MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei helv kuinka ne nyt tonne Helsinkiin pesiytyy nää apinat? Siel on myös pari aika kyseenalaista salia. Hohhoijaa.

eh, Joo tuo fighters home on mun tekemä sali. Olisin sen jo lopettaunut mutta kun tuli tota velkaa tehtyä kikkaillessa, niin en vissiin saa sitä suljettua. Noista salin matsaajista kaikki muut paitsi 2 on mun omia ukkoja, että saan velat maksettua..

Eipä kovin hyvin lähtenyt tämä peli multa käyntiin :(

P.s Mun ukot taitaa olla kaikki 18vee. Juuri huomasin että muilla on järjestään 20+, jolloin saa laitettua enemmän pisteitä. Osaako joku sanoa että minkä ikäinen kannattaa tehdä? (siis jos on köyhä kuten minä)

Onko sulla tuolla kaks accoa muuten? Oot hätäpäissäs tehny nää dsdsdsds dsdsdsdsd ottelijat sinne Larza1262? :curs: Ku alotin oman salini ni otin asioista selvää ni ei tarttenu alkaa säätää.

lauri1262 sanoi:
Mun ukot taitaa olla kaikki 18vee. Juuri huomasin että muilla on järjestään 20+, jolloin saa laitettua enemmän pisteitä. Osaako joku sanoa että minkä ikäinen kannattaa tehdä? (siis jos on köyhä kuten minä)
Lue se MMATycoon wiki siel on ihan kätevää infoa.

Onko sulla tuolla kaks clienttiä muuten? Oot hätäpäissäs tehny nää dasddasd asdasdasdas ottelijat sinne Larza? :curs:

joo myönnetään..

Jos en olisi maksanut tota 10$ vippiä, niin voisi vaan tehdä uuden accounti ja aloittaa alusta, kun vasta 1-2 viikkoa pelannut. Mut ei nyt taas viittisi maksaa uutta 10$, vaiks se nyt ei paljoa olekkaan..

P.s 3600 lainaa jäljellä, sit saa suljettua salin

Kaveri laittoi tuon Garage Gymin pystyyn.
Perseellehän se lähti menemään heti alkuunsa kun ei ollut tarpeeksi rahaa siivouksessa.
Nyt on siivoukseen kuulemma panostettu enemmän.
Toivottavasti siisteys paranee nopeasti, ettei omille Helsingin ottelijoille tartu mikään prkleen sikainfluenssa.

Kaveri laittoi tuon Garage Gymin pystyyn.
Perseellehän se lähti menemään heti alkuunsa kun ei ollut tarpeeksi rahaa siivouksessa.
Nyt on siivoukseen kuulemma panostettu enemmän.
Toivottavasti siisteys paranee nopeasti, ettei omille Helsingin ottelijoille tartu mikään prkleen sikainfluenssa.
Se menee taas alaspäin. Kerro frendilles että laittaa siihen upkeep budget kohtaa 12*ottelijoiden määrä ni pysyy siistinä! Mielummin toki yläkanttiin jos tulee lisää porukkaa salille. ;P

Juuri kun kirosin mun ottelijoiden surkeita parinsadan sopimuksia, niin napsahti tommonen diili:

Fighter : Yushin Fujita Base Pay : 4500
Org : Modern Gladiator's League Win Bonus : 4000
Weight : 170 lbs. Expires : 30 Dec 2009
Fights : 4 Inactivity Clause : 30
Fights left: 4 Current Inactivity: 1
Signing Bonus : 14000

Kaverilla tais olla pulaa 170 paunasista, kun piti Jaappanista asti raahata äijä Losiin. Eikä oo muutenkaan mikään supermies 4-1 recordilla.

No näköjään :D

Mitäköhän eroa on häkillä ja kehällä matsin puolesta? Kosmeettinen ero tekstissä vai antaiskohan esim. häkki bonuksia clinhiin tjsp?

No näköjään :D

Mitäköhän eroa on häkillä ja kehällä matsin puolesta? Kosmeettinen ero tekstissä vai antaiskohan esim. häkki bonuksia clinhiin tjsp?

Painijoille toi häkki tuo maybe etua ku saa naputtaa kaveria laitaa vasten. Mulla kehäs yks matsi siirettiin keskelle, kun pojat meinas tippuu alas.

Onko olemassa mitään energiajuomia tai jotain, millä voisi saada energiatasot nousemaan nopeasti?
Ois otteluhuomenna ja energia on sitä 40% luokkaa. Treenit on pistetty tauolle jo eilen.

Onko olemassa mitään energiajuomia tai jotain, millä voisi saada energiatasot nousemaan nopeasti?
Ois otteluhuomenna ja energia on sitä 40% luokkaa. Treenit on pistetty tauolle jo eilen.
Ei voi mitään. Energiajuoma auttaa vain treenatessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike Miller 5-0-0 Weight:5 P4P:22 ja seuraavaks puetaan päälle Priden mestaruusvyö:rock:

Jos jollakin on helsingissä hyvä organisaatio, niin pistäkäähän asiallista tarjousta Heimo Huimalle (22996). Vasta 1-0 recordi, mutta on mun uusin kaveri ja tulee olemaan kivenkova :D

Dream Team Vegas palkkasi uuden valmentajan ja nyt on elite-tason valmentajat BJJ:ssä, painissa ja nyrkkeilyssä. Muita valmentajia löytyy muay thaista ja kuntopuolelta.
100$/viikko.

Linkki salille

Tervetuloa treenaamaan halvalla vegasiin salille, jossa treenaajien sana painaa.

Siis ei perse. Meni kyllä luotto pelimoottoriin kertaheitolla :D

Viisi matsia tänään. Yhtä dominoin ja sen voitinkin. Sit neljä muuta... Ei helvetti. Täydellistä dominointia koko matsi, kunnes vastustaja vetää jonkun tuurisubin tai -lyönnin jostain ilman, että se 2-3 erän nyrkkeilysäkkinä olo ei olisi vaikuttanut mihinkään.. Tai ehkä oli hitusen huono tuuri...

esim. http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=27015
Täyttä hallintaa, kunnes ajassa 4:55 potku päähän.. kamoooon!

edit. Tässä taas hienosti huomaa GnP:n loistavuuden! 36 osunutta lyönti maassa vs. 19 subyritystä sinivöiseltä. Prkl! :D
Tupola on miun äijä. http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=27009

Nuo Wikin organisaatio-ohjeet olivat vähän kämäiset siinä mielessä, ettei mainostukseen kannata mitään 9000$ pistää alussa laisinkaan. Noh, mentiin melki voitolle ekassa ja toinen saa jo luvan tiputtaa rahaa kirstuun. Seuraava on ensi lauantaina.

Tuo GnP-muutos kuulostaa aika kivalle.

edit. Tilaa on toki organisaatiossa Pakkiksen hirmuille. Hurjia palkkoja en voi vielä maksaa organisaation ollessa nuori, mutta eiköhän noillakin liksoilla elä :) Pistäkää vaikka jonkinmoista palkkatoivetta niin osaan vähän arvioida onko tämä oikea paikka.

WOOOTT : O Mun yhellä ottelijalla on fight offersissä 300 ottelua jäljellä =D
You got screwed. Mikä organisaatio ja mihin asti se soppari on voimassa?

e. Kannattaa kysellä organisaation omistajalta what's up? Eihän sitä tiedä vaikka olis neppailuvirhepaholainen iskeny. Jos se alkaa mussuttaa ni kerro ihmeessä mullekki mikä organisaatio!

Suositut

Back
Ylös Bottom