Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
nothing sanoi:
Kyllähän tuo uusi osoite on ainakin kaikille aktiivisille käyttäjille tullut mailia.

No minulle ainakaan ei ole tullut meiliä, vaikka tuplasti enemmän olin jakanut kuin imutellut. Google ei suostu kertomaan mulle uutta osoitetta, joten jos joku hieno ihminen viitsisi sen privassa laittaa tulemaan, niin olisin ikuisesti kiitollinen.

Jos jollakin todella on tuo uusi osoite niin se olisi enemmän kuin sata jänistä minulle. Ja en muuten saanut meiliä minäkään vaikka aktiivi käyttäjä/jakaja olinkin.
Jos joku viitsii vaivautua niin kiitos!

valtaa@jippii.fi

Rekisteröitykää sinne foorumille kanssa, ne lähettää niille sen uuden osoitteen mun käsittääkseni aina.

En kyllä minkäkään ole saanu mitään mailia vaikka aktiivisesti käytin, ja taisin sharata neljä kertaa enemmän mitä imutin... Joten :\

Että jos joku vois ja jaksais pistää mailia cyber_benu@hotmail.com niin olisin todella kiitollinen!

Myös mulla oli jako/imutussuhteet kohillaan, mutta viesti on vain tullut s-posti osoitteeseen, joka on lakkautettu opiskelujen päätyttyä. Perskules kun ei tullu ajoissa tsekattua sähköpostilaatikkoa.

diesel76@luukku.com

jos joku mätön ystävä vaikka muistais osotteen?

Joku sanoi muistaakseni osoitteen olevan se ennen viime osoitetta ollut. Se varmaan löytyy kauan listoilla olleilta.

Jos joku olisi erityisen reilu ja jaksaisi vielä pistää myös omaan mailiini tuon uuden osoitteen. Priden ja UFC:n seuraaminen on ollut pahasti katkolla viimeaikoina :(

kiitokset jo etukäteen!

Kintzi_83@hotmail.com

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tuon mma-trackerin kohtuu helpolla löysi googlelta, vei minulla n.7 minuuttia.

Onko trackeri suljettu kun ei sivu auennut vai onko taas osoite vaihtunu ? mulle pitäis kyllä tulla uusi oso postiin jos vaihtuu. Mitään hajua ? jos se on lähiaikoina vaihtunu niin voisko joku mailata dietka ät hotmail.com

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom