MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mit... Tolla on pressitilaisuuksia ja kaikkea :D
http://www.youtube.com/watch?v=sLWawqMbe2o&feature=channel

Älä muuta sano.. Vähän eilen repeilin kun satuin huomaamaan. On kyllä kavereilla joko liikaa aikaa tai sitten on homma lähtenyt lapasesta todella pahasti. Jos kaverit joskus saavat tyttöystäviä, niin voi olla, että ei tätä materiaalia kannata näyttää ihan heti..
Katsokaapa tätäkin. Ihan kuin olisi jostain Conanin sketsistä, kun ottelija alkaa "puhumaan".. :hyper:

Ei helvetti.....noi kaverit on kyllä seonnut lopullisesti.

LOL, arvostan kyllä tyyppejä jotka tekee hyviä otteluennakoita ja on muutenkin hyvin mukana organisaatiossa, auttaa ottelijoita jne, mutta tuo menee jo vähän överiksi. Ennemmin mä lukisin nuo lätinät kun kattoisin tommoisia videoita.

Asiasta toiseen, tuli uudelle ukolle ottelutarjous, ja ukolla on tietysti kunto ja voimat nollissa. Ehtiikö nuo saada parissa viikossa saada kondikseen? Muuten on ihan valmis ottelija, mutta voi olla vähän heikkoa GnP:tä luvassa tällä kunnolla... Terveisiä savuchalle. ;)

LOL, arvostan kyllä tyyppejä jotka tekee hyviä otteluennakoita ja on muutenkin hyvin mukana organisaatiossa, auttaa ottelijoita jne, mutta tuo menee jo vähän överiksi. Ennemmin mä lukisin nuo lätinät kun kattoisin tommoisia videoita.

Asiasta toiseen, tuli uudelle ukolle ottelutarjous, ja ukolla on tietysti kunto ja voimat nollissa. Ehtiikö nuo saada parissa viikossa saada kondikseen? Muuten on ihan valmis ottelija, mutta voi olla vähän heikkoa GnP:tä luvassa tällä kunnolla... Terveisiä savuchalle. ;)
Et kerkee wonderfuliks niitä treenaa, mutta ihan asialliselle tasolle pääset parissa viikossa! Sun vastustajalla ei oo sen enempää ollut aikaa rakentaa ukkoa eli jos saat kondiksen ja voimat ~competent/respectable tasolle ni todennäkösesti sitten muut fyysiset on parempia kun vastustajalla.

Pää edellä vaan. Pakko kato heittää soppareita että saan laskut maksettua. Perhe tarttee puuroa. =)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
'Damista ei taida vielä saada mistään staminamömmöjä?

Ja jos joku Tycoonissa vipit omistava ei ole vielä Pakkiksen alliancessa mukana, niin laittakaan ID:tä tulemaan täällä tai pelissä.

Ja pieni mainos: Vegas Fighters sai taas uuden double elite koutsin. Salilla on nyt 9 eliteä ja 3 tupla elitevalmentajaa. 290$/viikko ja pari paikkaa auki!

Ja...

'Damista ei taida vielä saada mistään staminamömmöjä?

Ja jos joku Tycoonissa vipit omistava ei ole vielä Pakkiksen alliancessa mukana, niin laittakaan ID:tä tulemaan tänne tai mulle.

Ja pieni mainos: Vegas Fighters sai taas uuden double elite koutsin. Salilla on nyt 9 eliteä ja 3 tupla elitevalmentajaa. 290$/viikko ja pari paikkaa auki!
Mukaan vaan! Laita mulle viestiä tycoonilla: searchista username: savucha tai Manager ID: 2265.

Pakkotoisto Challenge #2 uutisia.

Tällä hetkellä jo huimat 14 ottelijaa kehissä. Olis enemmän ku hienoa jos jostain saatais vielä taiottua 2. Jos täällä pyörii vielä joku joka ei ole tehny ottelijaa kehiin ni nyt olis korkea aika! =)

Joudun aikaistamaan viikolla ensimmäistä kierrosta. Eli kohta arvon otteluparit ja laitan matsit tulemaan. Iltama siis lauantaina 16. tammikuuta.

En ole vielä päättänyt laitanko jo itse turneen finaalimatsiin sitten tittelin linjalle, mutta vähintään voittaja menee tittelimatsiin. Kärkipään koheltajille luvassa sitte kunnon sopimusta. =)

Ei muuta ku tsemii itse kullekkin matseihin ja jos tosiaan joku tietää edes kaverinkaverin ni noi kaks paikkaa olis vielä vapaana..........

Nnoo kyllä mä sanoisin, et täs ehtii ihan hyvin vielä treenauttamaan noita ukkoja. Aika nopeesti saa cardion abysmal -> remarkableen. Tosin strena saattaa jäädä johonkin respectablen tienoille. Pitänee ostaa jotain 159 stamina/strena -tuotteita.

HAULERI sanoi:
Aika aikasin tulee ensimmäinen kiekka. Taitaa mennä vähän neppailuks ku kuntoreenit jää vähän vajaiks mut eikai siin.
Ei mulla ole ainakaan mitään ongelmaa hoitaa äijää semikondikseen tohonmennessä. :E Muistakaa et kaikki osanottajat on tehty päivän tai kahen sisään että ei siellä mitään monstereita vastaankaan tule. Ja niinkuin huomasitte niin laitoin samanikäiset vastakkain. Seuraavilla kierroksilla sitten arvotaan kokonaisuudessaa parit.

Suositut

Back
Ylös Bottom