Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Overeem ei Lesnarille edes pärjäisi saati tyrmäisi.
Mika Myllylä vs. Matti Nykänen
Josh Koscheck vs Chris Leben
Hunt vs Barry
Tapahtui jo TUFin ekassa kaudessa. Kos nukkui Lebenin päällä ja voitti via UD.
Tossa match-upissa olisi viihdyttävämpää se matsia edeltävä paskanjauhanta kuin itse ottelu jolle toisi lisämaustetta se, että kyseessä on revanssi.
Tossa match-upissa olisi viihdyttävämpää se matsia edeltävä paskanjauhanta kuin itse ottelu jolle toisi lisämaustetta se, että kyseessä on revanssi.
Niinpä ja molemmat on kehitty ottelijoina tuon edellisen kohtaamisen jälkeen. Lebenin leuasta on tosin taidettu paras kestävyys hakata jo irti.
BJ Penn - Jose Aldo
Jon Jones - UFC:n top5 HW:t
- uskon että Jones tulee ottamaan lhw:n vyön ja siirtymään 2-3 matsin jälkeen HW:n.
lhw:ssä ei ole hänelle tarpeeksi kovia haastajia
tätä odotellessa, vähän erinäköistä vääntämistä..
Overeem - Bigfoot
- tämä matsi voikin jo toteutua melko pian. Miten bigfoot rankattaisiin tämän jälkeen kun voitot Fedorista ja Overeemista.
Karelin vs. Tyson
Mika Myllylä vs. Matti Nykänen
Mikäli Myllylä treenaisi perinteisellä suojuoksulla niin kerroin olisi olematon.
mikäli anderson menis 170 paunaan siinä olis jotain tolkkua tai se järjestettäis ns catch weight matsina jotenkin 170-185 väliltä.muuten kyseessä olis vain ykspuolinen teurastus..GSP on aivan liian pieni ottelemaan 185 sarjassa.Oon tainnu joskus tämän sanoa jossakin toisessaki ketjussa mutta jos Anderson vs GSP tulis nii