Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Dietka sanoi:
Onko trackeri suljettu kun ei sivu auennut vai onko taas osoite vaihtunu ? mulle pitäis kyllä tulla uusi oso postiin jos vaihtuu. Mitään hajua ? jos se on lähiaikoina vaihtunu niin voisko joku mailata dietka ät hotmail.com

Nyt toimii taas, ainakin mulla.

En kyllä pääse sivuille ollenkaan, tunnukset kyllä olis. Mailaisko joku sen oson.

Joo, vois joku ystävällinen henkilö minullekkin mailata sen osotteen...
:)

Miksi en pääse loggautumaan mma trakkeriin? Se ei tunne mun tunnusta eikä mailia. Kun rekisteröidyn uudelleen, sama juttu.

Minullekin voisi joku ystävällinen henkilö laittaa uuden osoitteen... Aikanaan tuli paljonkin käytettyä mutta jossain vaiheessa unohtui ja eipä sitä sitten enää löytynytkään. javu (at) nic.fi

...

Olisin todella kiitollinen, jos joku laittasi minulle uuden osoitteen. Oli järkytys huomata, että osoite oli muuttunut sillä aikaa kun minulla ei ollut nettiä käytössä.
p_e_r_s_e@hotmail.com

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
XXL sanoi:
Miksi en pääse loggautumaan mma trakkeriin? Se ei tunne mun tunnusta eikä mailia. Kun rekisteröidyn uudelleen, sama juttu.

Et ole varmaan jakanut tarpeeksi eli U have been banned?

Nokkelana pokkelana poikana unohdin ottaa linkin talteen, kun formatoin kovalevyni :( . Heittäkääs joku trackerin linkki vaikka tonne: Kosmonaut_x@hotmail.com

(Ja ei, en juksaa - sieltä mä löydyn käyttäjäluettelosta jos tsekkaat.)

Come on, heittäkääs joku tuo osoite. Alkaa hermostuttamaan kun osoite on yhä hukassa ja vuodenvaihteen megahäppeningit lähestyvät..

.. ja paikkahan löytyi n. 10 sekkaa äskeisen postauksen jälkeen :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
uudella trackkerilla tulee huonosti relluja.. toivottavasti vauhti paranee kun kaikki vanhat ja uudet käyttäjät saavat accountin

Vieläkö träkkeri on elossa?
Oon regannu ajat sitten uudelle sivulle ja ratiot on +1,
mutta kun yrittää mennä niin tuloo:
yhteys estettiin ottaessa yhteyttä mm-tracker....
:(

Muilla vastaavaa ongelmaa?

Nikodemus sanoi:
Vieläkö träkkeri on elossa?
Oon regannu ajat sitten uudelle sivulle ja ratiot on +1,
mutta kun yrittää mennä niin tuloo:
yhteys estettiin ottaessa yhteyttä mm-tracker....
:(

Muilla vastaavaa ongelmaa?

En ole minäkään päässyt tällä viikolla rakkerille (ratiot ~40) ; liekö taas sitten nurin :itku:

osoite on taas muuttunut samaksi mitä oli ennen viimeisintä vaihtoa...

Javu sanoi:
osoite on taas muuttunut samaksi mitä oli ennen viimeisintä vaihtoa...
Javu :haart: :love: :thumbs: :rock: , iso kiitos,empä ollut tuota tullut kokeilleeksi

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom