Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Invitet loppu.

Mulla on nyt 18 tyyppiä kutsuttuna, 2 niistä on vihreällä eli plussan puolella kaikkien 18 henkilön ration kunnossapito-puheista huolimatta. Harmillista että tuolla ei voi potkia itse pois kutsumiaan kuten joillain muilla privaträkkereillä.
Olis edes lähemmäs 1 se ratio, mutta jotain lajille vittuilevaa 0.01-0.3. 90% noista.

Jatkakaa.

Jos jollain vielä olis kutsuja jäljellä niin ottaisin erittäin mielelläni vastaan.
Kiitoksia jo etukäteen.
Aba84 (at) jippii.fi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos jollain olisi Invatea PM:llä heittää... kerjäsin jo vähän aikaan emailitse: suomi24.fi:hin mutta ilmeisesti ei taaskaan läpi tullut :(

tosissaan itse voin vaikka vaihtaa inviten yhden suomalaisen torrent paikan inviteen. ratiossa ei ole ollut mitään ongelmaa...pm.llä saa lisää tietoa.

Invitet loppu.

Mulla on nyt 18 tyyppiä kutsuttuna, 2 niistä on vihreällä eli plussan puolella kaikkien 18 henkilön ration kunnossapito-puheista huolimatta. Harmillista että tuolla ei voi potkia itse pois kutsumiaan kuten joillain muilla privaträkkereillä.
Olis edes lähemmäs 1 se ratio, mutta jotain lajille vittuilevaa 0.01-0.3. 90% noista.

Jatkakaa.

Alkuun oli aika vaikeaa saada ratioa nostettua, tuntui jopa mahdottomalta. Sitten kun pääsi kiinni suosituimpiin kohteisiin kohtuu nopeasti niiden ilmestyttyä, niin on päässyt jakamaankin. En selittele enempää, mut kyl se tästä nousee pikkuhiljaa (ratio nyt 0.37).
Itse en tehnyt mitään ratiolupauksia saadakseni inviten, vaikka yritän toki pitää ration kunnossa. Ei ole kyllä mitään tekemistä (lajille?) vittuilun kanssa.

Itse päätin muutaman inviten jälkeen, etten kutsu enää tuntemattomia...

Ymmärrän kyllä ettei ihmiset halua tuntemattomia kutsua, mutta jos joku ystävällinen uskaltaa ottaa "riskin" niin inviteä tulemaan Shitblitz@windowslive.com . Ration pidän joka torrentissa yli 1, parhaissa, jotka ehdottomasti haluan muidenkin näkevän, ratio menee aina yli 2.

Invite successful! :kippis1:
Tackar :kippis1:
Invitet loppu.

Jatkakaa.
Olen sitten varmaan kolmas plussalla olija kutsutuista! En kyllä itsekään ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa ylläpitää ratiotaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom