MMA-matsi jonka haluaisitte nähdä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ilezi91
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Maia-Jacare/Xande Ribeiro(vaikka ystäviä ovatkin) Huerta takas UFC:ssä.. Arlovski vs joku kannu(kuhan voittaa).

Tapahtui jo TUFin ekassa kaudessa. Kos nukkui Lebenin päällä ja voitti via UD.

Tossa match-upissa olisi viihdyttävämpää se matsia edeltävä paskanjauhanta kuin itse ottelu jolle toisi lisämaustetta se, että kyseessä on revanssi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tossa match-upissa olisi viihdyttävämpää se matsia edeltävä paskanjauhanta kuin itse ottelu jolle toisi lisämaustetta se, että kyseessä on revanssi.

Niinpä ja molemmat on kehitty ottelijoina tuon edellisen kohtaamisen jälkeen. Lebenin leuasta on tosin taidettu paras kestävyys hakata jo irti.

Niinpä ja molemmat on kehitty ottelijoina tuon edellisen kohtaamisen jälkeen. Lebenin leuasta on tosin taidettu paras kestävyys hakata jo irti.

Katsokaas ketkä on nykyään kavereita :D

IMO mielenkiintoiset match-upit:
Sonnen vs Bisping: Eeppistä paskanjauhantaa ja Cuntille plastiikkakirurgi aika.
Siver vs Sherk: Tosi mielenkiintoinen tyyli kolahdus ja hyvä title eliminator.
Koscheck vs Hardy: Eeppistä paskanjauhantaa 2
Shogun vs Griffin 2: Can Forrest do it again?

BJ Penn - Jose Aldo

Jon Jones - UFC:n top5 HW:t
- uskon että Jones tulee ottamaan lhw:n vyön ja siirtymään 2-3 matsin jälkeen HW:n.
lhw:ssä ei ole hänelle tarpeeksi kovia haastajia

Overeem - Bigfoot
- tämä matsi voikin jo toteutua melko pian. Miten bigfoot rankattaisiin tämän jälkeen kun voitot Fedorista ja Overeemista.

BJ Penn - Jose Aldo

Jon Jones - UFC:n top5 HW:t
- uskon että Jones tulee ottamaan lhw:n vyön ja siirtymään 2-3 matsin jälkeen HW:n.
lhw:ssä ei ole hänelle tarpeeksi kovia haastajia

tätä odotellessa, vähän erinäköistä vääntämistä..

Overeem - Bigfoot
- tämä matsi voikin jo toteutua melko pian. Miten bigfoot rankattaisiin tämän jälkeen kun voitot Fedorista ja Overeemista.

sekä tämän että overeem - fedor haluaisin nähdä.

fedor tulee ylikertoimella matsiin ja lopettaa kuin snatchissä mickey konsanaan lol

Jon Jones-Anderson Silva 205 paunassa.
Phil Davis-Anderson Silva 185 paunassa...en nyt tosin muista oliko PD 185 vai 205
Melvin Guillard-Edgar Davis
Michael Bisbing-Chael Sonnen

Oon tainnu joskus tämän sanoa jossakin toisessaki ketjussa mutta jos Anderson vs GSP tulis nii:worship:
mikäli anderson menis 170 paunaan siinä olis jotain tolkkua tai se järjestettäis ns catch weight matsina jotenkin 170-185 väliltä.muuten kyseessä olis vain ykspuolinen teurastus..GSP on aivan liian pieni ottelemaan 185 sarjassa.

Thiago Alves vs Paul Daley
Overeem vs Kharitonov
Overeem vs JDS
Shogun vs Anderson Silva (205 tietenkin)
Eddie Alvarez Vs Gilbert Melendez
Diaz vs Miller

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom