Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisiko joku helpottaa sunnuntain odottamisen tuskaa kutsulla? Välillä on käynyt katastrofi ja päässyt katsoon vasta maanantaina. Ratio-politiikka on kyllä hallussa. Kiitos. xjaiss@gmail.com
Kiitos :D P.s. ny on viestimäärä tuplattu ;)jepjep koitetaan pitkästä aikaa yksi invite työntää mr. 2:lle postille
Invitee.
Laitoin.Yhden kutsun otan mielelläni vastaan.. jos sellaista löytyy. Homma on hallussa ja osoite ctrlplus@hotmail.com. Dänks!
Laitoin.Tää taitaa olla jo kolmas kerta ku kysyn inviteä :( Kysytään nyt oikein nätisti vielä kerran:
pullopaskaa@gmail.com
ThxSiel o.
Voisiko joku olla niin kiltti ja laittaa invite vaino.nurmi@tse.fi . Olen unohtanut mun passun ja tuo recovery-toiminta ei toimi. Tai ainakin oon jo tunnin venaillut tota mailia... Lupaan olla hyvä seedaaja!
Tarkemmin ajateltuna tuo maili ei taida kuitenkaan toimia, kun siellä mulla se account periaatteessa on jo. :( Voitteko laittaa eve_seppanen@netti.fi ni käytän muijan mailia tähän accountiin.
Laitoin.Mulle kelpaisi invite jos joku voisi kiltisti laittaa Kalmaani@gmail.com
Laitoin.
Saisko invitee tännekin suuntaan... mokomakinmies@live.com