MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nooh, kannattaa rynniä ensimmäisten joukossa apajille. Tietenkin sitä voi hieman odotella ja katsoa miten hommat menevät, mutta myöhemmin liittyvien tulevaisuus riippunee siitä kuinka suosittu kaupunki Helsingistä tulee. Loppupeleissä melko simppeliä hommaa tuollainen organisaationkin pyörittäminen, kunhan saa ottelijoita haalittua kasaan.

Nooh, kannattaa rynniä ensimmäisten joukossa apajille. Tietenkin sitä voi hieman odotella ja katsoa miten hommat menevät, mutta myöhemmin liittyvien tulevaisuus riippunee siitä kuinka suosittu kaupunki Helsingistä tulee. Loppupeleissä melko simppeliä hommaa tuollainen organisaationkin pyörittäminen, kunhan saa ottelijoita haalittua kasaan.
Luin just tuon fight organisaatioita pyörittävien managereiden wikisivun. Kyllä toi on selvästi monimutkasinta hommaa mitä tähän asti peli tarjoaa. Ei se toki mitään aivokirargiaa ole, mutta kumminkin... On siinä vaan monta sudenkuoppaa miten voi kusta organisaation heti kättelyssä. :]

Kai se on vaan rynnittävä apajille samantein. Onneks on toi sali joka tällä hetkellä tuottaa jonkunverran rahaa kassaan ni voi jeesaa organisaatiota alussa.

e. Oon yrittäny tässä kelailla sopivaa nimeä organisaatiolla, mutta vaikka oonki luovassa pikkujurrissa ni on jotenki takki tyhjä. Apuja tarvitaan! ;D Olis nättii joku ovela nimi joka viittaa suomeen/scandeihin/viikinkeihin yms... Muutama idea:
- SISU
- Caged Vikings
- Scandinavian Decadence
- FinnForce tms.

...laittakaa jotain mielipidettä. :]

Kai se on vaan rynnittävä apajille samantein. Onneks on toi sali joka tällä hetkellä tuottaa jonkunverran rahaa kassaan ni voi jeesaa organisaatiota alussa.
Etkös joudu myymään sen salisi ennen kuin voit aukaista toisen yrityksen?

Etkös joudu myymään sen salisi ennen kuin voit aukaista toisen yrityksen?
Mun mielestä tällä hetkellä pystyy pyörittämään kahta lafkaa kuhan ei ole samanlaisia. AInakin jossain luki noin. Ja onhan tuolla noita managereita joilla esim. sali ja organisaatio.

Mun mielestä tällä hetkellä pystyy pyörittämään kahta lafkaa kuhan ei ole samanlaisia. AInakin jossain luki noin. Ja onhan tuolla noita managereita joilla esim. sali ja organisaatio.
Ei taida pystyä, wikissä muistaakseni luki että pystyy omistamaan kaksi firmaa, mutta käsittääkseni se on nykyään rajattu yhteen. Koitin huvikseni tehdä salia tuon promootioni rinnalle ja tälläistä herjaa: "You have reached the maximum limit of creating company. (Currently allowed: 1 company)"

Voi pyörittää alliancea ja sen lisäksi jotain 4 vaihtoehdosta(eri firmat ja org.).
Ei voi pyörittää esim. organisaatiota ja gymiä

No se kopsahti siihen sitten. Jossain luki, että jos on perustanu yhen firman ni toisen vois ostaa. Pakko tossaki jotain perää olla ku oon ihan omilla silmillä nähny porukkaa joilla kaks yritystä.

Tää kaveri on ainakin just alottanu kaks eri yritystä...(?)
Toveri käytti bugia, että kun laittaa nykyisen firman myyntiin niin pystyy heti tekemään uuden. Sivuston omistaja sanoi, että tuo bugi korjataan ja sulkee tuon kaverin ylimääräiset yritykset.

Auttaako toi massan hankinta lisäravinne, jos ei harjoittele? Vai onko vaikustusta vain jos harjoittelee? Jos harjoittelee weightsiä niin nouseeko paino?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hehe, heti pärähti kaksi uutta organisaatiota ja ottelijoita taitaa olla kolme tällä hetkellä, yksi niistä minun. Ensimmäinen sopimustarjouskin tuli minuutin sisään ukon luomisesta ;).

on se nyt ihme....tein ukon helsinkiin ja heti 3 sopparia pöydässä. Meni varmaan 30 sek. siitä kun sain ukon helsinkiin :D

Mä signasin Tatu "Smooth Moves" Tikki:n [16367] Unreal Fighting Championshippiin 185 paunasiin, mutta oon toistaseks yksin tässä painoluokassa.

Tervehdys manageritovereille!

Tämä on ensimmäinen viestini tänne Pakkotoiston foorumille. Olen jo jonkin aikaa seuraillut mielenkiinnolla tätä palstaa, mutta nyt vasta sain tehtyä itselleni tunnukset tänne.

MmaTycoonin pelaamisen aloitin kesäkuun alkupuolella ja nyt tuli hommattua VIP-tunnukset itselle kun Helsinki ilmestyi peliin.

Perustin Helsinkiin lisäravinnekaupan nimeltään recos laboratory, jonka valikoimista tulee löytymään muutaman päivän päästä sopivaan hintaan kunnon myrkkyjä ottelijoille.

Pakkotoiston poppoolle tarjoan tietenkin erikoisalennuksia.
Pure Anabolic Powerin (laatu:137) ostajalla lähetän kaupanpäälle pullon number-100 ephedrineä (laatu:100). Pure Anabolic Power hinta tulee olemaan 85$.

Homma toimii niin, että sen jälkeen kun olette ostaneet pullon Pure Anabolic Poweria lähetätte minulle viestin jossa kerrotte olevanne Pakkotoiston jäseniä.
Tämän jälkeen lähetän pikimmiten teille ilmaisen pullon number-100 ephedrineä.

Noniin hyviä juttuja. Pitää käyttää tarjous hyväksi.

Ei oo Hki viel ihan hirveesti ottanu tuulta siipien alle, mut eiköhän se tosta. Pikkasen kynsii kun signasin ottelijan UnFC:lle 185 paunasiin eikä siellä ole vieläkään toista samanpainosta, jota vois ohtaan lyyä. :D Noh, jääpä enemmän aikaa treeneille.

Hienoa kiitos tuesta!

Suositut

Back
Ylös Bottom