Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle vois laittaa kanssa, tikkarihead@gmail.com. bestmmatorrentsissa ollut aiemmin hyvällä ratiolla.

edit: On muuten varmaan suosituin ensimmäisen (ja viimeisen) postin ketju- :D

Tänne kelpais myös invite! mk.niemi(ät)gmail.com vaihdossa saa inviten tv-sarja trackerille/saitille:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löytyykö joltain kutsumusta mulle? Paljon en voi luvata vaihdossa, mutta jos MMA Tycoonissa kelpaa raha niin voin vaikka $5000 siirtää jonkun ottelijan tilille tms.
Ja jos löytyy kutsumusta niin 0700teemu@gmail.com ja sitten sitä ottelijan numeroa perään niin alkaa tycooni-rahaa tulvimaan.

Löytyykö joltain kutsumusta mulle? Paljon en voi luvata vaihdossa, mutta jos MMA Tycoonissa kelpaa raha niin voin vaikka $5000 siirtää jonkun ottelijan tilille tms.
Ja jos löytyy kutsumusta niin 0700teemu@gmail.com ja sitten sitä ottelijan numeroa perään niin alkaa tycooni-rahaa tulvimaan.
Siellä helähti..

Jos itekkin sais invit tonne trackerille ois tosi kova homma! On muutamille priva trackereille käyttäjä ja pysynyt ilman varotuksia. Eli ration osaan pitää kohdillaan tällä 2/2 netillä, joten uppia löytyy sopivasti myös.

bissepingi@gmail.com

Jos itekkin sais invit tonne trackerille ois tosi kova homma! On muutamille priva trackereille käyttäjä ja pysynyt ilman varotuksia. Eli ration osaan pitää kohdillaan tällä 2/2 netillä, joten uppia löytyy sopivasti myös.

Siel o.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom