Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eventti Denveriin, että hapenkulku vaikeutuu kunnolla!
Pääottelu: Tank Abbott vs Oleg Taktarov 2
Co-Main: Soa Palelei vs Nikita Krylov 2
Kimbo Slice vs Houston Alexander 2
Tätä varten voisi ottaaakin käyttöön taas ne eventtien pellepaininimet, ja se voisikin olla vaikkapa, UFC 200: The Return Of The Gas Men
Kyllä tuosta PPV:stä sen 200 euroa vois maksaa.
Nogi vs Mir 3, kaksi edellistä matsia olivat jo viihdyttäviä niin ei kolmaskaan voi olla kovin tylsä. Kumma kun se Mirrikin edelleen ottaa turpaan vaikka varmaan massia on kertyny siedettävästi ja muutakin duunia löytyisi uran jälkeen. Äijä on ollut täysin munaton viime vuodet.
Vanha nimisysteemi oli parempi kuin nykyinen ja se toi edes jotain eroa tapahtumiin, eivätkä ne olleet lähinnä klooneja toisistaan. Jotkut oikeasti isot matsit kyllä ansaitsisivat nimensä tapahtumaan, mutta ei vaikka jotkut Dillashaw vs Soto ja vastaavat.
Nog vs. Mir 3 on vähä sama ku Shogun vs. Hendo 3. Jos ottelijoita, heidän tyyliä, virettä ja keskenäistä historiaa katsoo, niin matsi sopii ku nenä päähän, mutta tilastollisesti ei ole kovin järkeä. Murri hävis 2-0, samoiten Shogun. Ja puhtaasti lajin fanina sitä haluaisi nähdä aina fressejä matsuppeja, mutta legendojen/yksilöiden faneina, sitä haluaisi tässä uran ehtoopuolella nähdä rematseja ja "selvittämättömiä" rubbermatcheja jne.
Itse pidän nimi vs nimi enempi. Helpottaa myös eventtien selailua kun uudestaan katselee niitä. Oon muuten samaa imeltä, että sopiva nimi eventille voi tehdä siitä kiinnostavamman kuuloisen. Mutta nimi vs. nimi vastaa minun tarpeisiini paremin.