MMA - Väittelyketju

Heh, Fedori noista ainut joka on jo eläkkeellä.

Otteli mma:ssa ammattilaisena 12 vuotta. Sitä ennen combat samboa ja judoa.. napsinu combat sambossa kultamitaleita jo parikymppisenä. Yhteensä muistaakseni 9 vai 10 kpl + muut mitalit päälle. Että kyllä niitä kilometrejä on takana, vaikka ammattilaisura päätyikin "jo" 36 vuotiaana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fedorin ammattilaisura päättyi 35 vuotiaana kun Dan hakkasi sen takas divareihin ottelemaan jotain teppotavallisia vastaan, Fedorin ammattilaisrecordi sanktioiduissa matseissa on 4-3. Säälittävä.

Silvan record maailman kovimmassa organisaatiossa Pridessä 3-2 ja fudut kahden matsin tappioputkessa. Näillä tiedoilla Pride>UFC ja UFC mestarit tyhjää hypeä :)

Edit: melkein unohtui, SÄÄLITTÄVÄÄ. Silvan record 2013 0-1 tappio vapaaotteluhistorian noloimmalla tyrmäyksellä, goat?

Kyllä lasileuka-Silva tämän aika pahasti hävis. Eiköhän keskutelun voisi päättää tähän :)

lol.gif

Oli muuten aika samat luvut mitä Brassien äänestyksessä (Silva vielä brassi), voisi melkein puhua jo kunnollisesta assrapesta :dance:

Silvan record maailman kovimmassa organisaatiossa Pridessä 3-2 ja fudut kahden matsin tappioputkessa. Näillä tiedoilla Pride>UFC ja UFC mestarit tyhjää hypeä :)

Edit: melkein unohtui, SÄÄLITTÄVÄÄ. Silvan record 2013 0-1 tappio vapaaotteluhistorian noloimmalla tyrmäyksellä, goat?

Pridessä fixattiin matseja en pidä noita matseja juuri minään, esim Sonnenilta voi kysyä Priden merkityksestä. USAssa sanktioiduissa matseissa SIlva on 16-1 Fedor on 4-3 Lesnar on 4-3. Imo Lesnarin voi nostaa periaatteessa Fedorin edelle koska Lesnar oli prime organisaation pitkäaikaisin mestari raskaassa.

Älä vikise nuita harhaisia hömpötyksiä. Silvahan antoi juuri haastattelun jossa kielsi koskaan hävinneensä tahallaan. Nyt kun epäiltiin, että ufc ois fiksannu matsinsa. Eli Silva joko valehtelee tai ihan oikeasti lensi Pridestä pihalle kun hävisi kahdelle kääpiölle :D

Fedor lihavana ryssänä olikin varmasti valikoitu Priden toimesta mestariksi joka luotiin järjestetyillä matseilla. Fedorhan oli ottelijana oikea PR painajainen hullujen managereidensa kanssa.

Fedorin ammattilaisura päättyi 35 vuotiaana kun Dan hakkasi sen takas divareihin ottelemaan jotain teppotavallisia vastaan, Fedorin ammattilaisrecordi sanktioiduissa matseissa on 4-3. Säälittävä.

Tätä miestä:

hqdefault.jpg

..ja sanaa "säälittävä" ei voida laittaa samaan lauseeseen.

Samaa aikaa kun Silva huutelee pienempien miesten perään, niin Fedor:

3221002927_2619132404.jpg

fedor-sylvia.jpg

fedor_emelianenko_and_semmy_schilt_at_pride_21.jpg

images

Ja tosiaan jos säälittävää haluat niin katso tämä kuvasarja läpi ;):

methodgetrs80q75x62y5w661h461ro0schris-weidman-anderson-silva-07-05-13-23-13-30-429.jpg

946237_10151561094232157_857025562_n.jpg

mma_e_silva_weidman_b5_600.jpg

130707014018-silva-weidman-single-image-cut.jpg

130707011137-silva-weidman1-single-image-cut.jpg

Oikea GOAT kunnioittaa vastustajiaan, eikä juokse viittä erää Demian "Welterweight" Maiaa vastaan huudellen paskaa samalla. Tai disrespectaa Weidmanin kaltaista petoa. "NO RASSLIN COME ON STANDUP"

3CzCf6.gif

LOL

FedorGif.gif

:)

Japin trollailuihin en jaksa edes vastata kun miestä vieläkin korpeaa Silvan tappio. Turha ottaa ketään Brock Lesnaria edes samaan lauseeseen Fedorin kanssa.

HW goat : Fedor
MW goat : Anderson Silva

Kummastakaan ei tarvita muita mielipiteitä koska tuo on fakta.

Fedoria olen aina fanittanut ja tulen fanittamaankin, miehen käytös ja ottelutyyli ja koko aura miehen ympärillä oli jotain uskomatonta. Fedorin aikaisemmat matsit joissa näkyy se räjähtävyys joka miehellä oli, oli jotain aivan käsittämätöntä. Nopeat kädet, kovat lyönnit joista Fedor otti etäisyyden haltuun ja seurasi sambo/judo heitoilla/kaadoilla.
Silvaa olen aina vihannut, ärsyttävä vinkuheinä joka ei osaa käyttäytyä matseissa eikä matsien ulkopuolella. MUTTTA olihan miehen matseja silti hauska yleensä katsella. Forrest matsi kädet alhaalla väistöineen oli sellaisia suu auki hetkiä, Franklinia kohtaan vetämä thai plum klinikka sekä Chaelia vastaan 2 matsissa polvi oli vain muutamia niitä hienoja hl hetkiä mitä mies tarjosi.

Kumpaakin vielä katselisin mielelläni primessä, Fedor on kuitenkin eläköitynyt ja hyvä niin ja toivon miehelle onnea. Silvan uskon vielä pystyvän antamaan hienoja otteluita ja kyllä miehen matseja tulen edelleen jännäämään. Weidmani rankaisi hyvällä pystyllä ja todella hyvällä reachillä, tyrmäävä lyönti olisi todennäköisesti jäänyt esimerkiksi Lebeniltä suorittamatta pelkästään reach eron takia.

Japin trollailuihin en jaksa edes vastata kun miestä vieläkin korpeaa Silvan tappio. Turha ottaa ketään Brock Lesnaria edes samaan lauseeseen Fedorin kanssa.

HW goat : Fedor
MW goat : Anderson Silva

Kummastakaan ei tarvita muita mielipiteitä koska tuo on fakta.

Fedoria olen aina fanittanut ja tulen fanittamaankin, miehen käytös ja ottelutyyli ja koko aura miehen ympärillä oli jotain uskomatonta. Fedorin aikaisemmat matsit joissa näkyy se räjähtävyys joka miehellä oli, oli jotain aivan käsittämätöntä. Nopeat kädet, kovat lyönnit joista Fedor otti etäisyyden haltuun ja seurasi sambo/judo heitoilla/kaadoilla.
Silvaa olen aina vihannut, ärsyttävä vinkuheinä joka ei osaa käyttäytyä matseissa eikä matsien ulkopuolella. MUTTTA olihan miehen matseja silti hauska yleensä katsella. Forrest matsi kädet alhaalla väistöineen oli sellaisia suu auki hetkiä, Franklinia kohtaan vetämä thai plum klinikka sekä Chaelia vastaan 2 matsissa polvi oli vain muutamia niitä hienoja hl hetkiä mitä mies tarjosi.

Kumpaakin vielä katselisin mielelläni primessä, Fedor on kuitenkin eläköitynyt ja hyvä niin ja toivon miehelle onnea. Silvan uskon vielä pystyvän antamaan hienoja otteluita ja kyllä miehen matseja tulen edelleen jännäämään. Weidmani rankaisi hyvällä pystyllä ja todella hyvällä reachillä, tyrmäävä lyönti olisi todennäköisesti jäänyt esimerkiksi Lebeniltä suorittamatta pelkästään reach eron takia.

Mun mielestä ei voi olla kuin yksi goat. Greatest of all time. Muuten se olisi ghoat -> greatest heawyweight of all time ja gmoat -> greatest middleweight of all time. Sitten meidän pitäisi valita myös greatest fw, bw, fw, ww ja lhw of all time.

Joten GOAT voi olla vain yksi.

Muutenkin vähän tyhmä aihe, mutta jos nyt goatti on pakko valita, niin se on vain yksi henkilö.

Mun mielestä ei voi olla kuin yksi goat. Greatest of all time. Muuten se olisi ghoat -> greatest heawyweight of all time ja gmoat -> greatest middleweight of all time. Sitten meidän pitäisi valita myös greatest fw, bw, fw, ww ja lhw of all time.

Joten GOAT voi olla vain yksi.

Muutenkin vähän tyhmä aihe, mutta jos nyt goatti on pakko valita, niin se on vain yksi henkilö.

Mun mielestä p4p ja Goat on ihan yhtä typeriä ja hankalia valita joten itse valitsisin painoluokkien perusteella. Muita Goatteja en viitsinyt mainita kun ne eivät ole näin selkeitä kuin nämä kyseiset kaverit.

