Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Invite kelpaisi: Privana voi pistää. ration pysyy varmasti kunnossa.

Sama juttu tähän suuntaan, laittakaa joku jolla varma tieto:

suominka@rpkk.fi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minäkin olisin kiinnostunut Invitestä! Jos jollain olisi antaa niin olisin kiitollinen!
Finfighter07@Luukku.com

voisko joku selittää miten tuol saa ton ration pysyy hyvänä ku oon jo kerran potkittu ulos siis miten siel pystyy jakaa tiedostoja ??

kaikki pyytää invitee mutta harva sitä tuntuu tarvitsevan. mä oon niitä täällä jaellut ja osa ei edes vahvista invitee. Tai sitten ollaan heti alussa pahasti miinuksella.. sori, pakko avautua

voisko joku selittää miten tuol saa ton ration pysyy hyvänä ku oon jo kerran potkittu ulos siis miten siel pystyy jakaa tiedostoja ??
Samaa mä ihmettelen. Itse latasin yhden tekniikka pätkän ja se ei jaa sitä vaikkajätin sen jaettavaksi??

Ratio pysyy hyvänä kun katsotte milloin on isoja eventtejä ja lähdette imuroimaan julkaistua eventtiä heti kun se ilmestyy trackerille. Scene-releaseista saa yleensä parhaat ratiot. Oikeastaan ainoa aika, jolloin sitä uploadia voi saada reilusti on noiden eventtien ja TUF:n julkaisun aikaan.

kaikki pyytää invitee mutta harva sitä tuntuu tarvitsevan. mä oon niitä täällä jaellut ja osa ei edes vahvista invitee. Tai sitten ollaan heti alussa pahasti miinuksella.. sori, pakko avautua

joo sulle kiitos mma trackerista ja oon vahvistanut. kiitos paljon

Ratio pysyy hyvänä kun katsotte milloin on isoja eventtejä ja lähdette imuroimaan julkaistua eventtiä heti kun se ilmestyy trackerille. Scene-releaseista saa yleensä parhaat ratiot. Oikeastaan ainoa aika, jolloin sitä uploadia voi saada reilusti on noiden eventtien ja TUF:n julkaisun aikaan.

kiitos avusta pitää sitte heti tota fight nightii ja ufc 72 rupee lataa kun ne tulee :kippis1:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom