MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakkis Challenge semit:

DJ "savucha" Early vs Jumppa "VTG" Jamppa - Winner: Jumppa Jamppa by UD. (3rd 05:00) (play by play commentary)

sekert saletti vs Huima Huima - Winner: sekert saletti by armbar (3rd 03:04) (play by play commentary)

Heh eipä pahasti menny puihin mun predictiot. :D Pakkis challengen finaalissa siis
Jumppa "VTG" Jamppa vs sekert saletti. Voittajalle luvassa ilmeisesti Wings organisaation 135lbs vyö sekä tietenkin pakkiksen kuninkuus.

+ Top mma Nutritionsin sponssi sopimus.

Aaaa no puihinhan se meni. Sorisori. :D:D Miten voi kattoo edes noin vinoon. :o

sekert saletti vs Huima Huima - Winner: Huima Huima by armbar (3rd 03:04) !!

Meet sen salin sivulle missä sun kaveri on ja sen sivun alareunassa on laatikoita mistä voit laittaa jokaselle päivälle ma-la kaks treeniä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikuttaako ikä kaverin varallisuuteen? Oma 18v kloppi, jolla kolme voittoa alla, taistelee rahavaikeuksissa halvemmalla salilla, kun taas 22v jässikät, joilla vain yksi voitto ja yksi häviö, omaavat tuplasti rahaa, vaikka ovat syytäneet sitä kauemmin harjoitteluun tauotta.

Tahtoo äijille sponsseja. 3-0-0 hei! ;) Ja toinen on 2-0-0 suosittu ottelijakin vielä. Korkealla p4p-tilastoissakin.

Laittakaahan pelin sisällä viestiä niin on helpompi tarjota niitä sponsseja

Palanu käpy tuon ottelijan kanssa jo pariin otteeseen. Pistin taktiikoiksi 90% stay standing, ja kaveri yrittää ottelun aikana lyödä kerran päähän ja pistää viisi lyönticomboa vääntäen alasvientiä 33 kertaa onnistumatta kertaakaan! :D
http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=19149

Tiistaina saan onneksi heivattua tuon menemään. Reköördikin 0-0-3...

Palanu käpy tuon ottelijan kanssa jo pariin otteeseen. Pistin taktiikoiksi 90% stay standing, ja kaveri yrittää ottelun aikana lyödä kerran päähän ja pistää viisi lyönticomboa vääntäen alasvientiä 33 kertaa onnistumatta kertaakaan! :D
http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=19149

Tiistaina saan onneksi heivattua tuon menemään. Reköördikin 0-0-3...
Tää on joku bugi, siit ollu jo puhetta. Mut jos katot minkä näkösiä noi jätkät on.. sieltä voi kuule odottaa ihan mitä tahansa:)

Mun firmalta voi kanssa tulla kyselemään noita sponssisopimuksia (recos laboratory, Helsinki).
Tosin oon melko velkanen yrittäjäalokas, joten mitään miljoonasopimuksia en kykene tarjoamaan:)

Huomenna on kova ottelu mun New Yorkin heavyweightillä. Mun kaverilla tilastot näyttää nollaa ja vastustajana on prkleen ruma ja stanan iso King Zulu (3-2-0).

Kuinka pitkän harjoittelun jälkeen te ootte yleensä laittaneet uuden ottelijan ekaan matsiin?
Itse on tullu toimittua sillä tavalla, että oon buukannu uudelle kaverille matsin samantien. Nyt on pikkasen ruvennu epäilyttämään tämmöinen taktiikka ja ajattelinkin antaa seuraavan uuden ottelijan treenata rauhassa ennen ekaa matsia.

Mun firmalta voi kanssa tulla kyselemään noita sponssisopimuksia (recos laboratory, Helsinki).
:offtopic:
Todella offaria, muttta en tiiä miks mut mua on aina syöny jos joku ei käytä isoja kirjaimia noissa nimissä! :D:D Joo mä tiedän että tää menee jo luokkaan turhimmat postaukset koskaan mut oli pakko sanoa...

Myös mmatycoonin pyörittäjä Mike puhui jotain samanlaista asiasta ja sanoi että niillä jotka käyttää esim. ottelijoiden nimissä vaan pieniä kirjaimia toivottavasti käy "huono tsägä" matseissa... Tiiä mitä sit meinas. ;D

Suositut

Back
Ylös Bottom