Mun mielestä p4p ja Goat on ihan yhtä typeriä ja hankalia valita joten itse valitsisin painoluokkien perusteella. Muita Goatteja en viitsinyt mainita kun ne eivät ole näin selkeitä kuin nämä kyseiset kaverit.

Siinä oot oikeessa, että typeriä aiheitahan nämä ovat, mutta väittely on kivaa. Mutta sanaa goat ei voi käyttää kuin yhdestä ottelijasta. Muuten koko sana menettää merkityksensä, jos nyt pilkkua nussitaan. Eri asia on sitten puhua eri painoluokkien parhaista.. ja tämähän on kuten ketjun nimi sanoo Goat keskustelu, eli kuka on kaikkien aikojen paras.

Kyllä mä sanoisin, että Aldo fw:ssä ja GSP ww:ssä ovat myös yhtä selkeitä kun Silva mw:ssä ja Fedor hw:ssä.

Heh, Fedori noista ainut joka on jo eläkkeellä.

Mutta jooh kyllä se taitaa olla Fedori, sitten tokana tulee Ray merceri sekin myös "luonollinen middleweight, joka otteli heweissä koska halus näyttää kuinka taitava on."

Ja kyllähän Hevareissa on eniten sitä skillii, talenttii ja on syvinluokka divareista ehdottomastin. On se Ray pirun kova jätkä kyllä, kun voitti Fedorin kanssa primessä olevan UFC champin Tim sylvia ja Ray vaan treenaili boksausta, koska oli jo muuten nii helvetin taitava eläkepäivinä Ray Mercer mma champion - YouTube
Mitä sitten jos Fedor on eläkkeellä? Ei Goat tarkoita ottelijaa, jolla on tällä hetkellä pisin voittoputki tai joka ottelee vielä aktiivisesti. Kannattaa miettiä mitä "kaikkien aikojen" tarkoittaa.

126 äänestäjää, joista 96 sanoi kaikkien aikojen parhaan vapaaottelijan olevan Fedor Emelianenko. Pretty much samanlaiset tulokset on kaikissa muissakin polleissa maailmalla. Eiköhän tää ole taputeltu..

Massachusetts-judge.jpg

Kannattaa katsoa Silvan toinen Pride-matsi Alexander Otsukaa vastaan (2-10) jos haluaa saada käsityksen siitä miten paska Silva oli Pridessä :) Niukka pistevoitto ratkesi vasta matsin loppuhetkillä :)

Voiko joku tosissaan sanoa, että Silva on GOAT? Eihän tuo ole saavuttanut muutakuin kannujen hakkaamista. The Last Emperor on ja tulee aina olemaan GOAT. On muuten MMA historian paras nimikin tuo "The Last Emperor", mikäs se Silvan oli? Spider? LOL

Voiko joku tosissaan sanoa, että Silva on GOAT? Eihän tuo ole saavuttanut muutakuin kannujen hakkaamista. The Last Emperor on ja tulee aina olemaan GOAT. On muuten MMA historian paras nimikin tuo "The Last Emperor", mikäs se Silvan oli? Spider? LOL

Toi "the last emperor" oli ehkä yksi kaikkien aikojen paskimmista nimistä. Varsinkin kun Fedor itse ei varmasti ole tuota itselleen keksinyt. Ja Spider sopii mun mielestä todella hyvin Silvalle. Vittu sä olet XHANG vähän outo jätkä.. onko sulla koskaan mitää oikeeta asiaa edes? Muuta kuin huutomerkkien ja caps lockin siivittämänä huudella kaikkea turhaa? Tosi rasittavaa lukea.

Toi "the last emperor" oli ehkä yksi kaikkien aikojen paskimmista nimistä. Varsinkin kun Fedor itse ei varmasti ole tuota itselleen keksinyt. Ja Spider sopii mun mielestä todella hyvin Silvalle. Vittu sä olet XHANG vähän outo jätkä.. onko sulla koskaan mitää oikeeta asiaa edes? Muuta kuin huutomerkkien ja caps lockin siivittämänä huudella kaikkea turhaa? Tosi rasittavaa lukea.

Se on wigan altteri, mitäpä sieltä voisi tulla.

Menee offtopiciksi, mutta millonkohan mä oon huutomerkkejä tai capsia käyttänyt/raiskannut? Niin, en koskaan. Hyvin sä vedät :D

Ainiin, vain luuserit keksii itselleen lempinimiä ja tämä ei rajoitu vain vapariin vaan ihan elämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom