MMA - Väittelyketju

Pointtini nyt vaan oli siinä, ettei sun posteissa ole mitään sisältöä. Paskaa paskan perään. Ymmärrän toki jos olet vasta 15 vuotias. Mutta enpä mä mikään mode ole, joten jatka vaan noita sun "Coenen on vitun hot.. Cyborgia turpaaaaaaan vaaaaaan" -juttuja. Vitun separi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pointtini nyt vaan oli siinä, ettei sun posteissa ole mitään sisältöä. Paskaa paskan perään. Ymmärrän toki jos olet vasta 15 vuotias. Mutta enpä mä mikään mode ole, joten jatka vaan noita sun "Coenen on vitun hot.. Cyborgia turpaaaaaaan vaaaaaan" -juttuja. Vitun separi.

En tiennyt, että Cyborg on sun isä. Pahoittelen.

Toi "the last emperor" oli ehkä yksi kaikkien aikojen paskimmista nimistä. Varsinkin kun Fedor itse ei varmasti ole tuota itselleen keksinyt. Ja Spider sopii mun mielestä todella hyvin Silvalle. Vittu sä olet XHANG vähän outo jätkä.. onko sulla koskaan mitää oikeeta asiaa edes? Muuta kuin huutomerkkien ja caps lockin siivittämänä huudella kaikkea turhaa? Tosi rasittavaa lukea.

Itse olen aina tykännyt siitä ja ajatellut, että se myös sopii, kun Fedor on venäläinen ja oli paras ja dominoivin vapaaottelija pitkän aikaa. Minusta taas tuo, että ottelijat itse valitsevat lempinimensä on useimmiten tyhmempää kuin se, että sen antavat fanit tai treenikaverit. Paras esimerkki on Rory "Ares" MacDonald...

Jos ei muuta niin ainakin tuo "the Last Emperor" sai aikaan hyvän intron tälle mahtavalle highlight-sarjalle. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Näyttäisi maailmassa olevan aika yhtenäinen mielipide siitä kuka on kaikkien aikojen paras vapaaottelija. Fedor on viennyt kaikki äänestykset ja aivan hirveällä erolla Silvaan,mutta ymmärrän kyllä täysin niitäkin,jotka rankkaavat Silvan ykköseksi. Kaikki on näkökulmasta kiinni ja siitä miten arvostelee herrojen uran. Fedor oli (183cm) todella pieni HW joten monilla se painaa vaakakupissa paljon,unohtamatta sitä,että Fedorin tappioton putki taitaa olla kaikista huipulla otteleista selkeästi pisin.

Jaahas, Feukka-setä on keisari myös pakkiksen mielestä, kuinkas muuten. Tämän tittelin kunniaksi se voisi vielä tehdä sen comebackinsa ja tulla kouluttamaan Miriä, Nelsonia ja muita Ufc:n velliperseitä. Sitten kruunuksi uran viimeinen matsi vyöstä meksikaano-oppipoikaansa vastaan. Hope dies last!

On se hewari divari niin perkeleen kova, kun kelataan vaikka Dan hendersonia niin ei pärjännyt ufc ja strikeforce middledivarissa (tuli turpasauna vyö matseissa), sit täyty nousta ylempää et pärjäis ja sit lopulta kävi hevareissa ja tyrmäs kylmäks laataks "The Last Emperori" muutamassa minuutissa ja oli pala kakkua.

Mietitään vielä Roy nelsonii ja Mark hunttia ku molemmat kantaa semmosta yli 20kg läskisäkkiä mukana, jokaisessa matsissa ja pärjää niin saatanan hyvi. On se pakko toteda et Hewareitte divarissa on tosiaan syvyyttä ja läskissä taikaa.

Tokihan tuo hw:n taso selviäisi ja samalla selviäisi se, että kuka on kovin ottelija kun palattais vanhaan ja puotettais painoluokat pois. Pystyiskö Silva tai GSP tekemään minkäänlaista uraa enää siinä vaiheessa kun päälle rynnii joku Lesnar tai Carwin tyylinen kaveri. Tämmöisiin suorituksiin vaaditaan vähän niitä ballseja eri tavalla kuin pienempien kiusaamiseen, vaikka vastuksen taitotaso olisikin heikompi.

fedor_emelianenko_1000348.jpg

Fedor sanoi itse usein, ettei tykkää The Last Emperor-nimestä eli en tykkää silloin minäkään.

Cancrusheriin se ei kommentoinut eli kai se kelpasi sille. Käytä siis sitä. ;)

H3h danakim sanoi että ei uskaltaisi antaa fedorille matsia nykyään edes WW:ssa. Että nuo hw tuhkimotarinat kannattaapi unohtaa :)

Juuh Danahan on aina oikeassa :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom