Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Japiteuksen lempparin Jose Aldon mielestä Fedor on GOAT.
José Aldo calls Fedor greatest fighter of all time - Sherdog Mixed Martial Arts Forums
Yahoo!
Mutta kun nyt aiheeseen päästiin, niin itseäni ihmetyttää miksei Bas Rutten ikinä ole näissä keskusteluissa.
Ps. itse äänestin Fedoria
Pancrasessa heikosta painista ei niinkään ollut haittaa, koska matossa ei saanut lyödä ollenkaan, ja miehet nostettiin muutenkin suht nopeasti ylös.
Mulle kyllä käy, jos Basista leivotaan pakkiksen virallinen goat. Ohan se kova jätkä :D
Kuka muu on päättänyt uransa 22 ottelun voittoputkeen. (no yks tasuri sielä on välissä)
Ja mitä sitten tulee Jonesin nostamisesta goatiksi, niin ihan ymmärrettävä valinta. Itse en sitä tee, koska ei noilla ottelumäärillä vielä kaikkien aikojen paras titteliä voi saada + se, että mies pyörittelee pienempiä ukkoja. Fedor teki toisinpäin.. kirjaimellisesti pyöritteli isompia ukkoja.
Ja mitä sitten tulee Jonesin nostamisesta goatiksi, niin ihan ymmärrettävä valinta. Itse en sitä tee, koska ei noilla ottelumäärillä vielä kaikkien aikojen paras titteliä voi saada + se, että mies pyörittelee pienempiä ukkoja. Fedor teki toisinpäin.. kirjaimellisesti pyöritteli isompia ukkoja. Katsokaa esim ottelu Heath Herringiä vastaan. 193 cm ja 120 kg, ja vieläpä painija. Lenteli kyllä helpon näköisesti.
All hail the King.
Onhan Fedor mieletön legenda ja muistan millainen voittamattomuuden aura hänellä oli, mutta Heath Herringin pyörittely ei ole kyllä mikään meriitti. Lesnar löi Herringiä joka lensi koko octagonin poikki lyönnin voimasta ja muutenkin jäi täysin Lessun jyrän alle.
Onhan Fedor mieletön legenda ja muistan millainen voittamattomuuden aura hänellä oli, mutta Heath Herringin pyörittely ei ole kyllä mikään meriitti. Lesnar löi Herringiä joka lensi koko octagonin poikki lyönnin voimasta ja muutenkin jäi täysin Lessun jyrän alle.
Erikoinen on periaate, makaa vintti pimeänä, mutta ei silti hävinnyt, kun ei ollut oma itsensä:wtf:Ei voi olla mitenkään mahdollista, koska se hävis middleweightille. 10 vuoden voittoputkikin oli merkityksetön, koska vastustajat oli kaikki kannuja. Silva on goat, koska otteli sanktioiduissa matseissa. Silva on periaatteessa edelleen voittamaton UFC:ssä, koska viime matsissa Weidmania vastaan se ei ollut oma ittensä.
Ei jumalauta näitä :ddsilva on periaatteessa edelleen voittamaton ufc:ssä, koska viime matsissa weidmania vastaan se ei ollut oma ittensä.