MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulle tuli myös että miks kieltäydyin jne ja sanoin et ei oo äijä kunnossa ja treenautan sen kunnon hyväksi kun se hyytyy ekans minuutin aikana jo niin pahasti että muistuttaa enemmän liikennemerkkiä kuin vapaaottelijaa. SItten sieltä tuli sata neuvoa miten saan sen nopeasti kehään ja sanoin kiitos ilmoittelen sitten kun haluan otella.

Tuo on manageripeli ja sähän pelaat ittes vuoksi joten mieti vain mikä on SULLE parasta. Sitähän ne organisaatioidenkin omistajat tekevät eli pelaavat omaan pussiin kun painostaa sut ottelemaan.

Itse ainakin katson vähän ketä vastaan kenetkin pistän ja jatkossa teen niin vielä enemmän, kun tuli 4 tappiota 6 matsissa. :)

Jaa'a. Harvemmin katson orggiksen omistajana ketkä sitä haluaa matsata ja ketkä ei ;) Tulee se sitten selville ehdotusta väsätessä. Ei ole vielä kukaan kieltäytynyt, mutta tuskin jaksaisin ketään matsiin painostaakaan. Pari tapausta, joissa kaveri ei ole ilmoitellut itsestään mitään moneen päivään ennen matsia, on tullut. Paljon vittumaisempia nuo ovat, kun lähellä matsia pitää yrittää löytää korvaava vastus.

Olen tosin ehdotellut noita matseja aika harvaan niin saavat vähän treenatakin välissä.

Huuuuh
7500$ tuli boonuksina kun mun ukko sai fight of the night ja KO of the night boonukset :D
Samasta organisaatiosta tuli viimeeksi toiselle matsaajalle 2500$ boonuksia.
Hienoa!!

Mulla pisti silmään että miten ihmeessä ukolla on moraali noin alhaalla? Jätkä on just voittanu ja oliko peräti mestaruuden. Muutenkin 5 voittoa putkeen. Luulis moraalin olevan katossa.

Aika usein varsinkin mestaruusmatsin jälkeen näyttäisi olevan moraali alhaalla. Riippumatta voittiko vai hävisi. Sillä kai estetään sitä, että matsaisi jatkuvasti titteleistä ja org saisi siten niitä tuloja enemmän tms. Usein ex-champit häviävät seuraavan matsinsa eli häviössä tämä olisi vielä suurempi juttu.

Voin toki olla väärässä.

Sain oman ukon just pois kuolleesta organisaatiosta. Oli siellä jumissa ja kukaan ei vastannu viesteihin.
3-0-0 recordin kerkesin kerätä ennenku loppu ton organisaation toiminta. Rahatki alkaa olla loppu ni kannattasko mun laittaa toi ukko johki quick fightiin vai odotella vaan jotain tarjousta jostain?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites nopeita oppijoita porukalla täällä on? Tuo Holdeni saanu noita pääskilli poppeja ainaki 24 + kaikki muut, ja aikaa ei oo menny paljon mitään? Miten nopeesti sen huomaa onko fast learner vai ei..

Sain oman ukon just pois kuolleesta organisaatiosta. Oli siellä jumissa ja kukaan ei vastannu viesteihin.
3-0-0 recordin kerkesin kerätä ennenku loppu ton organisaation toiminta. Rahatki alkaa olla loppu ni kannattasko mun laittaa toi ukko johki quick fightiin vai odotella vaan jotain tarjousta jostain?

Tämmöstä tarjousta nyt tuli:

En tajuu näistä juuri mitään vielä, neuvokaa miestä mäessä! Kannattaako jostain yrittää neuvotella? Tuo koko vuoden loppuun asti kyllä kuulostaa pitkältä ajalta? entäs 5 matsia? Tarpeeks rahaa?
mitäs toi base bay tarkottaa suomeks? niijoo ja mun ukko siis painaa: Weight 168 lbs Can cut to 162.5 lbs eli onk otuo 170lbs liian iso sarja mulle?

Fighter :
Org :
Signing Bonus : 3000
Base Pay : 2000
Win Bonus : 2500
Fights : 5
Weight : 170 lbs.
Expires : 30 Dec 2009
Inactivity Clause : 30
Exclusive : Yes

En tajuu näistä juuri mitään vielä, neuvokaa miestä mäessä! Kannattaako jostain yrittää neuvotella? Tuo koko vuoden loppuun asti kyllä kuulostaa pitkältä ajalta? entäs 5 matsia? Tarpeeks rahaa?

Fighter :
Org :

Toi 30.12.09 päivämäärä tarkoittaa sitä koska sopimustarjous vanhenee, ei sitä koska sopimus loppuu.
Jos hyväksyt tuon tarjouksen niin sopimus loppuu kun 5 ottelua on oteltu.
Mikäli jostakin haluaa neuvotella niin ehkä otteluiden määrää voisi yrittää vähentää.. 3 ottelun sopimus ja voitot joka ottelusta ja sen jälkeen hieromaan huippusopimusta 6-0-0 ottelijalle:)
Mutta hyvä tuo tarjous on mielestäni tuommoisenakin ja todennäköisesti sen itse hyväksyisin.

mitäs toi base bay tarkottaa suomeks? niijoo ja mun ukko siis painaa: Weight 168 lbs Can cut to 162.5 lbs eli onk otuo 170lbs liian iso sarja mulle?

Fighter :
Org :

Base Pay maksetaan joka ottelusta.
Ei tuo sun ukkos ihannepainoinen ole tuohon 170lbs sarjaan, mutta et pysty myöskään pudottamaan 155lbs sarjaan joten se on vaan oteltava pikkasen paksumpia kavereita vastaan:)

niijoo ja mun ukko siis painaa: Weight 168 lbs Can cut to 162.5 lbs eli onk otuo 170lbs liian iso sarja mulle?

Oot liian läski 155 paunaisiin ja liian laiha 170 painausiin, yritä päättää kummassa haluat otella (en toki tiedä mitkä sun energiatasot on mutta en usko että pystyt leikkaamaan tarpeeks painoa) ja sit joko laihikselle tai bulkille IMO.

Mites nopeita oppijoita porukalla täällä on? Tuo Holdeni saanu noita pääskilli poppeja ainaki 24 + kaikki muut, ja aikaa ei oo menny paljon mitään? Miten nopeesti sen huomaa onko fast learner vai ei..

Yks jätkä mulla oli aivan ylivertainen oppimaan. Skillssejä tuli samaan tahtiin kun kaikilla muilla mun ottelijoilla yhteensä. Mutta sitten ottelussa aivan sysipaska. Pakko heittää mäkeen kun 5 kertaa tullu pataan, voi olla osittain heikon gameplanin syytä mutta kyllä siinä ukossa jokin mättää. Jotkut ottelijat myöskin tuntuis kehittyvän paljon paremmin fysiikkapuolella kun taidoissa. Kyllä sen aika äkkiä huomaa oppiiko ottelija nopeasti. Toisaalta vaikka olis aivan välkky oppimaan niin kannattaa sen kk treenauksen jälkeen kokeilla tositoimissa, ettei ihan hirveesti aikaa heitä hukkaan. Ja joskus täysin jästipäät pärjää hyvin ottelussa jos on sattunu hyvät hidden skillssit.

Itellä menny pari kk opetellessa. Melkein olis parempi jos sais alottaa alusta tyhjältä pöydältä =)

Uusia ottelijoita on aina niin kiva tehdä, kun wanhat ovat niin huonosti tehtyjä :) Toki jos piiloatribuutit ovat menneet kohdalle, on melkeinpä ihan sama mihin niitä pisteitä on alussa laitellut.

Nyrkkeilijätoivoni on saanut kymmenessä sparrikerrassa painin tasosta 2 tasolle 22-25. 30-40 kohdilla voisi jo pistää matsia kehiin, jotta näkee vähän niitä piiloatribuutteja. Takedown defence tasoa wonderful, joten pitää tuota painiakin vähän nostella, jotta saa tuosta jotain irti.
http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=25500

Conditioning muuten nousee ihan tajutonta tahtia. Oma ei-edes-niin-hyvä oppija veti viiden treenikerran ja 145 lisäravinteen kanssa feeble -> respectable. Kannattanee siis alussa jättää conditioning suht vähälle, koska tasapainoa sunt muuta on aika vaikia opetella tuohon verrattuna.

Tuo Holdeni saanu noita pääskilli poppeja ainaki 24 + kaikki muut

WTF, mun parhaimmat kehittyjät on saanu reilusti alle kymmenen poppia ja treenattu on yli 2 kuukautta.
Hyvin menee.
Muutenkin v*tuttaa kun ei tuossa fight enginessä ole mitään järkeä. Subspammia vaan niin voitto on miltei varma, muilla skilleillä ei käytännössä väliä. (okei ehkä lukuunottamatta muutamaa otelijaa pelissä)

Tekis mieli avautua enemmän mut enpä anna sitäkään iloa teille, suaatana

:kakka:

Kannattaa pitää ottelijoiden energiatasot treenissä väh. 70%. Pyrin itse pitämään +80%. Osa kyllä oppii ihan hurjaa tahtia ja osa jurnuttaa paikoillaan. Vähän turhan paljon tuurista kiinni nuo ottelijoiden ominaisuudet. Varsinkin kun niitä ei saa selville kovinkaan pian.

Osa managereistahan tekee ison kasan ottelijoita, joilla yksi taso wonderful ja kova conditioning ja pistää porukan halvalle salille sparraamaan keskenään, kunnes kaikkien tasot ovat kovia.

MikeTycoonin mukaan pitäisi tulla muutosta subi- ja takedown-spämmiin ja noihin sparrisaleihin. Tiedä sitten minkämoista fixiä tulossa. Subispämmin saisi suht helposti poistettua antamalla vastustajalle paremmat mahdollisuudet vastaiskuihin. Subeissa pitäisi aina olla riski. Varsinkin kun GnP on edelleen mitä on, on yleensä 40 subiyritystä tehokkaampaa kuin 40 lyöntiä naamaan. Takedown-yritysten pitäisi väsyttää huimasti. Väsymyshän ei näytä vaikuttavan oikein mihinkään matseissa :/

Energiatasoista: Jos matsi huomenna ja energiat saa täyteen kahdella leposessiolla, niin onko energiat nousseet 100 prosenttiin ennen ottelua?

Back
Ylös Bottom