MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sama käsitys mullakin. Itselläni on Hilossa pelkkä cardio/sparraussali, ja jos haluan pitää välineiden kunnon uuden veroisina, ei jää mitään käteen. Jäseniä vajaa 160. Hintaa 35$. Ei ole enempää porukkaa tullut, ja hintoja ei viitsi nostaa, niin aika turhaa toimintaa noin bisnesmielessä. Kiinnostaisi kyllä vähän vaihtaa hieman toisentyyliseen saliin, mutta ei oikein uskalla ottaa riskiä. Ehkä sitten joskus jos olisi vähän rahaa omasta taskusta, jolla voisi taata salin toiminnan vaikka vähän tappiollisenakin aluksi.

Ite pyöritän salia Helsingissä ja ei tuo nyt kyllä mikään rahasampo oo. Tosin mulla on vielä lainaa noin 45k maksamatta. Ja toisaalta, kelasin ottaa voittoa itselleni, vasta sitten kun sali on tapissa, eli koutseja on ainakin kymmenen ja eliittiä vaan!
En saa tosta dollarin dollaria varmaan ainakaan pariin kuukauteen.

Pull guard

Kuinka saan varmimmin ottelijan vetämään vastustajaan omaan guardiinsa? Tilanne kun on se klassinen että matossa oma on valovuoden edellä mutta maihinvienti ei välttämättä puhtaasti painitaidoilla onnistu. Ainakin Ground osastolla pitää Ground top - Ground bottom-sliderin olla jälkimmäiseen kallellaan mutta pitääkö olla ihan tapissa? Entäs Clinch osaston Stay standing - Try takedowns slideri? Onko muista slidereista väliä?

Oon itsekin ajatellut gymin pystyttämistä. Ihan vaan sen takia et sais omille ottelijoilla optimoitua reenit, lähinnä sparrit kun nyt taitaa vaikeutua tuo omien takujen sparraaminen vaan keskenään kun kaikki näkee sparriaikataulut. Ärsyttää kun porukat tunkee omia useless tai whatever äijiään mun 1on1 sparreihin pilaamaan.

Vähän samaa kaliiperia kuin tuo Crashforcen sali on, vaan omat takut ja muutama valikoitu vieras. Rahaakin olis alku spurttiin ihan kivasti. En vaan malttais luopua tosta rättikaupasta kun meneekin pirun hyvin, ja saa omilla äijille just simmoset ihot kun haluaa, ja halvalla.

Mulle on jäänyt käsitys, ettei salinomistajilla jää rahaa oikein mihinkään. Ainakin kun tuota Savuchan touhua katseli ;)
Jep näin se yleensä on. Toki riippuu minkälaista salia vetää. Räikkösen sali on pirun suuri eli maksajia enemmän tietenkin, mutta myös koutsien vetämät treenit on enemmän kansoitettuja = huonompi treeni. Itse vedin niin eliittisalia kun osasin tehdä eli mahd. vähän treenaajia parhailla mahdollisilla koutseilla. =) jokainen voi tietenki käydä vertaamassa räikkösen salin coach to fighter ratioo verrattuna mun vetämään Tokyo Shootfighterssiin joka edelleen toimii Tokiossa.

Jouni: Jos haluut uusia tuulia salihommiin ni ala pikkuhiljaan muokkaamaan salia. Alkuun voit nostaa varmaankin ihan huoletta viikkomaksun 50$ ja rahaa alkaakin tulemaan jo aika mukavasti. Sen jälkeen uutta koutsia tai parempaa kehiin ja cappia alas ja hintaa ylös. =) Ei tartte viikossa rusauttaa eliittisalia kasaan mutta pikkuhiljaa.

...Vähän samaa kaliiperia kuin tuo Crashforcen sali on, vaan omat takut ja muutama valikoitu vieras. Rahaakin olis alku spurttiin ihan kivasti. En vaan malttais luopua tosta rättikaupasta kun meneekin pirun hyvin, ja saa omilla äijille just simmoset ihot kun haluaa, ja halvalla.
Voin muuten sanoa että toi Crashforcen sali on paras missä olen ikinä ollu. Kaverit rupes oppimaan ihan huolella ja ei mee kauaa ku mulla on eka black belttiki. =) Joka sparrissa on vähintään yks wonderful kaveri ja koutsien vetämissä treeneissä suurin yksittäinen sessio taitaa olla 3. Huh.

Kuinka saan varmimmin ottelijan vetämään vastustajaan omaan guardiinsa? Tilanne kun on se klassinen että matossa oma on valovuoden edellä mutta maihinvienti ei välttämättä puhtaasti painitaidoilla onnistu. Ainakin Ground osastolla pitää Ground top - Ground bottom-sliderin olla jälkimmäiseen kallellaan mutta pitääkö olla ihan tapissa? Entäs Clinch osaston Stay standing - Try takedowns slideri? Onko muista slidereista väliä?
Clinchistä takedownit on mun mielestä samaa kauraa ku nyrkin etäisyydeltä. Laittaisin try takedowns jonnekki 50% tienoolle ja ground bottom 100%, siis clinchissä.

Sama käsitys mullakin. Itselläni on Hilossa pelkkä cardio/sparraussali, ja jos haluan pitää välineiden kunnon uuden veroisina, ei jää mitään käteen. Jäseniä vajaa 160. Hintaa 35$. Ei ole enempää porukkaa tullut, ja hintoja ei viitsi nostaa, niin aika turhaa toimintaa noin bisnesmielessä. Kiinnostaisi kyllä vähän vaihtaa hieman toisentyyliseen saliin, mutta ei oikein uskalla ottaa riskiä. Ehkä sitten joskus jos olisi vähän rahaa omasta taskusta, jolla voisi taata salin toiminnan vaikka vähän tappiollisenakin aluksi.

Mullakin on sali Hilo`ssa :) Tukkaan on tullut alusta lähtien marraskuun ekasta päivästä. Toki, tämä on täysin tarkoituksellista ollut koska halusin lyödä kunnollisen salin heti pystyyn että omatkin ottelijat saa kunnon reeniä eikä heidän tarvitse kärvistellä missään salilla jossa on yli kymmenen reenaajaa opettajaa kohti. Meillä on nyt 8 Elite koutsia ja lisää tulee kokoajan, suattaapi olla että ens viikolla tai sit jo perjantaina.
Gym fee on nyt 350 ja ratio siinä seiskan pinnassa, sparrikavereina on joka lajin wonderfuleja eli tuloksia tulee kovaa tahtia. Oma ottelijanikin tarvitsi hieman vahvistusta lukotteluun niin sain sille kolme sessiota viikolle jossa hän oli kahden bjj elite coaching kanssa. Subit on nyt wonderful ja lähtö oli jotain aivan muuta :)

Toivottavasti ei mennyt liikaa mainostamisen puolelle mutta viesti on se että salin pyörittäminen on todella niukkaa puuhaa rahallisesti ja mullakin on oikeastaan vieläkin 50k velkaa, myöhemmin aloittaneet fight orgin perustajat ovat pystyneet maksamaan itsensä jo velattomaksi vaikka alussa lainan osuus oli sama :)

Niin, mietin että pitäisikö vaan sulkea tuo sali ja aloittaa uusi, vai voisiko tosiaan lähteä vaan tuota muokkaamaan. Jos tuota muokkaa, kaikki ruputyypitkin jää pyörimään... Mietin itseasiassa jos vaihtaisi salin paikkaa Helsinkiin, kun siellä on kaikki omat projektiottelijat. Toisaalta ei oo ehkä varaa pistää niitä projektiottelijoita vielä millekään kalliille salille... Ois ihan tietyntyyppinen sali mielessä, jollaista en oo missään nähnyt. Jos kokeilisi ensin tuolla salilla, muokkaisi sitä pikkuhiljaa, ja jos vaikka jäis joskus jotain käteen niin vois sitten tehdä homman vielä laadukkaammin Helsingissä (tai siirtäis ukot Hiloon).

Niin, mietin että pitäisikö vaan sulkea tuo sali ja aloittaa uusi, vai voisiko tosiaan lähteä vaan tuota muokkaamaan. Jos tuota muokkaa, kaikki ruputyypitkin jää pyörimään... Mietin itseasiassa jos vaihtaisi salin paikkaa Helsinkiin, kun siellä on kaikki omat projektiottelijat. Toisaalta ei oo ehkä varaa pistää niitä projektiottelijoita vielä millekään kalliille salille... Ois ihan tietyntyyppinen sali mielessä, jollaista en oo missään nähnyt. Jos kokeilisi ensin tuolla salilla, muokkaisi sitä pikkuhiljaa, ja jos vaikka jäis joskus jotain käteen niin vois sitten tehdä homman vielä laadukkaammin Helsingissä (tai siirtäis ukot Hiloon).

No nyt sulla on kuitenkin hyvä pohja lähteä tekemään mitä tahansa. Rupeet vaan rakentaa salia siihen suntaan mihin sen haluat menevän. Kyllä rupusimmat tippuu pois kun hinta alkaa nousemaan. Mun mielestä hemmetin paljon paremmat lähtökohdat tässä alkaa kasaa mieleistä salia ku että alotat kokonaan uuden!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sai taas ihan paniikissa katsoa Ilarin uusinta matsia. Sydän pomppasi kurkkuun, ja ehdin jo kirota pelinkehittäjät alimpaan helvettiin, kun vastustajan kaatuessa Ilari sukelsi mattoon halailemaan :D Vielä kun vastus onnistui kääntämään tilanteen selältään guardista mounttiin... Noh, Ilari swiippasi itsensä vielä päälle guardiin ja viimeisteli kolmannessa.

Jotenkin nuo GnP-ottelijat vaikuttavat edelleen aika kehnoilta. Tyrmäyksiä tapahtuu matossa harvoin eivätkä lyönnit vaikuta kuin vastustajan energiatasoihin samalla tietysti hapettaen itse lyöjän.

Sukulaku.
Mikä sun ukon Balance on? Sillä ja bjj:llä on gnp:n suhteen todella paljon merkitystä.

Varmaan on kaksi tapaa tehdä sali. Sellainen, jolla tehdään rahaa ja sellainen, jolla tehdään huippuottelijoita..

En ymmärrä managereita, jotka laittavat ukkonsa treenaamaan väkisin jotain "strike defiä", kun tunnilla on jo 4 tai enemmän treenaamassa. Silloin kehitystä ei enää tule oikein kenellekään, kun koutsin aika jaetaan kaikkien kesken. Turhaan vaan menee treeniaikaa hukkaan. Usein se aika kannattaa vaikka levätä, sillä kehittyminen on paljon parempaa yli90% energioilla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom