Mullekin vois laittaa tulee: aleksihu@gmail.com
laitoinJos vain liikenee samujuhani@hotmail.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullekin vois laittaa tulee: aleksihu@gmail.com
laitoinJos vain liikenee samujuhani@hotmail.com
Komisario heitä tonne couturex(a)hotmail.com invite kelpaa kyllä!
noissa kahessa mitkä oot ladannut niissä on tällä hetkellä 437 jakajaa ja 4 lataajaa ja ne ilmesty sunnuntaina.Ongelmia seedaamisen kanssa.. Latasin muutaman melko suositun pätkän ja jätin yöksi seedailemaan ja nyt aamulla kun vilkaisin niin mitään ei ole tapahtunut. Ratio näyttää ikävästi pyöreää nollaa!
Laitoin tulemaan!
Joo toi on vähän ongelmallista tuolla. Että pääsis jakaa ni pitää olla oikeestaan heti kättelyssä apajilla. Itse olen sponssanut träkkeriä ihan rahalla senverran että ratiot pysyny hallinnassa (yli 1).Ongelmia seedaamisen kanssa.. Latasin muutaman melko suositun pätkän ja jätin yöksi seedailemaan ja nyt aamulla kun vilkaisin niin mitään ei ole tapahtunut. Ratio näyttää ikävästi pyöreää nollaa!
Olisin inviteä vailla motula@loimaalainen.com
aapuuva...
mulla on mmatrackerilla accountti, ratio oli yli 2... oliskoha se ollu 2.4 tai 2.6... vituttaa nyt, piti kone uusia, eli salasanahan ei ollu tallessa ku ne laitto sen sellaseks ihmeelliseks...
noh laitoin sit recovery password, sitteku tulee se confirmaatio, painan sitä niin tulee "not found - sorry pal"
noh, noin siis eilen, tänään laitoin uudelleen tuon revoveryn ja sama juttu "not found - sorry pal"
no helvetti kaikenlisäks sain sitten uuden inviten tutulta, niin kävi näin: laitoin invitessä nimen ja salasanan je ne stuffit, sen jälkeen tuli että "you cannot invite yourself!"
sen jälkeen ei enää toimi tuo linkki, tulee sama mikä recoveryn kanssa eli "not found sorry pal"
ja joo, cookiesit on allowed... vituttaa
Pikasella vilkaisulla en adminien maileja löytänyt. Yksityisviestin mahdollisuus ei paljoa lämmitä. Tietysti jos muu ei auta niin voishan sinne pm:ää laittaa joku kun kerrot nickkisi.