MMA - Väittelyketju

Onhan fedor hävinnyt ihan uransa alkuvaiheilla lhw aronalle katsokaas se matsi ja ihnetelkää ;)

Säännöt on säännöt, vaikka olis paskat säännöt niin ne on säännöt ja niiden mukaan pelataan. Fedor tuomittiin voittajaksi niillä säännöillä, ihan sama mitä inistään.

Arona olis voinui voittaa myös Rampagen jos slämmit olis kiellettyjä ja Shogunin jos ei sais olis saanut stompata. jos jos..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mua ole hiljennetty kertaakaan, tuo on vain sinun kuvitelmaasi. Jätän ihan käytännön syistä vastaamasta osalle, sun kanssa sai vielä keskustelua aikaiseksi mutta nähtävästi sultakin loppui argumentit ja alkoi tuo syyttely tietämättömyydestä nostaa päätään kun ei muuta keksi. Ei se mitään, niinhän se Fedorikin teki, karkasi Jenkeistä kun vastukset kävi liian koviksi.
Ei se ole syyttelyä. Jos oikeasti ei kykene arvostamaan Fedoria tai Andersonia, siis kahta kaikkien aikojen parasta vapaaottelijaa, on tietämätön. Mielestäni tämän keskustelun käyminen on täysin hedelmätöntä niin kauan, kun toinen osapuoli ei kykene antamaan arvoa maailman parhaille ottelijoille.

Käytännön syistä vastaamatta jättäminen tarkoittaa siis sitä, että vastaat viestiini, minä vastaan sinulle takaisin ja sinä nappaatkin seuraavaksi jonkun toisen tyypin viestin, koska et keksinyt enää argumentteja. Minä lopetan käytännön syistä väittelemisen sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät kykene seuraamaan MMA:ta objektiivisesti. Argumentit eivät siis ole lopussa, mutta tähtään viestini tästä lähtien parempiin maalitauluihin.

Ja Bendo on sentään LW mestari, Dan ei ollut ikinä edes UFCssä MW mestari. Taisi olla rankattuna jonnekkin top-10 ulkopuolelle MWssä Fedor ottelun aikoihin.

Dan oli Pride-mestari kahdessa eri painoluokassa. Oli Strikeforce mestari ja monen mielestä voitti myös Rampagen UFC:n LHW-tittelimatsissa. Eti mulle ne tilastot jossa Dan on ollu rankattu MW:n TOP10 ulkopuolelle niin sit voidaan katsoa että kenellä siellä top-kympissä oikeesti riittää natsat Hendon edelle.

Dan oli Pride-mestari kahdessa eri painoluokassa. Oli Strikeforce mestari ja monen mielestä voitti myös Rampagen UFC:n LHW-tittelimatsissa. Eti mulle ne tilastot jossa Dan on ollu rankattu MW:n TOP10 ulkopuolelle niin sit voidaan katsoa että kenellä siellä top-kympissä oikeesti riittää natsat Hendon edelle.

Tossahan ne sen aikaiset MW rankit, Siellä on jossain 20 paikkeilla Shields jolle Dan oli juuri hävinnyt. USAT/SBN July 2011 MMA Consensus Rankings: Middleweight - Bloody Elbow

Se nimi jota kysyttiin puuttuu eli Dan Henderson. Toistan pyynnön: Eti mulle ne tilastot jossa Dan on ollu rankattu MW:n TOP10 ulkopuolelle.

Ei spekulaatioita eikä sun mielipiteitä vaan näytä se mitä pyydettiin. Vai kävikö taas niin ettei sun jutuille ollutkaan katetta.

Tossahan se näkyy, se on rankattu top-10 ulkopuolelle, aika pitkälle vielä.

Tossahan se näkyy, se on rankattu top-10 ulkopuolelle, aika pitkälle vielä.

Ei näy. Siellä on Dan Miller, mutta ei Hendersonia.

Samassa tilastossa LHW:n puolla Hendersonin nimi löytyy sijalta 7. Shields löytyy WW-sijalta 3. Väität siis tosissas että Henderson ei mahtunut tohon aikaan MW-Top 25:n? :face:

You are so full of shit.

Samapa tuo? MW:n ei pitäisi selvitä yhtäkään erää hw:n kanssa. Ja tuohon silvan tappion. Nolouteen nii kyllä se fedorin perse pystyssä faceplant mw:lle oli paljon nolompi.

Ottamatta kantaa goat-keskusteluun, niin Silvan tyrmäystappio Weidmanille oli kyllä ehkä kaikkien aikojen noloin tappio koko kamppailu-urheilun historiassa. Melkein käy sääliksi Silvaa, että sen piti hävitä sillä tavalla.

Ei näy. Siellä on Dan Miller, mutta ei Hendersonia.

