoonia takana toukokuusta asti ja pahasti koukussa.

Hou hou! eli mä messissä pakkis challengessa ja vasta nyt nimimerkki täällä... vähäsanainen kaveri siis ;) Mutta kysymys heti kärkeen.. mitä mieltä ootte open weight -sarjoista, tein Rioon uketsun ja sain contractin organisaatioon, jossa myös open weight sarja.. vaikuttaakohan painot/pituus pelissä ratkasevasti.. vaikka meitsin 171 senttinen 185 paunanen lyö sairaan lujaa niin näinköhän kaataa 260 paunasen mörököllin...?:rolleyes:
Open weight ei oikeen itseäni nappaa. Kyllä tossa pelissä mun mielestä merkkaa toi koko melkeen samanlailla ku oikeastikkin. Olihan sitä jo jotkut kokeilleet ja melkeen poikkeuksetta tais mörkö viedä matsit. =)

Nii ja tervetuloa vaan molemmille!

rhq0cz.jpg

kiitos.

Hyvän turneen oot Savucha laittanu pystyyn:thumbs: tai emmä tiiä jos häviin heti ekan...

Joo, en viittiny lähtee Open weightiin messiin, kun ei oo vielä yhtään matsia miehellä alla, vois tulla huono startti...

Zemiä kaikille turnaukseen.

Go Makeinen!

Jotkuthan vielä lihottavat noita superraskassarjalaisia yli tuon 300 paunan. Jollain taisi olla jo n. 325 paunaninen monsteri, jolla kolme slam-tyrmäystä :D

Mulla on ehkä tulossa yksi tuonne mukaan, jos saan ukon irti sopparista ennen sitä. Paikka on jo suullisesti luvattu. En kerro kuka sen on noista mun ottelijoistani, mutta hänellä on jo yksi turnamentti voitettuna..

Yks organisaatio ois kovasti mun 1-0 projektin perässä ja kerran jo kieltäydyin suht hyvästä sopimusta, mutta kaveri painostaa jatkuvasti. Lupasi ainakin kolme viikkoa valmistautumisaikaa ekaan matsiin, mutta en tiedä onko se tarpeeksi saada mattopeli edes ok tasolle...Täytyy katella.

Mulle arvottiin tänään quick fight jossa oma ukko on 208 cm ja 277 lbs. Vastustaja on 22 cm lyhyempi ja 60 paunaa kevyempi, toivottavasti on etua koosta..

Mulla on ehkä tulossa yksi tuonne mukaan, jos saan ukon irti sopparista ennen sitä. Paikka on jo suullisesti luvattu. En kerro kuka sen on noista mun ottelijoistani, mutta hänellä on jo yksi turnamentti voitettuna..
Nyt on pakko sanoa että paikat on jo menny tän kertaseen challengeen. 16 ottelijaa on kuitenkin optimi. Siks toisekseen kaikki nää jäbät on 0-0 ja uusia ottelijoita että jos meinasit jotain vanhaa jyrää tuoda kehään ni... ;D

Organisaatiossa on kyllä aina ovet auki. Turnausten vetäminen vaikuttaa sen verran mukavalta että tuskin jää tämä viimeiseksi.

Nyt on pakko sanoa että paikat on jo menny tän kertaseen challengeen. 16 ottelijaa on kuitenkin optimi. Siks toisekseen kaikki nää jäbät on 0-0 ja uusia ottelijoita että jos meinasit jotain vanhaa jyrää tuoda kehään ni... ;D

Organisaatiossa on kyllä aina ovet auki. Turnausten vetäminen vaikuttaa sen verran mukavalta että tuskin jää tämä viimeiseksi.

Nyt oli siis kyseessä tuo Konfliktedin turnamentti, jossa on aika mellevät palkinnot. Alkaa helmikuussa. Ei siis tuo Pakkiksen turnaus 0-0 ottelijoille. Jokiselta on ainakin ukko mukana.
http://www.mmatycoon.com/orgpublic.php?oid=626

Suositut

Back
Ylös Bottom