:thumbs:Olen sitten varmaan kolmas plussalla olija kutsutuista! En kyllä itsekään ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa ylläpitää ratiotaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:thumbs:Olen sitten varmaan kolmas plussalla olija kutsutuista! En kyllä itsekään ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa ylläpitää ratiotaan.
ei saatana just pääs invitet loppuu mut jos on tyhjänpanttina toi rautaportti invite niin pistä mulle :piis:Tänne saa lähettää kans inviten. Mul olis rautaporttiin yks invite jos jotakuta kiinnostaa vaihtari?
wurthur@gmail.com
Tänne saa lähettää kans inviten. Mul olis rautaporttiin yks invite jos jotakuta kiinnostaa vaihtari?
wurthur@gmail.com
kiitos paljon.Laitan sulle inviten tulemaan. Pistä Hartsalle menemään kutsu portille, itse en tarvitse.
Älä ryssi ratioo, muuten mäkin oon kusessa. ;)kiitos paljon.
edit ja kiitos flntm kanssa jos laitat
joo en kiitos vieläÄlä ryssi ratioo, muuten mäkin oon kusessa. ;)
Kyselen taas jos jollakin olis halua lähettää inviteä tulemaan. Kyllä ne ratiot pysyy selvällä plussalla täälläkin. Aba84@jippii.fi
Valittaa että maili on jo käytössä.viittiskö joku pistää inviteä (biertutgut ät gmail.com), olivat näköjään poistaneet accon ku oon ollu inactive puoli vuotta. Danke!
Jesh, joku ystävällinen sielu ehti jo laittaa inviten, kiitos silti :thumbs:Valittaa että maili on jo käytössä.
Kiitos, joltakulta armeliaalta tuli invite!Myös tänne suunnalle kaivattaisiin inviteä. vilve.hie@hotmail.com
Ratio pysyy varmasti plussalla, tiedän mitä teen. Etukäteiskiitos!
niin ja jako lasketaan eli ratiot kuntoonJoulun kunniaksi Free leech voimassa tammikuun 2 päivään asti. Eli saa ladata niin paljon kuin lystää eikä mene ratiota.
Kiitoksia selvennyksestä, unohdin itse kirjoittaa tuon tässä joulutunnelmissa:kippis1:niin ja jako lasketaan eli ratiot kuntoon