Samassa tilastossa LHW:n puolla Hendersonin nimi löytyy sijalta 7. Shields löytyy WW-sijalta 3. Väität siis tosissas että Henderson ei mahtunut tohon aikaan MW-Top 25:n? :face:

You are so full of shit.

Ei se tainnut mahtua kun hävisi Shieldsille. Joku järjetön temppu oli laittaa se seiskaksi LHWhenkään, ei se sielläkään voittanut ketään niin korkealle rankattua, jonkun 20 tuntumasta ja toisen ketä oli matsin aikaan rankattuna sijalle 13. Mut loppupeleissä hommat meni niin että Dan joka hävisi WW #3 ja voitti LHW #19 ollessaan pienempi ja monta monta vuotta vanhempi hakkas Fedorin sellaiseen kuntoon että Herb katsoi parhaaksi mennä väliin ettei lähde henki.

Muistan vielä ku toimittajat kysyivät Danalta että mites Fedjan jatko ni Dana sanoi ettei sitä oikeen voi pitää ku ei kehtaa laittaa sille Welterweightejäkään vastaan. Siitähän se Fedjalla lähti sitten idea lähteä haastamaan ottelijoita jotka ovat jo eläköityneet vuosia sitten.

Pitäiskö Miken tai jos modit voi, niin lisätä polli tähän ketjuun, näkisi tilastollisesti miten pakkislaisten mielipiteet jakautuvat. Vaihtoehtoina tietenkin Aldo, Fedor, Jones, Silva, St.Pierre? Jos siis tulevaisuuttakin ajatellaan.

edit.

Japi saat näyttämään ottelijat siltä, kuin ne punois juonia yömyöhään että miten saadan kaikista helpoin vastus seuraavaksi, että samalla säilytään maailman parhaana. Minun tietääkseni Fedorilla ei edes kiinnostanut, onko maailman paras vai ei, se oli hänelle yhden tekevää.

Se oli kyllä aina hauskaa miten vähän Fedoria tuntui edes kiinnostavan koko mma:n seuraaminen omien otteluidensa ulkopuolella. Aina ihan pihalla siitäkin keitä ufc:ssakin otteleee ja mitä siellä tapahtuu :D Tuntui, ettei sitä edes kiinnostanut usein tutustua kunnolla omiinkaan vastustajiinsa etukäteen, aina oli ne samat läpät, että ottelutaktiikka selviää sitten matsin aikana ja sen mukaan mitä tapahtuu :D

Olisi ehkä vähän vakavammin kannattanut ottaa gameplanin ja vastustajien analysoinnin merkitys etukäteen.

Pitäiskö Miken tai jos modit voi, niin lisätä polli tähän ketjuun, näkisi tilastollisesti miten pakkislaisten mielipiteet jakautuvat. Vaihtoehtoina tietenkin Aldo, Fedor, Jones, Silva, St.Pierre? Jos siis tulevaisuuttakin ajatellaan.

edit.

Japi saat näyttämään ottelijat siltä, kuin ne punois juonia yömyöhään että miten saadan kaikista helpoin vastus seuraavaksi, että samalla säilytään maailman parhaana. Minun tietääkseni Fedorilla ei edes kiinnostanut, onko maailman paras vai ei, se oli hänelle yhden tekevää.

Ei ainakaan kiinnostanut ottaa siitä selvää, teki soppareita jatkuvasti pienempipalkkaisiin organisaatioihin saadakseen siis vähemmän rahaa ja helpompia vastuksia. Senpä takia ei miestä pysty nostamaan minnekkään jalustalle.

Täytyy välillä ihmetellä,että kuinka te jaksatte vääntää tästä asiasta näin paljon kun ulkona on vielä näin pirun hieno ilma ja kuitenkaan kenenkään mielipide ei muutu suuntaan tai toiseen.

Lisäsin tähän threadiin Pollin eli nyt voitte äänestää, kuka on GOAT!
Itse äänestin Fedoria, koska lihavana on helppo samaistua Fedjaan. Tosin kai se vähän osasi tapellakin ;)

Lisäsin tähän threadiin Pollin eli nyt voitte äänestää, kuka on GOAT!
Itse äänestin Fedoria, koska lihavana on helppo samaistua Fedjaan. Tosin kai se vähän osasi tapellakin ;)

No niin. Nyt nähdään sitten kiistattomasti kuka on Goat ;)

PS. Itsekin äänestin Fedoria.
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Mielestäni en ole lihava.

Hienoa! Oikeastaan tämä sais minun mielestä olla Sticky threadi että on valmiina nokan eessä ettei ala nämä Goat väittelyt kokoajan joka tredeissä pyörimään kun ei jakseta ettiä ja miettiä millä sivulla se Goat thread on että sen vois avata ja sinne postata asiansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom