MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tsemppiä, toivotaan parasta että homma alkaa rullaamaan. Minkä niminen organisaatio sulla on? Taitaa olla Helsingissä vaih?
Tokioon tein, kun 9/10 omasta ottelijasta on siellä. Helsinkiin on lisäksi aika vaikia tehdä mitään, kun ottelijoita on niin vähän. Toivottavasti homma alkaa paisumaan sielläkin.

Organisaatio on Hugsy. Eka tapahtuma nimeltään 1: This time it's personal. Ja kyllä, sen pitäisi olla etäisesti hupaisa :)

Koitan tässä repiä 40 ottelijaa organisaatioon niin saan sen toisenkin tapahtuman jo varattua pikkuhiljaa. Pari inaktiivista manageria yksi ottelijan kesken sopimuksen potkinut sälli tullut vastaan tähän mennessä. Ottelijoita kuitenkin on organisaatioon saatavilla, joten lähinnä tuon onnistuminen on itsestä kiinni. Vähän hakusessa on kuitenkin se, kuinka paljon esim. mainostukseen ja kisahalliin kannattaa alussa panostaa jne.

Kai sä luit ne org managerin ohjeet sieltä wikistä? ;D Mun mielestä siellä oli ihan kunnon eväät alkuunlaittamista varten. Nyt se kontrahti Daisukelle ennen ku Pride kaappaa! =)

Kai sä luit ne org managerin ohjeet sieltä wikistä? ;D Mun mielestä siellä oli ihan kunnon eväät alkuunlaittamista varten. Nyt se kontrahti Daisukelle ennen ku Pride kaappaa! =)
Juu, luin. Oli siellä paljon suuntaa antavaa juttua, mutta silti vähän pelottaa :)

Pistäkää pelissä viestiä ja mahdollisia toiveita palkan ja ajan suhteen niin otan organisaatioon.
Suku Laku (4497)

Jotenkin arvasin :D ,että sä olit taas asialla.
Laitoin uudet hinnat illaksi kun tuotteet saapuu:
140 laatuinen energia: 65$
100 laatuinen energia 35$
100 laatuinen Stamina 35$
Laskin hintoja ainakin tähän erään,että porukka ostaa kunnolla noita tuotteita ja huomaavat,että on laatu kamaa....

Helsingissä on muutama firma laitettu jo myyntiin.
Muutama päivä aikaisemmin kiroilin kun tuntui noita lisäravinnekauppoja syntyvän kuin sieniä sateella ja sitä myöten kilpailu kovenevan.
Nyt on onneksi 2 lisäravinnekauppaa Helsingissä laitettu myyntiin, eli ei ilmeisesti ole kauppa käynyt.

Tuota finfighterin energiatuotetta pitää ostaa omille ottelijoille. Harmi kun tuli myöhästyttyä 35$ tarjouksesta.
Pietarista olen aikaisemmin ostanut energiatuotteita, mutta niistä ei ole ollut juuri mitään iloa. Tuon 140 laadun luulisi potkivan.

Jos on tarvetta muskelimömmöille niin tulkaa tutustumaan mun firmaan Helsingissä.

http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=452

Tuossa minun muskelituotteessani on laatu 137 ja hinta 35$.

Ollut hirveä hintakilpailu viime päivinä! Nyt myydään 150-158 laatuisia tuotteita 10-14$ hinnoilla. Järjetöntä....
Moni aloitteleva yritys joutuu konkurssiin ja moni vanhempikin yritys on pulassa jos tuo jatkuu. Muutama iso ajaa muut alas ja sen jälkeen voikin taas laittaa hinnaksi 200$ ja kerätä hirveä voitto...
Onneksi pärjää joten kuten tuossa kilpailussa,mutta alle 20$ en aio myydä 140 laatuista tuotetta.

Eipä tuossa ole mitään jakoa uusilla firmoilla lähteä kilpailemaan tuommoisille markkinoille.
Ootko finfighter perustanut oman lisäravinnefirmasi heti kun Las Vegas on avattu vai jouduitko valtaamaan markkinoita vanhoilta firmoilta?

Itsellä oli hyötyä siitä, että olin heti apajilla kun Helsinki avattiin ja nyt tuo uusi postituskulusysteemi on myös piristänyt kaupankäyntiä ainakin sen verran että ei ainakaan mitään akuuttia hätää ole velkojen kanssa.
Lainan kanssa en lähtenyt mummoilemaan alkuun vaan otin täyden 50 tonnin piuhan ja nyt ollaan pallo jalassa jonkin aikaa:)

No huhhuh kylläpä on vetäny tosiaan hintoja alas! Reilu meininki. Veikkaan että tuohonkin puututaan pikimmiten, koska tarkotuksena kuitenkin varmaan että noita uusia firmoja vielä tulee.

