Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Kovasti kiitoksia nopeasta toiminnasta.
Mutta näköjään "roskalaatikkoni" @netti.fi on pois toiminnasta...
Lähettäminen onnistuu, mutta vastaanottaminen ei.

Tämä menee jo aneluksi, mutta jos vielä jollakin on niin... Kiitos.

isolaatikkoAwippies.fi
That doesn't look like a valid email address.
tee hotmail tai gmail ni pistän sulle yhden

Kellään ylimääräistä inviteä? Mulla kun tuppaa tua työhuoneessa oleen toi pöytäkone melkeimpä aina päällä ja verkossa niin voisin jopa onnistua jakamaan daatttaa mukavasti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mites toi käytännössä toimii toi jako-ratio? pitääkö jakaa jotain uutta sisältöä vai riittääkö vain että jakaa jotain aiheeseen liittyvää?

mulla löytyy koneelta tuf-season 3 ja jotain muuta, jota voisin jakaa.

niin ja inviteä jos jollain sattuu löytymään niin olisin erittäin kiitollinen: newbie123 (at) luukku.com (kyllä, haluan säilyttää anonyymiteettini) :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mites toi käytännössä toimii toi jako-ratio? pitääkö jakaa jotain uutta sisältöä vai riittääkö vain että jakaa jotain aiheeseen liittyvää?

mulla löytyy koneelta tuf-season 3 ja jotain muuta, jota voisin jakaa.

niin ja inviteä jos jollain sattuu löytymään niin olisin erittäin kiitollinen: newbie123 (at) luukku.com (kyllä, haluan säilyttää anonyymiteettini) :D
Invite successful!

Molempi parempi tuohon ratiokysymykseen.
Mä jaan yleensä minimissään sen mitä lataan.

Ratio toimii niin, että ladatun ja uploadatun (ei siis uusien torrenttien, vaan imuroimasi torrenttien sisältöä) pitää olla vähintään 1:1 -suhteessa. Mitä enemmän uploadaat, sitä parempi. Ei siis tarkoita uusia torrentteja träkkerille.

Saakeli netti pätkäs poikki just ku invitee yritin conffata, ja siihe perää ulkomaan reissu niin nyt ei enää linkki kelpaa! Voisiko joku invitee uudestaa, kiitokset etukäteen! niin ja maili oli couturexa(a)hotmail.com

ois muutama invite. 2 VIPPIÄ saa.

ois muutama invite. ihan kuka vaan saa (4 jäljellä).

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom