Jos joltakin löytyy vielä kutsuja niin: shoekone@gmail.com ja ration lupaan pitää plussan puolella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänne kelpais myös invite! mk.niemi(ät)gmail.com vaihdossa saa inviten tv-sarja trackerille/saitille
Pistin invitee.
Ihanko tän thriidin takia tänne piti rekisteröityä :D
Done.Mulle vois laittaa kanssa...
Jos joku viittii ylimääräsen kutsun käyttää, niin tänne kyllä kelpais. Ratio pysyy kohdillaan.
Siella lepaa.
Olisin syvästi kiitollinen jos joku laittaisi kutsun mun suuntaan, j.ylatupa@gmail.com... Kiitos jo etukäteen.
Siellä helähti..Löytyykö joltain kutsumusta mulle? Paljon en voi luvata vaihdossa, mutta jos MMA Tycoonissa kelpaa raha niin voin vaikka $5000 siirtää jonkun ottelijan tilille tms.
Ja jos löytyy kutsumusta niin 0700teemu@gmail.com ja sitten sitä ottelijan numeroa perään niin alkaa tycooni-rahaa tulvimaan.
Siellä helähti..
Jos itekkin sais invit tonne trackerille ois tosi kova homma! On muutamille priva trackereille käyttäjä ja pysynyt ilman varotuksia. Eli ration osaan pitää kohdillaan tällä 2/2 netillä, joten uppia löytyy sopivasti myös.