Pakko sanoa, että onneks perustin ihan salin kun aloitin meinaa ei kauaa nokka tuhissu ku täys laina oli makseltu pois ja nyt (2-3kk aloittamisen jälkeen) on jo hieno sali joka pyörittää käytännössä itseään. Rahoille en ole vielä päässyt ku oon laittanu uusiin elite koutseihin joka viikko mutta ehkä vielä joskus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MikeTycoonhan taisi jossain mainita, että tuo muihin kaupunkeihin postitus on vasta yksi askel eli lisärajotteita tai -kannusteita ilmeisesti tulossa.

Dream Team Vegas sai uuden BJJ valmentajan (elite) ja nyt tulee perjantaina Boxing valmentaja (elite) joten alkaa olemaan sali sillä saralla että pitäisi treenini kukea :)

Pistelkää niitä äijiä sinne mun salille niin saatte...mansikoita?

Dream Team Vegas

Kävin muutamalle ottelijalle ostamassa parempaa energiatuotetta finfighterin kaupasta. Nyt odotellaan, että kusti polkee paikalle ottelijat saavat mömmöt kokeiluun.

Hurjat mainospuheet uusimalla lisäravinnefirmalla Helsingissä.
Firman omistavalla managerilla on yksi ottelu tilillä ja nyt tämä kaveri avasi kaupan jonne on tulossa mainoksien mukaan 140 laadun muscle bulk, sekä increase stamina myyntiin.

Firmalla on nettisivuilla kuvakaappaus todistamassa tulevien tuotteiden laadun.
Omat matikkataidot ei riitä ynnäilemään, miten 50000$ lainalla voi kehittää tuommoiset tuotteet.

Mulla oli kanssa kuvakaappaus todistamassa laadun, mutta taitaa olla melko yleistä photoshopilla kikkailu MMA Tycoonissa.
Vaihdoin oman firman, recos laboratoryn websitelle videokaappauksen kuvakaappauksen tilalle.

Joo katoin kanssa et mitäs hittoa. Kannattaa käyttää maalaisjärkeä ja kiertää moiset kaukaa! Itse käytän recon labraa ku helsingissä on useempiki ottelija.

Mullakin on yksi ottelija stadissa hoten voisin kokeilla recon tuotteita.

Ahhaa ilmeisesti tän edellämainitun ravinnekaupan (Nutrition King) pyörittäjä lähettelee sitte myös ihan tolkuttomia sponsseja. Se on sponssannu omia ottelijoita ~7000$ yhteensä 70 päivälle ja muiden ottelijoita 880$ yhteensä 2155 päivälle! ;P Mm. 20$ sponsseja vuodeks!

Thredi @ MMATycoon foorumi

Ei välttämättä pysy tuo kyseinen firma kovin pitkään pystyssä.
Eilen kun katsoin hänen rahatilannetta, niin tilillä oli n.2500$ jäljellä.

Helsingissä on eräs toinenkin lisäravinnefirma, jolla ei taida olla täysin rehelliset keinot käytössä. Kyseinen firma mainostaa 146 laadun energiatuotetta.
Tuotteen kehittämisen jälkeen firmalla oli tilillä rahaa n.20000$. Oma matikkapää ei pysty myöskään tätä yhtälöä ymmärtämään, varsinkaan kun kyseisellä managerilla ei ole vielä yhtään ottelua tilillä.

Ei välttämättä pysy tuo kyseinen firma kovin pitkään pystyssä.
Eilen kun katsoin hänen rahatilannetta, niin tilillä oli n.2500$ jäljellä.

Helsingissä on eräs toinenkin lisäravinnefirma, jolla ei taida olla täysin rehelliset keinot käytössä. Kyseinen firma mainostaa 146 laadun energiatuotetta.
Tuotteen kehittämisen jälkeen firmalla oli tilillä rahaa n.20000$. Oma matikkapää ei pysty myöskään tätä yhtälöä ymmärtämään, varsinkaan kun kyseisellä managerilla ei ole vielä yhtään ottelua tilillä.
Ei helv kuinka ne nyt tonne Helsinkiin pesiytyy nää apinat? Siel on myös pari aika kyseenalaista salia. Hohhoijaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom